تکنولوژی

چند مورد از ویژگیهای اسنپ چت که شاید ندانید

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های گوشی که مورد استفاده طیف گسترده ای از کاربران خصوصا جوانان قرار گرفته است ، اسنپ چت می باشد. اسنپ چت را به نوعی یک شبکه اجتماعی می‌دانند، اما در واقع اسنپ چت یک اپلیکیشن یا برنامه پیام رسان مبتنی بر عکس است، برنامه‌ای که به سرعت نیز در حال رشد است. افکت های جذاب در این برنامه باعث شده است تا افراد تمایل بیشتری به استفاده از آن داشته باشند. ویژگیهای اسنپ چت زیاد است و قابلیت های متنوعی دارد  اما در این بخش می خواهیم به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کنیم.

ویژگیهای اسنپ چت

ویژگیهای اسنپ چت

ایموجی‌های اسنپ چت

اسنپ چت سرشار از ایموجی‌های متنوع بوده و بد نیست بدانید که اسناد رسمی آنلاین کمپانی هم مملو از ایموجی است. توجه داشته باشید که شکلک‌ها به‌صورت تصادفی نمایش داده نمی‌شوند. تقریبا تمام ایموجی‌ها دارای یک معنی خاص، هدف یا یک ماجرا در پشت پرده هستند.

افزایش امتیاز اسنپ چت

کسب جایزه در اسنپ چت را که البته جنبه سرگرمی دارد، نمی‌توان در ارتقاء وضعیت کاربری مؤثر دانست، بلکه افزایش امتیاز هم حائز اهمیت است. روش‌هایی وجود دارد که می‌توانند شما را به عنوان یک کاربر فعال جلوه دهند؛ این روش‌ها عبارتند از:

  • ارسال اسنپ
  • دریافت اسنپ
  • افزودن سایر دوستان به اسنپ چت
  • ایجاد تعداد زیادی استوری اسنپ چت
  • حفظ اسنپ استریک
  • استفاده مجدد از برنامه اسنپ چت پس از یک دوره غیبت

URL شخصی در اسنپ چت

اسنپ‌چت با استفاده از اسنپ کد، ایده‌ی استفاده از کدهای QR را به عنوان روشی برای ارتباط با افراد و تعامل با یک پلتفرم محبوب، مطرح کرده است. آن‌ها توانسته‌اند موفقیت خود در این زمینه را اثبات کنند. برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی که از URL برای معرفی و ایجاد شناسه مخصوص کاربران استفاده می‌کنند، اسنپ چت سراغ اسنپ کد رفته و زحمت زیادی هم برای کاربران نداشت.

البته شرایط در سال ۲۰۱۶ میلادی تغییر پیدا کرد. سایر افراد با استفاده از اسنپ کد یا URL، می‌توانند شما را به عنوان دوست و مخاطب جدید، اضافه کنند. URL شخصی شما با فرمت زیر وجود دارد:

www.snapchat.com/add/username

امکان جابه‌جایی میان دوربین‌ها هنگام فیلمبرداری

بیشتر برنامه‌های دوربین دارای یک گزینه اختصاصی برای جابه‌جایی میان سنسورهای عقب و سلفی هستند؛ اما اسنپ چت فاقد چنین دکمه‌ای است. البته نبود این گزینه بدین معنا نیست که امکان جابه‌جایی میان سنسورها وجود ندارد. شما می‌توانید هنگام فیلمبرداری، روی نمایشگر یک ضربه بزنید تا جابه‌جایی سنسورها انجام شود.

ایجاد فیلتر و لنزهای اختصاصی

شما می توانید فیلترها و لنزهای اختصاصی خود را داشته باشید اما متاسفانه برای این کار باید هزینه پرداخت کنید. کافیست وارد وب سایت Create.snapchat.com شده و تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

استوری در اسنپ چت

یکی از مواردی که این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار ترند شده است ، بحث استوری می باشد. افراد دوست دارند تا در زمان های گوناگون استوری های جذاب منتشر کنند. باید بدانید که این امکان در شبکه اتماعی اسنپ چت نیز مهیا می باشد.

مارک زاکربرگ به دنبال خرید Snapchat

یکی از جذاب‌ترین حقایقی که باید درباره این شبکه اجتماعی بدانید را می‌توان تمایل شدید خرید آن توسط مارک زاکربرگ ، خالق فیسبوک ، دانست. مالکان این شبکه‌ی اجتماعی به راحتی از وسوسه‌ی پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری مارک زاکربرگ، عبور کردند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا