رسانه

کمک لئوناردو دی‌کاپریو به پارک ملی آفریقا

کمک لئوناردو دی‌کاپریو به پارک ملی آفریقا

دی‌کاپریو سراغ گوریل‌ها رفت

لئوناردو دی‌کاپریو، بری جنکینز و نتفلیکس قصد دارند تا یک فیلم مستند نامزد اسکار را به فیلم داستانی بدل کنند.

 “ویرونگا” فیلم مستند نامزد اسکار که درباره نبرد برای نجات گوریل‌های کوهستانی در معرض خطر کنگو ساخته شد، این بار در قالب داستانی ساخته می‌شود.

این فیلم را دی کاپریو با همراهی جنیفر دیویسون و فیلیپ واتسون در کمپانی خودش تولید می‌کند. اورلاندو فون آین‌سیدل که این مستند را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرده بود در این فیلم تهیه کننده اجرایی است.

به گزارش مهر، جنکینز که برای نوشتن فیلمنامه “مهتاب” با همراهی تارل آلوین مک‌کرینی به عنوان برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی انتخاب شد فیلمنامه “ویرونگا” را می‌نویسد.

مستند “ویرونگا” بر نبرد برای حفاظت از آخرین گوریل‌های کوهستانی باقی مانده در پارک ملی ویرونگا در جمهوری دموکراتیک کنگو تمرکز دارد.

فون آین‌سیدل بر تنوع زیستی ویرونگا تمرکز کرده و به موضوعات سیاسی و اقتصادی ناشی از کشف نفت در منطفه و درگیری‌های مسلحانه در این منطقه پرداخته است.

نتفلیکس امتیاز این مستند را در سال ۲۰۱۴ خرید.

دی کاپریو جایزه اسکار را برای بازی در فیلم “بازگشته از گور” دریافت کرد. وی علاوه بر یک کارنامه پر و پیمان بازیگری، تهیه کننده فیلم‌هایی چون “رابین هود”، “ریچارد جول” و مستند “بازی عاج” در سال ۲۰۱۶ بوده است که درباره شکار فیل‌ها در آفریقاست.

جنکینز نامزدی اسکار را برای کارگردانی “مهتاب” و فیلمنامه اقتباسی “اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند” کسب کرد.

منبع،ایران آرت

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا