کسب و کار

این شغل ها شما را پولدار نمیکنند

این شغل ها شما را پولدار نمیکنند

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((این شغل ها شما را پولدار نمیکنند)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

هنگام شروع یک تجارت کوچک ، بسیار مهم است که به اندازه کافی باهوش باشید تا ایده کسب و کار شما خراب و سوخت نشود. پس از همه ، اگر می خواهید در یک شرکت تازه تاسیس سرمایه گذاری کنید ، باید مطمئن شوید که سود خوبی از سرمایه خود دریافت می کنید. در غیر این صورت ، چه فایده ای دارد ، درست است؟ شغل های کم درآمد کدام مشاغل هستند؟

یکی از اولین کارهایی که باید قبل از شروع کار انجام دهید ، اطمینان از انتخاب صحیح صنعت است. با دانستن اینکه کمترین سودآوری در مشاغل چیست ، می توانید ایده هایی را که به شما در کسب درآمد کمک نمی کنند ، خط بزنید.

شغل های کم درآمد

در اینجا لیستی از کم سودترین مشاغل موجود است. مطمئناً هیچ چیز با سنگ نوشته نشده است ، اما ما به شما توصیه می کنیم که از این صنایع دور شوید تا یک تجارت سودآور را شروع کنید.

شغل های کم درآمد
شغل های کم درآمد

۱- استخراج نفت و گاز

نوسانات بازار دلیل اصلی دوری صاحبان مشاغل کوچک از این نوع مشاغل است. قیمت نفت خام از سال ۲۰۱۴ کاهش یافته است و سود متوسط ​​آن منهای ۷٫۶٪ است. اگر هدف شما این است که آن را ثروتمند کنید ، این تجارت برای شما نیست.

۲- تولید نوشیدنی ها

تجهیزات تولید سرمایه سنگین. فضای انبار بزرگ. محصولی با قیمت پایین. فناوری پیشرفته یک فضای رقابتی فوق العاده شدید. اینها دلایل عمده ای است که برای شکستن در بازار نوشیدنی بسیار سخت خواهد بود. با کار کردن با این موارد ، تا زمانی که ROI خود را سیاه کنید ، پیر و خاکستری خواهید شد ، و چه کسی باید در سن ۹۱ سالگی سودآور باشد؟

۳- عکاسی

هزینه های دوربین ، فضای استودیو ، لنزها ، بیمه تجارت و آموزش همچنان ادامه دارد. عکاسان برای داشتن سود خوب به مشتری های ثابت نیاز دارند.

۴- نظرسنجی های آنلاین

این یکی دیگر از مشاغل نیمه وقت است که ممکن است برای قهوه لذیذ ،درآمد ایجاد کند اما چیز دیگری نیست. مزایای آن این است که شما می توانید نظرسنجی ها را در هر مکان پر کنید و هیچ سرمایه گذاری وجود ندارد. اگر در هر قطار یک ساعت رفت و آمد داشته باشید ، می توانید با پر کردن نظرسنجی ها درآمد کسب کنید.

ادامه شغل های کم درآمد:

۵-تجارت عمده فروشی

گر قصد دارید چیزی شبیه به این را ارائه دهید ، خوب فکر کنید. حاشیه سود در اینجا کم و ناچیز است. آن دسته از مشاغل عمده فروشی که پیشرفت می کنند دارای سیستم کاری و رویه های فوق العاده پیشرفته و کارآمد ، اعتبار سفت و سخت و کنترل جمع آوری و مهمتر از همه ، آنها فروش زیادی دارند که می توانند هزینه های سربار خود را گسترش دهند ، که بسیار زیاد است.

۶-تجارت خرده فروشی

 سایر فروشگاه های بزرگ فروشگاه های تخفیف یا سهم خود را در بازار به طور مداوم افزایش می دهند یا خرده فروشان کوچکتر را در انواع مختلف دسته ها تهدید می کنند ، خرده فروشی سخت تر از گذشته می شود. نه تنها این – شما همچنین باید با نام های بزرگی مانند آمازون و بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی آنلاین مبارزه کنید. تجارت خرده فروشی به راحتی رقابتی است و کسب سود مناسب مانند دندان درآوردن است. درد می کند!

مطمئناً ، شما می توانید با این خرده فروشان غول پیکر رقابت کنید ، اما سخت است. شما به یک استراتژی قوی نیاز خواهید داشت که انگیزه مناسبی را برای خریداران برای انتخاب فروشگاه شما ایجاد می کند.

۷-فروشگاه ابزار و لوازم باغ چمن

 در بالا مشاهده کردیم که در واقع می تواند در ایالت های ثروتمند با آب و هوای گرمتر مانند فلوریدا و کالیفرنیا یک تجارت بسیار سودآور باشد. هنوز هم ، در بیشتر ایالات دیگر ، نیازی به دسترسی در طول سال به لوازم و تجهیزات چمن و باغ وجود ندارد. زمستان ها بد است و به احتمال زیاد مشتریان احتمالی شما از اواسط ماه اکتبر تا حدود مارس مراقبت از چمن های خود را متوقف می کنند. و ، وقتی اوقات دشوار فرا می رسد – به نظر شما صاحبان خانه چه موارد غیر ضروری را برش می دهند؟ مراقبت از چمن با منابع خارجی. آنچه شما نیاز دارید یک تجارت در کل سال است که درآمد خوب و ثابت شما را تأمین خواهد کرد.

ادامه شغل های کم درآمد:

۸-تجارت الکترونیکی

راه اندازی سایت تجارت الکترونیکی به اندازه کافی آسان به نظر می رسد. وب سایت خود را تنظیم کنید و منتظر افزایش سفارشات باشید ، درست است؟ جواب منفی. این بسیار دشوارتر از آن است که فکر می کنید کاربران اینترنت برای بازدید از سایت خود مجبور هستند. این یک نبرد سخت است که وب سایت خود را در صفحه اول نتایج موتور جستجو رتبه بندی کنید.

البته ، تبلیغاتی وجود دارد که می توانید برای هدایت بازدید به سایت خود خریداری کنید ، اما هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. و هنگامی که افراد را مجبور می کنید از وب سایت شما بازدید کنند ، هنوز نگران تبدیل این موارد به فروش و درآمد هستید. اگر تجارت الکترونیکی به عنوان یک کار تجاری در ذهن شما باشد ، فکر کردن دوباره ضرری نخواهد داشت.

این شغل ها شما را پولدار نمیکنند
شغل کم درآمد

۹-مخترع

شما ممکن است ایده های زیادی برای محصولات داشته باشید ، اما اگر پول ندارید باید کسی را راضی کنید که در ایده های شما سرمایه گذاری کند. برای ایجاد نمونه های اولیه و ثبت اختراع ثبت شده سرمایه لازم است. فقط ۵٪ از حق ثبت اختراعات به صورت تجاری نور روز را می بینند که فقط ۱٪ به پنج رقم می رسد.

جرات رسیدن به موفقیت را داشته باشید

اکنون که می دانید از کدام صنایع بهتر است اجتناب کنید ، یک قدم به تحقق رویای خود مبنی بر راه اندازی تجارت کوچک خود نزدیک هستید.در مرحله بعدی ، باید تصمیم بگیرید که کدام نوع تجارت را باید باز کنید.

منبع:caminofinancial

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا