منتخب

۸ راز تکان دهنده کاهش وزن که کسی نمیداند !

کاهش وزن یکی از دغدغه هایی است که ممکن است عموم  مردم در زندگی یک بار حداقل دچار انها شده باشند اما تجربه و امار نشان داده است که بیش از نیمی از راه کار هایی که مردم انجام میدهند در نهایت نتیجه ای ندارد و صرفا وقت خود را تلف کرده اند .
در این متن ۱۱ راز را برایتان فاش خواهیم کرد تا بتوانید ضرف ۱۰ روز لاغر شوید .کاهش وزن

۸ راز کاهش ورزن چیست ؟

۱٫نصف بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید :
این موضوع میتواند یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد برای کاهش وزن شما باشد چون اهمیت بالایی دارد .
احتمالا شما هم از برنامه هایی استفاده کرده اید که صرفا در انها گشنگی کشیده اید اما اگر بیش از نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کرده باشید میتوانید به راحتی وزن خود را بدون گشنگی کم کنید .
۲٫تا میتوانید اب بنوشید :
شاید شما هم همه جا دیده باشید که برای درمان هر بیماری ای اولین مورد نوشیدن اب را پیشنهاد میدهند پس باید با این تجربه به این موضوع پی برده باشید که نوشیدن اب میتواند اهمیت بالایی برایتان داشته باشد .

کاهش وزن

۳٫شام خود را سه ساعت قبل از خواب میل کنید :
اینکه شما غذایتان را بخورید و بلافاصله بعد از بخوابید میتواند به طور عجیبی سبب چاقی و اضافه وزن شما شود که این موضوع ضرر های بسیار زیادی دارد پس سعی کنید یک هفته غذای خود را زودتر میل کنید تا نتیجه ی ان را مشاهده کنید .
۴٫ دو ساعت ورزش کردن هوازی :
شاید شما هم جز افرادی باشید که زمان برای باشگاه رفتن نداشته باشند برای همین موضوع شما میتوانید با دو ساعت پیاده روی و ورزش هایی از قبیل این ورزش وزن خود را کم کنید .
۵٫فرار از میان وعده ها :
اگر سر کار هستید و یا به درس خواندن مشغول هستید سعی کنید در هنگام و زمان میان وعده ها از نوشیدنی هایی مانند اب و قهوه استفاده کنید تا علاوه بر اینکه شما را سیر میکند همچنین سب چاقی نیز نمیشود .

کاهش وزن
۶٫مصرف چای را کم کنید :
ممکن است چای به کاهش اشتهای شما کمک کند اما به این موضوع دقت کنید که همیشگی نیست و مقطعی و برای یک ساعت جلوی اشتهای شما را خواهد گرفت.
۷٫صبح ها زود بیدار شوید :
خواب میتواند اهمیت بسیار بالایی در وزن شما داشته باشد چون این موضوع در جهان نتیجه ی بسیار خوبی داده است که خواب کافی به کم کردن وزن شما کمک میکند .
۸٫از جایگزین های غذایی استفاده کنید :
همانطور که میدانید میوه ها یکی از بهترین جایگزین های غذایی هستند که سبب میشوند تا شما در عرض ۱۰ روز وزنتان کم شود .

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا