جالبه ؛)

چگونه شوهر رویایی خود را بدست اوریم !

شوهر رویایی شما شاید در ذهن هر دختری سال ها باشد که بتواند مردی که همواره در ذهن خودش است را بدست اورد و یا به عبارتی ملاک هایی که شما دارید را داشته باشد .
اما باید بدانید که این موضوع یک رویا نیست و شما میتوانید به راحتی مردی که همیشه در ذهنتان بوده است را بدست اورید که ما در این متن برایتان ترفند هایی بیان خواهیم کرد تا این رویا به واقعیت تبدیل شود .شوهر رویایی

ایا بدست اوردن شوهر رویایی واقعیت دارد ؟

اولین نکته ای که اهمیت خاصی دارد این است که سعی کنید رویاهایی که دارید واقع بینانه باشه و رویاهای عجیب غریبی نداشته باشید .
یا به بیان دیگه منتظر شاهزاده ی سوار بر اسب خود نباشید سعی کنید ملاک هایی معقول در ذهن خودتان داشته باشید .
شاید بار نکنید اما اگر حتی ملاک هایی که دارید رو باور داشته باشید نتیجه ی انها را میبینید چون باور داشتن به رویا و چیزی که در ذهنتان است اولین نکته و راه حل رسیدن به ان رویا است .

شوهر رویایی

برای بدست اوردن شوهر رویایی خود باید چگونه باشم ؟

خیلی از خانم ها و دختر ها فکر میکنند که اگر ارایش های غلیظ داشته باشند و از همه نظر بی نظیر باشند میتوانند شوهر مد نظر خود را پیدا کنند .
در حالی که اصلا اینگونه نیست و علاوه بر این موضوع به طور کلی مردان از ارایش های غلظ متفر هستند پس در وهله ی اول سعی کنید خودتان باشید.
اینکه میگویم خودتان باشید به این معنی است که خودتان به معنای طبیعی باشید و نه اینکه حتی ادای این جمله را در بیاورید .
باور کنید اگر در رفتار و ظاهر خودتان باشید مردان زیادی جذب شما خواهند شد و این موضوع به شما کمک میکند تا به راحتی تصمیم بگیرید .

شوهر رویایی

چگونه شوهر رویایی خود را فراری ندهم ؟

ممکن است در بسیاری از مواقع برای شما موقعیت هایی پیش میاید اما شما به انها پشت پا میزنید .
این موضوع میتواند اهمیت زیادی داشته باشد و چون حتی بسیاری از دخنر ها متوجه این موضوع نمیشوند که شوهر رویاهایشان به انها مراجعه کرده است و انها را از دست خواهند داد .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا