رسانه

پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» به زودی ساخته می‌شود …

پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» به زودی ساخته می‌شود …

کدام بازیگران در پیش‌درآمد "بازی تاج و تخت" بازی می‌کنند؟

این سریال تاریخچه خاندان تارگرین را ۳۰۰ سال پیش از شروع ماجراهای بازی تاج و تخت روایت می‌کند.

 شبکه اچ. بی. او کار انتخاب بازیگر برای سریال “خاندان اژدها” (House of the Dragons)، اولین اثر نمایشی برگرفته از سریال پرطرفدار “بازی تاج و تخت”، را آغاز کرد.

به گزارش دوماهنامه اینترتیمنت ویکلی، سریال خاندان اژدها براساس داستان رمان آتش و خون (Fire & Blood) نوشته جورج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود که تاریخچه خاندان تارگرین را ۳۰۰ سال پیش از شروع ماجراهای بازی تاج و تخت روایت می‌کند. رایان کاندال سرپرستی نویسندگان و میگل ساپوچنیک، سازنده قسمت‌های نبرد حرامزادگان و بادهای زمستان سریال بازی تاج و تخت، کارگردانی این مجموعه را برعهده خواهند داشت.

 هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره بازیگران منتخب منتشر نشده اما گمانه‌زنی‌های زیادی در این باره وجود دارد. کتاب آتش و خون وقایع ۱۵۰ سالی را روایت می‌کند که شامل روی کار آمدن و سقوط حکمرانان متعددی در وستروس است بنابراین هنوز روشن نیست تمرکز سریال جدید بر کدام برهه زمانی و کدام شخصیت‌های کتاب خواهد بود.

اما به گزارش منابع آگاه، ماجرای جنگ داخلی رقص اژدهایان که در زمان حاکمیت تارگرین‌ها روی داد در بخشی از این سریال پوشش داده خواهد شد. برخی از طرفداران این مجموعه فانتزی نیز معتقدند ممکن است این سریال در هر فصل وقایع یک بازه زمانی کاملا متفاوت را به تصویر بکشد.

سریال خاندان اژدها که در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد جایگزین برگرفته‌ای است که فیلمبرداری‌های مقدماتی آن با بازی نائومی واتس آغاز و در سال ۲۰۱۹ لغو شد.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا