ریپورتاژ

افتتاح حساب ارانته

برای افتتاح حساب در بروکر ارانته باید مدارک مشخصی را آماده کنید. این مدارک نشان‌دهنده هویت و محل اقامت شما هستند و برای احراز هویت استفاده می‌شوند. دسترسی شما به امکانات بروکر بدون احراز هویت محدود است به همین دلیل باید بادقت فرایندهایی را که توضیح داده شده دنبال کنید. درصورتی‌که هر قسمت از آموزش ثبت‌نام و احراز هویت مبهم بود یک مرحله دیگر از ابتدا آن مرحله را مرور کنید.

مدارک لازم برای افتتاح حساب در بروکر ارانته

برای افتتاح حساب تنها به یک ایمیل یا شماره‌تلفن همراه نیاز است اما همانطور که گفته شد بدون احراز هویت دسترسی به امکانات کارگزاری محدود است. مدارک زیر را برای تائید هویت کاربری خود آماده کنید:

  1. مدارک هویتی مانند پاسپورت، کارت ملی یا شناسنامه
  2. مدارکی که نشان‌دهنده محل سکونت شما باشد. برای مثال سند خانه، قبض‌های مختلف، اجاره‌نامه یا بیمه‌نامه مسکن.

شروع فرایند افتتاح حساب در بروکر ارانته

در ابتدا مانند افتتاح حساب در بروکر روبو فارکس، وارد این آدرس شوید که مسقیما شما را به صفحه ثبت‌نام در کارگزاری به زبان فارسی هدایت می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید چند فیلد وجود دارد که باید اطلاعات خود را بادقت در آن‌ها وارد کنید.

🟢 افتتاح حساب در بروکر ارانته

اولین فیلد نوع حساب است که دو نوع شخصی یا حقیقی و شرکتی یا حقوقی دارد. درصورتی‌که به نمایندگی از یک سازمان ثبت‌نام می‌کنید باید گزینه دوم را انتخاب کنید درغیر این صورت نوع حساب را روی شخصی قرار دهید.

فیلد دوم عنوان شما است که Mr برای آقایان، Mrs برای خانم‌های متاهل و Ms به صورت عمومی برای همه خانم‌ها استفاده می‌شود. فیلد دوم تنها یک عنوان است که قبل از نام شما قرار می‌گیرد. در فیلد‌های سوم و چهارم باید نام و نام خانوادگی خود را با حروف لاتین و به صورت کاملا صحیح وارد کنید.

فیلد بعدی مربوط به کشور شما است و باید ایران را انتخاب کنید. فیلدهای بعدی هم شماره‌تلفن همراه و ایمیل است. دقت کنید که باید به شماره‌تلفن و ایمیل دسترسی داشته باشید زیرا یک کد برای شما ارسال می‌شود که باید از آن برای تائید و افتتاح حساب در بروکر ارانته استفاده کنید.

دو فیلد آخر هم رمز عبور و تکرار آن است. برای افزایش امنیت حساب کاربری خود حتما یک رمز عبور قوی شامل حرف بزرگ، حرف کوچک، عدد و نمادهایی مانند * استفاده کنید.

 افتتاح حساب بروکر

تائید شرایط استفاده

در قسمت پایین‌تر سه گزینه وجود دارد که در کنار هرکدام یک مربع است. گزینه اول عضویت در خبرنامه بروکر است و آخرین اخبار و اطلاعات به صورت ایمیل برای شما ارسال می‌شود و تائید آن اجباری نیست. گزینه دوم و سوم اجباری هستند و با علامت زدن آن‌ها تائید می‌کنید که تابعیت کشور آمریکا ندارید و با قوانین و شرایط استفاده از بروکر موافق هستید. توصیه می‌کنیم با کلیک روی قسمت «شرایط و مقررات» حتما قوانین را مطالعه کنید.

بعد از تایید گزینه‌های دوم و سوم روی «ادامه» کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

تصویر ۲

اکنون یک کد تائید برای ایمیل یا شماره تماس شما ارسال شده است. باید این کد را مطابق تصویر زیر در قسمت مشخص شده وارد کنید و سپس روی «ادامه» بزنید. اگر کد برای شما ارسال نشد کمی صبر کنید و روی «ارسال دوباره پین» کلیک کنید. درصورتی‌که می‌خواهید به مرحله قبل بروید و اطلاعات خود را بررسی یا اصطلاح کنید روی «بازگشت» کلیک کنید.

تصویر ۳

تکمیل حساب کاربری در بروکر ارانته

اکنون یک حساب کاربری برای شما ایجاد شده و باید اطلاعات بیشتری وارد کنید تا فرایند افتتاح حساب در بروکر ارانته تکمیل شود. همانطور که مشاهده می‌کنید این قسمت با عنوان پروفایل اقتصادی شناخته می‌شود. ازآنجاکه تعداد فیلدها زیاد است و سردرگم نشوید این مرحله را با دو تصویر توضیح خواهیم داد.

در قسمت اول باید اطلاعات زیرا را به ترتیب در فیلدهای مشخص شده وارد کنید:

  • تاریخ تولد (میلادی)
  • ملیت
  • داشتن یا نداشتن مسئولیت سیاسی
  • میزان تحصیلات
  • وضعیت اشتغال
  • حوزه کاری
  • منابع مالی: این گزینه نشان‌دهنده منبع درآمد شما است و درصورتی‌که گزینه «سایر» را انتخاب کنید فیلد جدیدی باز می‌شود که باید مشخص کنید منبع درآمد شما چیست. این کار برای جلوگیری از پول‌شویی و ثبت دقیق اطلاعات انجام می‌شود.

 افتتاح حساب بروکر

در بقیه فیلدها باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • درآمد سالیانه به دلار
  • ارزش دارایی‌های شما به دلار
  • مقداری که برای سرمایه‌گذاری در نظر دارید

در مرحله آخر روی «ادامه» کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

امکانات کامل با احراز هویت در بروکر

در مرحله بعد وارد پروفایل حساب کاربری خود در بروکر ارانته می‌شوید. مطابق تصویر باید از قسمتی که مشخص شده برای آپلود مدارکی که در ابتدا توضیح دادیم استفاده کنید. توجه کنید که مدارک شما باید واقعی باشد زیرا ابتدا این مدارک بررسی شده و سپس حساب کاربری شما احراز هویت می‌شود. همچنین این مدارک باید با اطلاعاتی که هنگام ثبت‌نام وارد کردید تطابق داشته باشند. روی قسمت «میخواهم آپلود کنم» کلیک کرده و نوع مدرک را مشخص کنید. ابتدا مدارک شناسایی را انتخاب کنید.

 

در مرحله بعدی افتتاح حساب در بروکر ارانته فیلد جدیدی باز می‌شود که مربوط به مدارک شناسایی شما است و در آن باید نوع مدرک شناسایی (پاسپورت، شناسنامه و …) را انتخاب کنید. همچنین باید کد ملی خود را در فیلد «شماره مدرک» وارد کنید تا با مدارک شما تطبیق داده شود. برای آپلود کردن یا روی کادر مشخص شده کلیک کنید یا فایل را بکشید و در آنجا رها کنید. بعد از اینکه بارگذاری کامل شد روی «آپلود» کلیک کنید.

در انتها حجم و فرمت‌های قابل‌قبول برای فایلی که آپلود می‌کنید مشخص شده است.

 

در مرحله بعد باید نوع سند یا فایل را تغییر دهید و گزینه «تاییدیه آدرس» را انتخاب کنید. بعد از انتخاب چند فیلد جدید باز می‌شود که باید به ترتیب اطلاعات زیر را درون آن‌ها وارد کنید.

  • کشور
  • شهر
  • آدرس
  • کد پستی

در قسمت فایل نیز باید یکی از مدارک تائیدیه محل سکونت را که در ابتدا توضیح دادیم وارد کنید. روش بارگذاری مانند مورد قبل است و در انتها باید روی گزینه «آپلود» کلیک کنید.

تصویر ۸

گزینه دیگری به نام «مدارک اختیاری» وجود دارد. درصورتیکه مدارک دیگری دارید و فکر می‌کنید بودن آن‌ها ضروری است یا ممکن است باعث سریع شدن روند احراز هویت شود می‌تواند از آن استفاده کنید. روش بارگذاری مانند دو مورد قبلی است.

بروکر ارانته

انتظار برای تائید هویت و تکمیل افتتاح حساب در بروکر ارانته

بعد از اینکه همه مدارک را آپلود کردید در قسمت «مدارک آپلود شده» رکوردهای جدید ظاهر می‌شود. هر رکورد مربوط به یکی از مدارک است و یکی از ستون‌های آن با نام «وضعیت» شناخته می‌شود. زمانی که مدرک تائید شود وضعیت آن به «تائید» تغییر می‌کند. همچنین در این قسمت می‌توانید با استفاده از گزینه «حذف» مدرک را حذف کرده و یک بار دیگر آپلود کنید (درصورتی‌که تصویر واضح نیست یا مدرک را اشتباه آپلود کرده‌اید).

بروکر ارانته

تا زمانی که حساب شما تائید می‌شود می‌توانید حساب آزمایشی یا زنده هم ایجاد و یا صبر کنید. بعد از اینکه حساب شما تائید شد به همه امکانات بروکر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید کار خود را شروع کنید. توجه داشته باشید که با افتتاح حساب از طریق لینک بالا ریبیت معاملات خود را نیز دریافت خواهید کرد.

نتیجه‌گیری

افتتاح حساب در بروکر ارانته پیچیده نیست و تنها باید یک حساب کاربری با ایمیل یا شماره‌تلفن همراه ایجاد کنید. بعد از آن برای تائید هویت و دسترسی به همه امکانات باید با مدارک شناسایی و مدارک محل سکونت فرایند احراز هویت را تکمیل کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا