ریپورتاژ

چگونه با هزینه کم کسب و کار خود را آنلاین کنید؟

اگر کسب و کار خود را به تازگی شروع کردید و سعی در گسترش آن با هزینه کم هستید، این مقاله را از دست ندید.
هر کسب و کاری برای شروع به سرمایه بالایی نیاز دارد که بسیاری از افراد توانایی پرداخت این هزینه ها را ندارند. اما این افراد برای راه انداختن کسب و کار خود باید چه کاری انجام دهند؟

طراحی سایت بهترین گزینه برای مشاغلی است که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کردند و می‌خواهند با سرمایه کم به موفقیت دست پیدا کنند. علاوه بر آن کسب و کارهایی که صاحب فروشگاه یا مغازه هستند هم می‌توانند با کمترین هزینه وب سایت مختص به خود را داشته باشند تا با استفاده از آن حوزه کاری خود را گسترش دهند. همچنین افرادی مانند کارآفرینان وجود دارند که برای داشتن بازدهی بالا در کسب و کارشان همچنین تمرکزی که برای این کار نیاز دارند معمولا در منزل به مشتریان خود خدمات می‌دهند؛ به همین دلیل ایجاد سایت برای این افراد بهترین گزینه می‌باشد. همه این مسائل در صورتی امکان پذیر است که برای خود یک برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید تا بتوانید در طول مسیر به تمام اهداف خود برسید.

در گذشته کار مشاغلی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده بودند بسیار دشوار بود به دلیل این که تعداد کمی از مردم کسب و کار این افراد را می‌شناختند و همین مسئله منجر به کسب درآمد بسیار کم در اوایل راه اندازی کسب و کارشان می‌شد همچنین صاحبان این مشاغل برای این که کسب و کار خود را بتوانند تبلیغ کنند باید هزینه زیادی را متحمل می‌شدند اما تبلیغات با وجود راه اندازی سایت بسیار آسان شده است و دیگر مانند گذشته نگرانی بابت هزینه بالای تبلیغات نخواهید داشت.

برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید مقاله ایده های خوب برای کسب و کار با سرمایه کم را مطالعه کنید.

کسب و کار آنلاین
به عنوان مثال لوازم آرایش در میان افراد علل الخصوص خانم ها طرفداران زیادی دارد همچنین در دسترس بودن این محصولات برای تمامی خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل صاحبان فروشگاه های لوازم آرایش می‌توانند با طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی افرادی که به این محصولات دسترسی کمتری دارند، کمک کرده تا به راحتی محصولات ارجینال تهیه کنند. درواقع این امکان برای فروشگاه های لوازم آرایش فراهم شده تا خودشان را در سطح گسترده ای معرفی کنند تا مردم سرتاسر نقاط جهان بتوانند مشتری شما شده و از امکانات سایت بهره‌مند شوند. حوزه آرایشی و بهداشتی شامل مشاغل بسیار زیادی است به عنوان مثال مشاغلی مانند سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، کلینیک های زیبایی، فروشگاه های لوازم آرایش و… که هر کدام از آن ها با راه اندازی سایت آرایشی می‌توانند در این زمینه فعالیت و رشد کنند.

بازاریابی و ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از دغدغه های بسیاری از کسب و کارها می‌باشد تا بتوانند با کمترین هزینه بیشترین درآمد را داشته باشند. درواقع دیجیتال مارکتینگ شامل همه روش های بازاریابی در فضای گسترده اینترنت می‌باشد و کسب و کارها با وارد شدن در موتورهای جستجوگر مانند گوگل می‌توانند ارتباط خوبی با مشتریان خود برقرار کنند. به عنوان مثال برای فروشندگان لوازم آرایش این امکان فراهم شده که با ورود به این فضا علاوه بر بازاریابی، مشتریان بیشتری را در این فضا کسب کنند و با کار برروی کلمات کلیدی سایت این امکان را فراهم کنند تا هنگامی که مشتری در موتور جستجو کرم ضدآفتاب را سرچ کرد یکی از سایت هایی که گوگل برای وی نمایش ‌دهد سایت آرایشی شما باشد. مسئله ای که وجود دارد این است که بازاریابی خود یک مهارت محسوب می‌شود که بهتر است برای پیشرفت هر چه بیشتر خود این مهارت را یاد بگیرید و با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار خود رونق دوباره ای ببخشید.

کسب و کار آنلاینمواردی که به شما در داشتن یک سایت خوب کمک خواهد کرد

  1. مسائل زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا یک سایت با کیفیت داشته باشید. یکی از این موارد تولید محتوا برای سایت است؛ نویسندگان با در نظر گرفتن موضوع سایت و بررسی رقبا، مقالات و مطالب سودمند و منحصر به فردی برای سایت تولید می‌کنند تا مخاطبان با مطالعه این مقالات علاوه بر دریافت اطلاعات مفید، موجب بالا رفتن اعتبار سایت شما در محیط گوگل شوند.
  2. تبلیغات در گذشته به روش های سنتی مانند پوستر، مجله، تلویزیونو… انجام می‌شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، ساخت سایت فضای بسیار خوبی برای تبلیغات کسب و کارها فراهم کرده است. همچنین به دلیل گسترش روزافزون فضای اینترنت و سرعت بالای تبادل اطلاعات در این فضا، بهترین روش برای تبلیغات کسب و کارتان می‌باشد.
  3. قرار دادن مهارت های خود در داخل وب سایت به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت سایت را ارتقا دهید. به عنوان مثال اگر شما به یک نرم افزار کامپیوتری تسلط داشته باشید می‌توانید با قرار دادن آموزش های این نرم افزار در داخل سایت یا با برگزاری کارگاه های کوچک آموزشی کسب درآمد خوبی از این راه داشته باشید.
    افرادی که در زمینه موسیقی مهارت دارند می‌توانند به صورت مجازی دانش موسیقی خود را به دیگران آموزش دهند. این مسئله برای افرادی که امکان پرداخت هزینه اجاره آموزشگاه را ندارند راه اندازی سایت می‌تواند بهترین گزینه باشد تا با استفاده از آن بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. با این کار با کمترین هزینه می‌توانید هنر خود را به دیگران معرفی کنید.
  4. امنیت یکی از مسائل حائز اهمیت در سایت است که بهتر است همواره درصدد بالا بردن سطح امنیت وب سایت خود باشید به دلیل این که ممکن است در طول فعالیت خود به یک سری از مشکلات اعم از پاک شدن اطلاعات، هک و… بربخورید بهتر است امنیت سایت را بالا ببرید که برای این کار از افرادی که پشتیبانی سایت انجام می‌دهند کمک بگیرید تا آن ها با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند سایت شما را به بهترین شکل پشتیبانی کنند. از دیگر وظایف مدیر و پشتیبان سایت ورود اطلاعات می‌باشد تا سایت همواره در حال بروزرسانی باشد و از قدیمی شدن اطلاعات قدیمی جلوگیری شود.
  5. گرافیک سایت اولین چیزی است که کاربران هنگام ورود با آن موجه هستند بنابراین بهتر است طراحی گرافیک سایت به بهترین نحو انجام شود تا در هنگام ورود کاربران، آن ها جذب سایت شوند. موارد بسیاری به بهتر شدن گرافیک سایت کمک می‌کند که یکی از آن ها استفاده از ترکیب رنگی مناسب می‌باشد. درواقع طراحان تمامی موارد اعم از ترکیب رنگی، اندازه فونت ها، استفاده از تصاویر مناسب و… را براساس موضوع سایت انتخاب می‌کنند تا مخاطبان هنگام ورود ترغیب به بازدید و ماندن در سایت شوند.
    ریسپانسیو یا واکنشگرایی یکی دیگر از مواردی است که بر روی ظاهر سایت تاثیر می‌گذارد؛ به دلیل این که نمایش ظاهر سایت در صفحه های نمایش مختلف تحت تاثیر ریسپانسیو می‌باشد به همین دلیل اگر این قابلیت در سایت وجود نداشته باشد کلیه المان ها، تصاویر و… در دستگاه های کوچک مانند موبایل به درستی نمایش داده نمی‌شود. پس بهتر است سایت ها همواره به صورت ریسپانسیو طراحی شود.
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ و توسعه تجارت الکترونیک به مراجعه کنندگانم پیشنهاد میدم اگر کسب و کارشون تا حدی پیشرفت داشته از طراحی سایت استفاده کنن.
    شبکه های اجتماعی خیلی راهکار خوبی هستن اما فقط برای به نمایش گذاشتن محصولات اما وب سایت ها یه سیستم انبار داری حرفه ای دارن که قابلیت پیاده سازی هر بخشی رو بهمون میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا