خبر

خواندن ذهن طرف مقابل به وسیله ی حرکاتش

خواندن ذهن طرف مقابل شاید موضوعی باشد که این روز ها افراد زیادی به دنبال ان هستند و یا حتی در بعضی از موارد به اموزش های سنگین میپردازند که بتوانند از طریق رفتار و حرکات طرف مقابل ذهن انها را بخوانند .
در این متن برای شما حرکت هایی را بیان خواهیم کرد که بتوانید به راحتی ذهن انها را بخوانید.

خواندن ذهن طرف مقابل

شناخت حرکات دست برای خواندن ذهن طرف مقابل

  1. هرگاه طرف مقابل شما دست های خودش را پشت کمرش میگیرد و حلقه میکند نشانه ی این است که طرف مقابل شما عصبانی است  و هرچه دست هایش قفل تر باشد به این معنی است که بیشتر عصبی میشود و یا به عبارتی حتی اگر عصبی نباشد این حرکت سیگنال منفی به طرف شما میفرستد .
  2. ضرب دری ایستادن به این معنی است که طرف مقابل شما صداقت کافی برای حرف هایش ندارد مخصوصا اگر دست هایش هم در داخل جیبش باشد و این جرکت نشان دهنده ی همین موضوع است که طرف مقابل شما در رابطه با حرفی که میزند استرس دارد .خواندن ذهن طرف مقابل
  3. قفل کردن دست هایتان و گره کردن دست ها نشان می دهد که طرف مقابل شما قصد دارد تا از حرف زدن فاصله بگیرد که این موضوع میتواند نکته ای باشد برای اینکه بفهمید طرف مقابلتان تمایلی برای حرف زدن ندارد و زیاد مشتاق این مکالمه نیست .
  4. گذاشتن بازو ها روی میز و همچنین قفل کردن دست ها نشان دهنده ی این است که طرف مقابل شما در حال فکر کردن به حرف های شما است و اگر این جرکت را دیدید به حرف زن خود ادامه دهید .خواندن ذهن طرف مقابل
  5. دست به کمر ایستادن ممکن است موضوعی معمول بین خیلی از افراد باشد اما این حرکت حس دوستانه و خوبی را به طرف مقابل شما نمیدهد و اگر شما عادت به این کار دارید را سعی کنید این عادت را ترک کنید چون اطرافیان شما صد در صد حس خوبی ر از این کار شما نمیگیرند .
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا