کسب و کار

۳۰ شغل خلاقانه برای شروع کسب و کار

۳۰ شغل خلاقانه برای شروع کسب و کار

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((۳۰ شغل خلاقانه برای شروع کسب و کار)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

اگر مهارت هنری یا سرگرمی های خلاقانه دارید ،شما یکی از عناصر اصلی ساخت یک کسب و کار موفق را دارید. فرصت های شغلی بسیار متنوعی وجود دارد که به شما امکان می دهد مهارت های ساخت خود را به روش های مختلف به اشتراک بگذارید. در اینجا ۳۰ ایده برای شغل خلاقانه  آورده شده است.

شغل خلاقانه برای شروع کسب و کار

۱-طراح جواهرات

انواع مختلفی از جواهرات وجود دارد که می توانید با دست طراحی کنید ، از دستبندهای مهره ای گرفته تا قطعات ساخته شده با فلزات گرانبها. سپس می توانید آن اقلام را بصورت آنلاین یا حتی عمده به خرده فروشان محلی بفروشید.

۲-طراح لباس

به همین ترتیب ، شما می توانید انواع مختلف لباس را طراحی کنید و خط دست ساز خود را برای فروش آنلاین یا در فروشگاه ها ایجاد کنید.

۳-طراح تی شرت

یا می توانید طرحی خاص تر ایجاد کنید و فقط آرم ها یا گرافیک های دیگری طراحی کنید تا روی تی شرت و لباس های مشابه چاپ شود.

۴-سازنده کارت پستال

اگر کالاهای کاغذی گزینه مورد نظر شما هستند ، می توانید کارت های تبریک خود را طراحی کنید و سپس طرح های خود را به صورت حرفه ای چاپ کنید یا می توانید هرکدام را به صورت جداگانه تهیه کنید.

۵-شغل خلاقانه بعدی نقاش

برای کسانی که گرایش هنری بیشتری دارند ، شما می توانید نقاشی های اصلی خود را بر روی بوم ، چوب یا سایر رسانه ها ایجاد کنید و سپس آن آثار هنری را مستقیماً به مشتریان بفروشید.

۶-مجسمه ساز

شما همچنین می توانید به عنوان یک مجسمه ساز شغل ایجاد کنید که در زمینه های مختلف از جمله فلز ، خاک رس و غیره کار می کند.

۷-سرامیک ساز

علاوه بر این ، شما می توانید موارد قابل استفاده بیشتری مانند کاسه و بشقاب های سرامیکی ایجاد کنید و حتی موارد دست ساز خود را رنگ آمیزی یا سفارشی کنید.

۸-شمع سازی

شمع ها موارد محبوب هدیه هستند. بنابراین می توانید با رایحه ها و طرح های سفارشی خودتان را بسازید و به صورت آنلاین یا در فروشگاه ها بفروشید.

30 شغل خلاقانه برای شروع کسب و کار۹-صابون ساز

به همین ترتیب ، صابون سازی به شما این امکان را می دهد تا وسایلی را با ترکیبات و طرح های رایحه متفاوت بسازید.

۱۰-شغل خلاقانه و گلدوزی

اگر می خواهید مشاغلی را راه اندازی کنید که محصولات را کاملاً سفارشی می کند ، می توانید تجارت گلدوزی سفارشی را شروع کنید که در آن افراد لباس ها یا سایر وسایل خود را برای شما ارسال می کنند تا حروف اول یا جزئیات کوچک دیگر بدوزد.

۱۱-فروشنده کالاهای بافتنی

برای کسانی که مهارت بافتنی یا قلاب بافی دارند ، انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که می توانید با آن واسطه ایجاد کنید و بفروشید ، از کلاه و روسری گرفته تا پتو.

۱۲-اسباب بازی ساز

شما همچنین می توانید از بین انواع مختلف مواد مختلف برای کودکان یا حیوانات خانگی اسباب بازی درست کنید.

۱۳-طراح کیف دستی

همچنین می توانید تلاش خود را بر روی طراحی کیف های دستی و کیف های دستی برای فروش در فروشگاه ها یا به صورت آنلاین متمرکز کنید.

۱۴-مجری فروشگاه هدیه دست ساز

یا می توانید فروشگاه خود را باز کنید که در آن فروش هدایای دست ساز و سایر موارد ساخته شده توسط شما و سایر صنعتگران دست ساز در جامعه شما متمرکز است.

۱۵-عکاس

اگر عکاسی گزینه مورد نظر شما است ، می توانید یک کسب و کار ایجاد کنید که عکس های خود را چاپ کرده و به مشتریان بفروشید.

۱۶-نجاری

برای کسانی که در ساخت و ساز و نجاری مهارت دارند ، محصولات بالقوه زیادی وجود دارد که می توانید از چوب تهیه کنید ، از مبلمان گرفته تا قاب.

۱۷-سازنده لوازم جانبی فناوری

شما همچنین می توانید بر روی ساخت مواردی مانند قاب گوشی ، پوسته لپ تاپ و سایر مواردی تمرکز کنید که به افراد کمک می کند تا از لوازم فنی خود لباس بپوشند و از آنها محافظت کنند.

 شغل خلاقانه ۱۸-هنرمند کتاب رنگ آمیزی

کتاب های رنگ آمیزی همیشه مورد پسند بچه ها بوده است. و اکنون آنها در میان بزرگسالان نیز محبوب هستند. بنابراین می توانید با ایجاد طرح های واقعی در پشت آن کتاب های رنگ آمیزی ، شغلی ایجاد کنید.

۱۹-گل آرتیست

گل ها همچنین می توانند به عنوان یک رسانه خلاق عمل کنند. اگر از چیدمان گل و ساخت وسایل مهمانی یا دسته گل لذت می برید ، می توانید به عنوان یک هنرمند گل کار تجارت کنید.

۲۰-شغل خلاقانه بعدی ،الگو ساز

برای کسانی که می دانند خیاطی ، بافتنی ، بافتنی یا سایر کارهای صنایع دستی را که به الگو نیاز دارد انجام دهند ، شما می توانید الگوهای بسیار خاص خود را از ابتدا بسازید و سپس آنها را به کارگران دیگر بفروشید.

۲۱-نقاشی دیواری

اگر از خلق هنر در مقیاس بزرگ لذت می برید ، می توانید به عنوان یک هنرمند نقاشی دیواری برای سازمان ها یا صاحبان املاک که می خواهند تعدادی اثر هنری بزرگ به فضاهای خود اضافه کنند ، خدمات خود را ارائه دهید.

۲۲-مدرس کارگاه هنر

برای کسانی که ترجیح می دهند مهارت های هنری خود را به دیگران بیاموزند ، می توانید کارگاه های محلی یا آنلاین خود را راه اندازی کنید که در آن مهارت های خاص را آموزش می دهید و هزینه پذیرش را می گیرید.

۲۳-برگزار کننده دوره آنلاین

همچنین می توانید دوره های آنلاین ایجاد کنید که مهارت های زیرکی خاصی را به کسانی که آنها را خریداری می کنند آموزش دهد. این دوره ها می تواند شامل اسناد متنی ، ویدئویی ، صوتی و حتی قابل چاپ باشد.

۲۴-هنرمند پرتره سفارشی

اگر نقاشی یا تصویرگری هستید ، می توانید در آنجا نقاشی هایی از افراد ، خانواده ها یا حتی حیوانات خانگی ترسیم کنید ، به عنوان یک هنرمند پرتره سفارشی خدمات خود را ارائه دهید.

لطفا نظرات خود را درباره “۳۰ شغل خلاقانه برای شروع کسب و کار” با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا