ریپورتاژ

اسپاتیفای پریمیوم را از کجا بخریم؟

اسپاتیفای پریمیوم را از کجا بخریم؟

 

اسپاتیفای پریمیوم را از کجا بخریم؟دلایل زیادی وجود دارد که خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم طرفداران زیادی پیدا کرده است. مهم‌ترین آنها این است که دیگر تبلیغات مزاحم وجود ندارد و Spotify Premium همچنین به شما امکان می‌دهد موسیقی را در دستگاه خود بارگیری کنید، به این معنی که می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در سفر یا هر جای دیگری که اینترنت تلفن همراه ندارید گوش دهید.

علاوه بر این، Spotify Premium همچنین صدایی با کیفیت بالاتر از سطح رایگان خود پخش می‌کند، به این معنی که از بهترین هدفون‌ها مانند AirPods Pro یا Samsung Galaxy Buds Pro بیشترین بهره را خواهید برد و حتی یک آزمایش رایگان ۳۰ روزه از سرویس Premium خود ارائه می‌دهد، یعنی می‌توانید آن را به مدت یک ماه قبل از خرید، امتحان کنید.

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای Premium

۱٫ به صفحه اشتراک اسپاتیفای Premium بروید(در برگه جدید باز می‌شود)، سپس روی VIEW PLANS کلیک کنید و از شما خواسته می‌شود که به حساب Spotify خود وارد شوید یا اگر ندارید، یک حساب Spotify جدید ایجاد کنید.

۲٫ اکنون گزینه‌های مختلف حساب‌های Individual، Duo، Family و Student را خواهید دید. پس از انتخاب خود، روی شروع کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام بروید.

توجه : دوره آزمایشی ۳۰ روزه فقط برای اعضایی است که قبلاً هرگز آزمایشی رایگان Spotify نداشته‌اند. اگر واجد شرایط آزمایشی نیستید، پیامی مبنی بر تأیید این موضوع مشاهده خواهید کرد. با این حال، می‌توانید با وارد شدن به یک آدرس ایمیل، حساب فیس‌بوک یا حساب Google که قبلاً هرگز نسخه آزمایشی رایگان Spotify با آن نداشته‌اید، از این مشکل جلوگیری کنید.

۳٫ اکنون با خرید اکانت اسپاتیفای، آدرس و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید، سپس روی خرید NOW کلیک نمایید (یا اگر PayPal را انتخاب کردید، خرید را ادامه دهید).

شما اکنون عضو Spotify Premium هستید. شایان ذکر است که تاریخ پایان دوره آزمایشی خود را ذکر کنید و یک یادآوری را در تلفن خود یک روز قبل از انقضای آن تنظیم نمایید، البته این کار را در صورتی انجام دهید که قصد لغو اشتراک خود را قبل از سررسید پرداخت داشته باشید.

قابلیت‌های اسپاتیفای پریمیوم

اسپاتیفای دارای بیش از ۵۰ میلیون آهنگ در کاتالوگ خود است و به کاربران امکان دسترسی به کل آرشیو را بدون توجه به سطح اشتراک آنها می‌دهد. از بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر که اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای کرده‌اند، ۱۸۲ میلیون مشترک پولی هستند و همین موضوع باعث شده تا اسپاتیفای به یکی از برترین خدمات پخش موسیقی در جهان تبدیل شود.

برخلاف اپل موزیک، اسپاتیفای یک نسخه رایگان و با پشتیبانی تبلیغاتی از سرویس خود ارائه می‌دهد که این سوال را مطرح می‌کند: آیا باید برای خرید اکانت اسپاتیفای هزینه پرداخت؟ علاوه بر حذف تبلیغاتی که لذت پخش موسیقی شما را مختل می‌کند، چند دلیل موجه برای پرداخت هزینه ماهیانه ۱۰ دلار (۱۰ پوند، ۱۲ دلار استرالیا) برای Spotify Premium وجود دارد. در ادامه چند مزیت اکانت اسپاتیفای پریمیوم را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت‌های اسپاتیفای پریمیوم

پرش و پخش نامحدود

با استفاده از سرویس رایگان Spotify، هنگام گوش دادن به مجموعه‌ای از آهنگ‌ها می‌توانید از تعداد زیادی آهنگ صرف‌نظر کنید. به طور خاص، شما فقط شش پرش در ساعت دریافت می‌کنید. با Premium، می‌توانید هر تعداد آهنگ را که لازم می‌دانید رد کنید. علاوه بر این، شنوندگان تلفن همراه می‌توانند آهنگی را تکرار کنند یا هر دفعه که مایلند، دکمه بازگشت را فشار دهند.

کیفیت صوتی بهبود یافته

Spotify Free به شما امکان می‌دهد با کیفیت معمولی (۹۶ کیلوبیت در ثانیه) یا با کیفیت بالا (۱۶۰ کیلوبیت بر ثانیه) به موسیقی گوش دهید و نمی توانید نرخ بیت را فراتر از آن تنظیم کنید. Spotify Premium پخش جریانی با کیفیت بسیار بالا را با سرعت ۳۲۰ کیلوبیت در ثانیه اضافه می‌کند که در صورت استفاده از هدفون یا بلندگوهای سطح بالا می‌تواند خروجی صدای بهتر و دقیق‌تری را ایجاد کند. اگر در رایانه رومیزی، تلفن همراه یا رایانه لوحی به موسیقی گوش می‌دهید، می‌توانید این تنظیمات را با رفتن به « کیفیت صدا» در «تنظیمات» انجام دهید.

آفلاین گوش کنید

Spotify Premium به شما امکان می‌دهد تا ۱۰۰۰۰ آهنگ را دانلود نمایید تا بتوانید زمانی که از اینترنت دور هستید یا فقط می‌خواهید مصرف داده خود را کاهش دهید، آنها را گوش کنید. همچنین شما می‌توانید این کار را در حداکثر پنج دستگاه انجام دهید. برای دانلود به منظور گوش دادن آفلاین، روی فلش رو به پایین آن ضربه بزنید.

به خاطر داشته باشید که دیگر نمی‌توانید همه موارد موجود در کتابخانه خود را به یکباره دانلود کنید. هر لیست پخش یا پادکست باید به صورت جداگانه دانلود شود. علاوه بر این، اگر حداقل ۳۰ روز است که آنلاین نبوده اید، Spotify دانلودها را حذف می‌کند.

اسپاتیفای پریمیوم را از کجا بخریم؟

آلبوم‌ها را به طور کامل پخش کنید

با خرید اکانت اسپاتیفای، اگر هنرمند مورد علاقه شما آلبوم جدیدی را منتشر کند، احتمالاً می‌خواهید آهنگ ها را به ترتیب گوش دهید و شاید تکرار را بزنید یا با زدن علامت ۳۰ ثانیه، از نو شروع کنید.

اعضای Spotify Free قادر به پخش کل آلبوم‌ها در هنگام استفاده از برنامه در تلفن‌های همراه نیستند. حالت مختلط پیش‌فرض است و سایر ویژگی‌ها مانند بازگشت یا تکرار در دسترس نیستند مگر اینکه در حال گوش دادن به پخش‌کننده وب یا رایانه لوحی باشید. با یک حساب Premium، می‌توانید یک آلبوم را به طور کامل از ابتدا تا انتها پخش کنید و مهم نیست از کدام دستگاه استفاده می‌کنید.

آهنگ‌های خود را به خارج از کشور ببرید

به یک سفر بین المللی می‌روید؟ اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید، نسخه رایگان Spotify به شما امکان می‌دهد تا حداکثر ۱۴ روز موسیقی را پخش کنید. با Spotify Premium، هیچ محدودیتی برای مدت زمانی که می‌توانید موسیقی را هنگام بازدید از کشور دیگری گوش دهید، وجود ندارد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا