عکس و والپیپر

انتخاب سینک مناسب برای توالت همراه با تصویر

اگر قرار است یک سینک جدید برای توالت بخرید، انتخاب های زیادی در بازار برای سینک وجود دارد و چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. از نوع مواد گرفته تا شکل ها، اندازه ها و ظاهر متفاوت، انتخاب سینک مناسب برای توالت شما می تواند کمی سخت باشد. برای انتخاب بهترین گزینه، نه تنها ظاهر، بلکه عملکرد، از جمله فضای مورد نیاز  یا … وقت بگذارید. اندازه توالت شما همچنین به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه سینکی بهتر عمل می کند. چه در حال انجام یک تغییر سریع یا بازسازی کامل باشید، این راهنما می تواند به شما در انتخاب سینک مناسب برای توالت کمک کند.

راهنمای انتخاب سینک مناسب برای توالت

سبک خانه

یک توالت بازسازی‌شده می‌تواند سبک خانه شما را بهبود بخشد یا فضایی منحصربه‌فرد و متنوع باشد که شبیه هیچ فضای دیگری در خانه شما نیست. این کوچکترین اتاق در خانه می تواند سبک شما را بیان کند یا با عناصر معماری و خانه ترکیب شود. آیا یک کاسه سنتی، یک کاسه شیشه ای براق یا چوب گرم را انتخاب می کنید؟ بودجه شما انتخاب های شما را محدود می کند، اما ایده خوبی است که سبک دلخواه خود را نیز در نظر داشته باشید.

ظاهری تمیز و براق با سینک یکپارچه با سطح جامد به دست می آید. سینک همسطح نیز ظاهری براق می دهد. یک سینک در زیر میز نصب می شود که در نتیجه یک سطح صاف و آسان برای تمیز کردن و تمیز کردن آن ایجاد می شود. یک سینک در بالای پیشخوان قرار دارد. این ساده ترین سبکی است که  خودتان میتوانید  آن را انجام می دهید. در سبک سنتی کاسه بر روی پایه یا پایه قرار می گیرد.

مواد سینک توالت

متداول ترین سینک حمام از چینی سفید ساخته شده است و رنگ های دیگر آن با قیمت عالی موجود است. مواد سطح جامد آماده یا سفارشی را می‌توان هم در پیشخوان و هم در سینک قالب‌گیری کرد تا متناسب با فضای شما باشد. سینک های چدن میناکاری شده را می توان برای هر نوع دکوراسیون رنگی کرد، بسیار بادوام است و در برابر خرد شدن مقاومت می کند. شیشه، سنگ و فلزات را می توان به هر اندازه و شکلی شکل داد و قالب زد و در توالت ایجاد کرد. سینک های چوبی جدیدترین و گران ترین انتخاب موجود هستند.

فضا

اگر عاشق یک پیشخوان مرمری بلند با سینک چینی هستید که به اندازه کافی بزرگ باشد اما فقط یک توالت کوچک دارید، امکان این کار سخت است . اما انتخاب های زیادی در همه اندازه ها وجود دارد. بنابراین، تعیین کنید چه مقدار منطقه باید استفاده کنید.

گزینه‌های ذخیره‌سازی

مکانی برای قرار دادن حوله، شامپو و برس ناخن در بسیاری از توالت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. تعویض سینک زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در مورد نیاز به فضای بیشتری است. یک کابینت با یک سینک که در بالای آن نصب شده است به این هدف عمل می کند و ظاهری کامل به توالت می بخشد. از طرف دیگر، اگر فضای شما کوچک است، می توانید یک سینک کلاسیک به سبک پایه دار انتخاب کنید. اینها همیشه خوش سلیقه هستند، در سبک های مختلفی برای هر دکوری عرضه می شوند و فضای گرانبهایی را برای زمین باز می کنند.

برای تغییر سینک توالت با یک حرفه ای صحبت کنید

یک طراح خانه می تواند مزایا و معایب هر نوع سینک موجود را به شما بگوید. و او می تواند شما را به سمتی هدایت کند که چه چیزی برای فضای شما مناسب است، با توجه به بودجه شما، و به سبکی که انتخاب کرده اید. هرچه اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید، خریدار بهتری خواهید بود.

 

انتخاب سینک مناسب برای توالت
انتخاب سینک مناسب برای توالت

 

 سینک توالت 1401
سینک توالت ۱۴۰۱

 

سینک توالت شیشه ای
سینک توالت شیشه ای

 

سینک توالت سفید
سینک توالت سفید

 

سینک توالت سفید

 

 

سینک توالت سنگی
سینک توالت سنگی
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا