مد و زیبایی

چگونه در خانه اپیلاسیون انجام دهیم ؟

چگونه در خانه اپیلاسیون انجام دهیم ؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چگونه در خانه اپیلاسیون انجام دهیم ؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

انجام اپیلاسیون در مراکز زیبایی ممکن است هم درد زیادی داشته باشد و هم باعث شرمندگی زیادی نیز می شوند. برای نجات شما از این دو مشکل امروز راهنمای اپیلاسیون در خانه را برای شما گذاشته ایم ،امیدوارم به کارتان بیاید.

 اپیلاسیون تمیز و بدون دردسر در خانه

۱- موم مناسب پوست شما

حالا که تصمیم گرفتید همه بدن خود را زیبا کنید ، موم را بر این اساس انتخاب کنید. شما می توانید از موم سخت تا موم نرم مخصوص آن قسمت از بدن خود انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که مواردی را که بیانگر تمایز نقطه ذوب آنها هستند ، خریداری کرده اید. تعداد کمی از موم ها فقط برای مایکروفر استفاده می شود و تعداد کمی برای استفاده با گرم کننده موم استفاده می شود. باز هم ، هر دو را امتحان کنید!

۲- تجهیزات اپیلاسیون

پس از یافتن موم مناسب ، باید تمرکز خود را به سمت سایر ابزارهای جانبی که روش اپیلاسیون را به کار می گیرند ، تغییر دهید. این شامل:

موارد ساخته شده از چوب را بخرید. پلاستیک یا فلز گرمای موم را هدایت می کند و حتی ممکن است شما را بسوزاند. خرید موارد بزرگ و مورب حداکثر کاربرد را با یک بار اطمینان تضمین می کند.


موچین:

اینها به شما کمک می کند که موهای کمی که از اینجا به آنجا مانده است بیرون بیاورید.

گرم کننده های مومی:

همه ما در تلاش برای ذوب موم بر روی بخاری ها ، ذوب شدن کم عمق آن و حتی گرم کردن مستقیم آن یا حتی مایکروویو کردن بوده ایم. وقت آن است که شما در یک گرم کننده مومی مناسب سرمایه گذاری کنید. این امر نه تنها از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می کند بلکه باعث می شود موم شما هنگام استفاده از آن ملایم شود.

۳-برای اپیلاسیون در خانه ، طول مو را در نظر بگیرد

موهایی که شما در اپیلاسیون به دنبال آن هستید موهای شرمگاهی است. حالا مطمئن شوید که طول موها به اندازه ۱/۴ اینچ است. کوتاه تر از این ، موم نمی تواند موها را بگیرد و ممکن است منجر به سوختگی درجه ۲ شود و یا حتی اپیدرم شما را کنده کند. از طرف دیگر ، اگر موها بلندتر باشد ، شما دچار درد شدید می شوید زیرا ممکن است موها فر شوند ، با موهای دیگر گره بزنند یا بی نظم شوند ، بنابراین کنترل آنها بسیار کمتر است. نکته این است که موها را به طول مناسب کوتاه کنید. یا از قیچی موی شرمگاهی استفاده کنید یا از موبر برقی استفاده کنید.

۴-نظافت

هنگامی که مو به طول دلخواه رسید ، با تمیز کردن قسمت اپیلاسیون شروع کنید. برای تمیز کردن آن قسمت از صابون های ملایم استفاده کنید. اگر کمی تمیزی بیشتری می خواهید ، می توانید از شستشوی واژن استفاده کرده و محل را تمیز کنید. تمیز کردن آن به خوبی برای از بین بردن هرگونه آلودگی یا موی گره خورده به سمت پایین برای یک جلسه اپیلاسیون مهم ضروری است.این تمیز کردن به خوب ماندن موم کمک می کند.

۵-آزمایش گرما

قبل از این که بخواهید برای اولین بار از اپیلاسیون خود استفاده کنید ، موم گرم شده را با یک دست جمع کنید و آن را روی مچ خود بمالید تا بررسی شود. اکنون گرمای موم را خواهید فهمید و می توانید بگذارید مدتی بماند تا سرد شود یا حتی کمی بیشتر گرم شود. از نشانگر دما در گرم کننده مومی استفاده کنید و بدانید چه چیزی بیشتر به شما مناسب است.

۶- کی موم را از پوستم جدا کنم؟

ما به شما پیشنهاد می دهیم بخشی از پوست خود را برای اپیلاسیون در نظر بگیرید. نکته مثبت ما این است که شما با رانهای داخلی خود شروع کنید و راه خود را به عقب برسانید. ضخامت اختیاری است اما باز هم قوام باید به اندازه کره بادام زمینی باشد که روی نان خود پخش می کنید. عرض هر لکه باید حدود یک اینچ و طول آن سه اینچ باشد. اطمینان حاصل کنید که موم را در جهت رشد مو استفاده می کنید. اکنون ، حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید تا موم ته نشین شود. پس از آن ، موم باید اساساً به پلاستیک تبدیل شود. هنگامی که با ناخن به آن ضربه می زنید باید بتوانید مهار کمی داشته باشید. اکنون آن را سریع از روی پوست خود جدا کنید.

۷- نحوه زدن موم در اپیلاسیون در خانه

هیچ چیز در این دنیا بدون درد حاصل نمی شود ، زیبایی داخلی پوست نیز چنین نمی کند. تنها چیزی که می توانیم به شما بگوییم پخش درست موم و محکم نگه داشتن آن است ، این ممکن است برخی از درد را کاهش دهد. اکنون ، با شمارش سه ، موم را در جهت مخالف موها بریزید. ممکن است فکر کنید روش های دیگری برای انجام این کار وجود دارد اما این تنها راه است. .

۸- درد کدام قسمت بیشتر است؟

ناحیه کمر صدمه زیادی نمی بیند ، زیرا پوست کشیده است و دارای چارچوب اسکلتی است. اما واژن شما مطمئناً درد آزار دهنده ای برای شما ایجاد می کند. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که سریع نوار مومی را بکشید و بلافاصله از یک پد خنک کننده روی سطح موم زده شده استفاده کنید تا درد کاهش یابد.

۹- مراقبت های پس از اپیلاسیون در خانه

برخی از قطعات موم ممکن است در چین های شما گیر کند ، پاک کننده های موم وجود دارد که می توانید برای از بین بردن این موارد خریداری کنید.

از مکعب های یخ برای تسکین احساس سوزش استفاده کنید و با استفاده از اسکراب بدن لایه برداری کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ موی رویش در نمی آید. منطقه موم کشیده شده را مرطوب کنید.

لطفا نظرات خود را درباره “چگونه در خانه اپیلاسیون انجام دهیم ؟” با ما در میان بگذارید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا