خبررسانه

وقتی وزیر از مهران مدیریِ منتقد، انتقاد می‌کند!

​وزیر کشور به شدت از اظهارات مهران مدیری در اولین شب سری جدید برنامه طنز دورهمی در مورد چگونگی حضور مسئولان در مناطق سیل‌زده و پوشش‌دهی خبری آن توسط صدا و سیما انتقاد کرد.

انتقاد مهران مدیری از رسیدگی به سیل زدگان

بر اساس ویدئوی منتشرشده، عبدالرضا رحمانی فضلی با تقدیر از نحوه پوشش‌دهی اخبار سیل گفت: «وقتی خبر جعل و دروغ نسبت به خدمات‌رسانی یک نهاد در فضای مجازی می‌رود، همه ‌آن‌هایی که در آن‌جا کار می‌کنند بی‌انگیزه می‌شوند.» او پرسید:

از کی توهین به مسئولینی که برخاسته از رأی مردم هستند اسمش شده هنر.

عذرخواهی فایده ندارد و حتما باید با این مسئله برخورد شود…

در آمریکا سیل آمد رییس جمهورش دستمال توالت پرت می‌کرد سمت مردم برایش دست می‌زدند. اینجا تمام کشور آمدند پای کار بعد یک نفر به اسم هنر همه را مسخره می‌‌کند و برایش کف می‌‌زنند. قابل بخشش نیست واقعا

نحوه امداد رسانی به سیل زدگان از زبان مدیری

مهران مدیری در جدیدترین قسمت از برنامه «دورهمی» با اشاره به نشان دادن چند تن از مسئولان در مناطق سیل‌زده در حالی که در آب فرو رفته بودند گفت: «هیچ چیز برای مردم یک کشور دردناک‌تر از این نیست که مسئولین‌شون رو با شلوار خیس ببینند.»

چیکار دارید می‌کنید با خودتون؟ چیکار دارید می‌کنید با ما؟ هممون میگیم کاش پارسال بود.

این وضعیت اقتصاده؟ این وضعیت معیشت مردمه؟ این وضعیت قیمت ارزه؟ خدایا ما را با امید خفه کن!

او به یکی از گزارشگران صدا و سیما (حسینی بای) اشاره کرد که در حالی که تا گردن در آب فرو رفته بود، میکروفون به دست در حال گزارش‌دهی درباره سیل بود. مدیری به زبان طنز این رفتار را «لوند و دلبرانه» نامید!

لازم به ذکر است که انتقادات مهران مدیری از دولت و شرایط کشور در باز پخش ۱۴ فروردین این برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم حذف شد.

وحید یامین پور فعال اصولگرا فردای پخش این قسمت نوشت: «‏گیرم ما منتقد آقای روحانی و دولتش باشیم ولی با تعابیری که امشب از مجری دورهمی درباره مسوولین شنیدم، شرمسار و سرافکنده‌ شدم. ترکیبی از تحقیر و تمسخر و تزریق ناامیدی؛»

همچنین علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: «مدیران ⁧ رسانه‌ ملی⁩ صریح و شفاف بگویند که این ذبح و استهزای امید، در غوغای تحریم و قهر طبیعت، شبی چند تمام می‌شود از جیب این ملت گرفتار؟»

درصورتی که از اپلیکیشن مجله اینترنتی ایران فان برای مشاهده این مطلب استفاده می‌کنید، لطفا جهت نمایش ویدیو اینجا کلیک کنید تا این مطلب در سایت بارگزاری گردد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
منبع
فیلسین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا