ریپورتاژ

برای مهاجرت به استرالیا کدام راه را انتخاب کنیم؟

مهاجرت برای تحقق رؤیاها

 این روزها هر زمان که صحبت از مهاجرت می‌شود، تصویری از کشور استرالیا در ذهن همگان تداعی می‌شود. چراکه استرالیا از آن جمله کشورهایی است که طی این سال‌ها در لیست متقاضیان مهاجرت قرارگرفته است و بسیاری از مردم دنیا این کشور را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند.

البته قبل از مهاجرت به هر کشوری دانستن شرایط و قوانین آن کشور لازم است؛ زیرا با داشتن یک سری اطلاعات می‌توانید این مسیر را سنجیده‌تر طی کنید و به‌راحتی به هدف خود دست پیدا کنید.

 اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور رادارید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا با روش‌های مهاجرت به استرالیا آشنا شوید. البته گفتنی است که با به کار بردن یک سری از روش‌ها می‌توانید با موفقیت به استرالیا مهاجرت کنید که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 مهاجرت به استرالیاراه میانبر برای مهاجرت به استرالیا

به‌طورکلی روش‌های بسیاری زیادی برای مهاجرت به کشور استرالیا وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید استرالیا با توجه به سطح بالای رفاه و کیفیت زندگی، سطح کیفی سیستم آموزشی و فرصت‌های بشمار شغلی همواره در لیست متقاضیان مهاجرت قرارگرفته است.

 ازاین‌رو دولت استرالیا هم بر اساس نیازهای خود به نیروی ماهر کاری و متخصص برنامه‌های مختلفی را برای ورود مهاجرین به کشور تنظیم کرده است.

 اما در میان این برنامه‌ها، روش‌هایی هم هست که می‌تواند شمارا زودتر به هدفتان نزدیک کند. البته در این مبحث می‌خواهیم به دو تا از رایج‌ترین این روش‌ها اشاره‌ای داشته باشیم.

بدون شک مشتاق هستید که با این روش‌ها آشنا شوید. پس مختصر و مفید و بدون معطلی می‌رویم سر اصل مطلب.

دو روش محبوب برای مهاجرت به استرالیا عبارت‌اند از:

  • مهاجرت به‌صورت تحصیلی و اخذ پذیرش در دانشگاه‌های استرالیایی
  • مهاجرت کاری و ثبت شرکت در کشور استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل؛ گذر از پل‌های موفقیت

 همان‌طور که می‌دانید ادامه تحصیل در استرالیا رؤیای بسیاری از دانشجویان ایرانی است. به‌طور حتم از تحصیل در یک کشور پیشرفته و دانشگاه‌های معتبر به‌راحتی نمی‌توان گذشت؛ اما باید بدانید که کشور استرالیا برای اخذ ویزای تحصیلی شرایطی را قرار داده تا بهترین دانشجویان جهان و نخبگان را از این طریق جذب کند.

اما با این اوصاف باید ببینیم شرایط تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا به چه صورت است. پس اگر مشتاق شده‌اید که اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل در استرالیا

 البته شرایط تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا متفاوت است؛ یعنی هر دانشگاه برای قوانین و شرایطی را دارد؛ اما در کل مهم‌ترین شرایط تحصیل در استرالیا داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی مثل آیلتس با نمره ۶ تا ۶٫۵ و پرداخت هزینه تحصیلی است.

خوب تا به اینجا شرایط تحصیل در استرالیا را موردبحث قراردادیم. حال ببینیم گرفتن ویزای تحصیلی در استرالیا به جه صورت است و چه شرایطی دارد.

پس این شما و این هم شرایط دریافت ویزای تحصیلی در استرالیا.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در استرالیا

مسلماً برای تحصیل در استرالیا، علاوه بر دریافت پذیرش از دانشگاه موردنظر باید به فکر گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا هم باشید. بد نیست بدانید که برای گرفتن ویزای تحصیلی باید مراحل و شرایطی را پشت سر بگذارید.

همان‌طور که می‌دانید برای گرفتن ویزای دانشجویی در هر کشوری باید یک سری شرایط و قوانین را پشت سر گذاشت که البته استرالیا هم از این قاعده مستثنا نیست. به‌طورکلی برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا باید شرایط زیر را در نظر بگیرید:

  1. ثبت‌نام یا اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه‌ها یا مؤسسات علمی استرالیا
  2. تمکن مالی
  3. قصد دریافت ویزا فقط برای تحصیل (قصد ورود موقت)
  4. تسلط بر زبان انگلیسی
  5. ارائه گواهی عدم سوءپیشینه
  6. ارائه گواهی سلامت

 مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی؛ از مهاجرت تابیزینس

در همه‌ی کشورهای دنیا به کارآفرینی توجه بسیار ویژه‌ای شده است. اگر از صاحبان مشاغل در داخل ایران هستید و قصد مهاجرت دارید، ثبت شرکت در استرالیا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اخذ ویزای کارآفرینی باشد.

 چراکه با دریافت این ویزا در اصل با یک تیر دو نشان زده‌اید. یکی اینکه می‌توانید از اقتصاد این کشور برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید. همچنین پس‌ازاینکه کسب‌وکارتان روی روال خود قرار گرفت، می‌توانید اقامت دائم استرالیا را هم دریافت کنید.

 طبیعتاً دریافت ویزای ۱۸۸ استرالیا یا همان ۱۸۸ مانند دیگر ویزاها شرایط خاص خود را دارد.

اگر موافق باشید شرایط اخذ ویزای کارآفرینی را باهم بررسی کنیم.

۵ شرط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری

  • داشتن سن کمتر از ۵۵ سال
  • داشتن یک بیزینس یا کسب‌وکار فعال حداقل طی ۲ سال گذشته که به نام شما یا با مشارکت شما باشد. فراموش نکنید که باید در کسب‌وکارتان نقش مدیریتی داشته باشید و روی قسمت‌های کلیدی این کسب و کار تسلط کافی داشته باشید.
  • میزان اموال و دارایی شما و همسرتان طی دو سال گذشته باید بالای ۱٫۲۵۰ هزار دلار باشد. این اموال می‌تواند شامل سند املاک شخصی و کاری، دارایی‌های در بیزینس، پول نقد و… باشد.
  • شرط دیگر فروش شما از کسب‌وکارتان است که باید حداقل بیش از ۷۵۰۰۰۰ هزار دلار باشد. شما بایستی در دو سال از ۴ سال گذشته، سالی حداقل ۷۵۰۰۰۰ هزار دلارفروش داشته باشید.
  • کسب حداقل ۶۵ امتیاز طبق جدول امتیازبندی ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

نکته:

مدرک زبان جزء مدارک لازم جهت گرفتن ویزای کارآفرینی استرالیا نیست.

اگر نتوانستید نمره زبان قبولی برای مهاجرت دریافت کنید، می‌توانید در حدود ۱۰۰۰۰ دلار برای نفر اصلی پرونده و ۵۰۰۰ دلار برای نفر همراه بپردازید.

خوب. تا به اینجا در مورد ویزای کارآفرینی در استرالیا و شرایط آن بحث کردیم. حالا نوبت می‌رسد به ثبت شرکت در استرالیا. ببینیم شرایط آن به چه صورت است. با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در استرالیا

مسلماً برای برخی از عزیزان سؤالی که مطرح است اینکه آیا می‌توان با ثبت شرکت در استرالیا اقامت دائم را دریافت کرد یا خیر.

پاسخ ای جواب این است که می‌شود اما طبق شرایطی.

برای ثبت شعبه‌ای از شرکت خودتان در استرالیا باید یک نفر مقیم استرالیا را به‌عنوان نماینده قانونی شما معرفی شود.

پس از ثبت شرکت در استرالیا، باید شرکت (شعبه اصلی) در ایران با ویزای کاری اسپانسر شما شود. در این صورت از طریق ویزای کارمی تواند وارد استرالیا شودکه شعبه جدید را در استرالیا راه‌اندازی کند. البته برای این امر شما به بیزینس پلنی نیاز دارید که مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا باشد.

در ضمن بعد از مهاجرت به استرالیا باید در شرکت استرالیا مشغول به کار شوید و آن را فعال کنید.

همچنین باید سالانه حقوق مشخصی را در شعبه استرالیا دریافت کنید و این حقوق به‌حساب شما در استرالیا واریز شود. فراموش نکنید که در این زمان حق کار کردن برای کارفرمای دیگر ندارید.

 مهاجرت به استرالیا

با یک ایده درست‌ودرمان این مسیر را طی کنید.

بدون شک متقاضیان قبل از مهاجرت نگرانی‌هایی دارند. به‌طور مثال آیا می‌توانند این پروسه هیچ مشکلی طی کنند. در این مورد هم نگران نباشید.

چراکه با استفاده از وکیل باتجربه مسیر مهاجرت روشن‌تر خواهد شد تا بهتر بتوانید موانع سر راه خود را بردارید. یک وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای مهاجرت شما باشد. مسلماً وکلای مهاجرتی از زیروبم کارهای مهاجرت کاملاً آشنا هستند و از گمراه شدن پرونده شما جلوگیری می‌کنند. مهم نیست که از چه روشی برای مهاجرت خود استفاده می‌کنید، کافی است پرونده مهاجرت خود را به یک وکیل مهاجرتی بسپارید تا در هنگام مهاجرت با مشکل خاصی مواجه نشوید.

یک وکیل مهاجرتی در کل مسیر مهاجرت همراه شماست و تا زمانی که در فرودگاه مقصد خارج نشوید، دست از حمایت موکل خود برنمی‌دارد.

 مهاجرت به استرالیا دیگر نگران هزینه وکیل مهاجرت استرالیا نباشید

اگر نگران هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا هستید، موسسه کانگروز پایانی برای تمام نگرانی‌های شما خواهد بود. وکلای موسسه کانگروز آمادگی این رادارند تا با دریافت یک هزینه مقرون‌به‌صرفه کلیه مراحل مهاجرت شمارا انجام دهند. با استفاده از وکلای این مجموعه نیازی نیست که مبلغ زیادی را بابت حق وکالت پرداخت کنید؛ زیرا وکلای باتجربه موسسه مهاجرتی کانگروز با کمترین هزینه تا پایان سفر همراه شما هستند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا