ریپورتاژ

بررسی بهترین لپ تاپ سری یوگا | Lenovo Yoga C940

یکی از برندهای شناخته شده در دنیای تکنولوژی و لپ تاپ، برند لنوو است. این برند محصولات متنوعی را با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است. یکی از سری محصولات این برند، سری نوت بوک های یوگا هستند که از محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران بهره مند شدند. برند لنوو نسبت به رقبای خود مثل ایسوس، اچ پی و … قیمت ارزان تری دارد.

در این مقاله میخواهیم یکی از مدل های تقریبا پرچمدار سری یوگا لنوو را مورد بررسی قرار دهیم. با این که این سری از لپ تاپ های لنوو دارای محبوبیت بسیار هستند ولی نمیتوان گفت که سری یوگا عنوان بهترین سری لپ تاپ لنوو را دارند.

مدل Yoga C940 یک لپ تاپ کاربردی بوده که عنوان یک لپ تاپ میان رده خوش استایل را از آن خود کرده است.  اگر به دنبال لپ تاپی هستید که عمر باتری بادوامی داشته باشد، یک گزینه فوق العاده است. در این مقاله سعی داریم مدل لپ تاپ Yoga C940 لنوو را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ لنوو یوگا C940 یکی از مدل های پرچمدار است. این محصول دارای بدنه آلومینیومی بوده که طراحی چشم نوازی به محصول داده است.

طراحی و کیبورد لپ تاپ یوگا C940 لنوو

طراحی خاص، این لپ تاپ را به یکی از محصولات برجسته بازار تبدیل کرده است. یوگا C940 با طراحی شیکی که دارد نظر هر مخاطبی را به خود جلب میکند. این محصول ابعاد کوچکی دارد که دست و پا گیر نیست و کاربران میتوانند به راحتی از کیبورد آن استفاده کنند.  امضای لنوو در بین محصولاتش لولایی است که صفحه نمایش را به بدنه متصل میکند.  این لپ تاپ برای هنرمندانی که نیازمند دستگاهی با صفحه نمایش لمسی هستند، فوق العاده است و طراحی شیک هم در این مدل می‌توان مشاهده کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی ها در لپ تاپ یوگا سی ۹۴۰ صفحه کلید آن است که رضایت مخاطب را به خوبی جلب میکند.  شرکت لنوو در ساخت این محصول از صفحه کلید عمیق و نرم استفاده کرده است. پس لگر فردی هستید که کار تایپی زیادی دارید Yoga C940 لنوو یکی از لپ تاپ های پیشنهادی ما برای شماس. پد لمسی این لپ تاپ نیز مناسب است و چندان بزرگ و یا کوچک نیست و عملکرد لمس آن نیز رضایت بخش کاربر بوده است.  بنابراین اگرچه صفحه کلید بهترین نیست، اما از ترک پد کاربردی و مطلوبی برخوردار است.

خرید لپ تاپ صفحه نمایش لپ تاپ Yoga C940

کاربران میتوانند این محصول را با صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD یا ۴K تهیه کنند. اگرچه یوگا C940 نمایشگر بزرگی ندارد ولی دارای وضوح تصویر بالایی است.  میزان روشنایی در این محصول ۳۳۷ نیت است. اگر در مکانی باشید که سطح روشنایی زیاد باشد Yoga C94 به علت طراحی براقی که دارد ممکن است منعکس کننده نور باشد و این موضوع برای شما مطلوب نیست.  دقت رنگ این محصول ۹۴۰ پشتیبانی ۹۰ درصدی از استاندارد sRGB و پشتیبانی ۶۳ درصدی از استاندارد Adobe RGB دارد. همچنین پشتیبانی آن از استاندارد DCI-P3 به ۶۶ درصد می‌رسد. چنین نتایج عملکردی در کنار سایر اولترابوک‌ها استاندارد بوده و نقص خاصی را نمی‌توان بیان کرد. به طور کلی دمای رنگی بصری ۶۳۸۲K خارق العاده نیز تضمین می کند که حداقل تحریف رنگ‌ها وجود داشته، نور سفید طبیعی به نظر می‌رسند اما ممکن است در بحث رنگ مشکی دچار تناقضی شوید. اگرچه در مقایسه با رقبا لپ تاپ یوگا C940 بهترین نیست اما یکی از باکیفیت ترین محصولات یوگا لنوو محسوب میشود.

سخت افزار لپ تاپ یوگا  C940 لنوو

پردازنده نسل دهم Core-i7 شرکت اینتل قلب تپنده این لپ تاپ است. همچنین این لپ تاپ دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی است که با این مشخصات از لپ تاپ یوگا سی ۹۴۰ بهترین عملکرد را انتظار می رود. پردازنده Ice Lake اینتل باعث شده است که این لپ تاپ عملکرد قدرتمندی از خود نشان دهد. عملکرد تراشه های گرافیکی Lenovo Yoga C940 باعث شده است که کاربران بتوانند امور پردازشی سنگین و بازی های سبک را در این لپ تاپ اجرا کنند. قدرت سخت افزاری این مدل در سطح ایده آل بوده و گزینه معمولی محسوب نمی‌شود. کارایی این تراشه ها در مقایسه با تراشه یکپارچه Intel UHD Graphics استفاده شده در لپ تاپ یوگا سی ۹۳۰ بهتر است.

خرید لپ تاپ باتری لپ تاپ یوگا سی ۹۴۰ لنوو

یکی از تقاط مثبت لپ تاپ Lenovo Yoga C940 عمر باتری آن بوده است. عمر باتری این دستگاه بیش از ۱۲ ساعت است. این عدد با توجه به قدرت سخت افزاری داخلی این محصول بیش از حد انتظار است.  قیمت لپ تاپ لنوو نسبت به دیگر رقبای خود در این رده مقرون به صرفه تر بوده که اگر شما بوجه محدودی برای خرید لپ تاپ دارید ما این مدل را که پرچمدار سری یوگا را به شما پیشنهاد میدهیم.

کلام آخر

اگر عمر باتری برای شما مسئله مهمی است این لپ تاپ یکی از گزینه های پیشنهادی ما برای شما است.

مزایا: عمرباتری طولانی/عملکرد ایده آل/طراحی شیک/ارزش بالا

معایب: طراحی نسبتا قدیمی/صفحه نمایش روشن نیست/صفحه کلید معمولی/انعکاس نمایشگر

در آخر معایب و مزایای این محصول را برای شما آورده ایم که بتوانید با توجه به آن ها برای خرید این محصول اقدام کنید. برای مطالعه بیشتر درباره محصولات لنوو میتوانید به وبلاگ technobes مراجعه کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا