عکس و والپیپر

میخوای یه آدم برفی درست کنی؟به همراه تصاویر

میخوای یه آدم برفی درست کنی؟به همراه تصاویر

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((میخوای یه آدم برفی درست کنی؟به همراه تصاویر)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

یک آدم برفی به معنای واقعی کلمه نماد زمستان است که به صمیمی ترین راه مجسم شده است. با این حال ، همه آدم برفی ها برابر نیستند. اینها واقعاً به کیفیت برف ، شرایط آب و هوا ، لوازمی که همراه آورده اید بستگی دارد. اگر این اولین تجربه ساخت آدم برفی یا برف برای شما است ، اجازه دهید این دستورالعمل های گام به گام راهنمای موفقیت شما باشد.

آنچه شما برای ساخت آدم برفی نیاز دارید:

برف – این مهمترین قسمت است. فقط به این دلیل که برف پیدا کرده اید به این معنی نیست که برای یک آدم برفی خوب کار خواهد کرد. بهترین برف ،برف متراکم و کمی مرطوب است که در حدود ۳۰ درجه فارنهایت می بارد. شما باید برف را به سه کره بزرگ بچرخانید ، بزرگترین نشسته در پایه و کوچکترین قسمت بالای سر عروسک قرار دارد. بهترین تکنیک برای ساخت این کره ها این است که با گلوله برفی شروع کنید و آن را دور یک منطقه برفی بچرخانید تا جرم گرفته تا زمانی که به اندازه و محیط مورد نظر شما برسد.

شاخه ها – بازوها یک قدم کاملاً ساده است. چند شاخه برهنه از یک درخت در نزدیکی آن را شکاف دهید و آنها را به هر موقعیتی که دوست دارید به کناره های آدم برفی خود بچسبانید.

ذغال سنگ – اگر کلاسیک می شوید ، باید مقداری ذغال برای چشم و دهان استفاده کنید. اگر کمبود زغال سنگ دارید ، سنگها به خوبی کار می کنند.

لوازم جانبی عالی – لباس پوشیدن سرگرم کننده ترین قسمت آن است. ابتدا باید چند سوال از خود بپرسید – آیا این یک آدم برفی فانتزی است؟ آیا آدم برفی مربوط به این قرن است یا ۱۰۰ سال پیش مانند بسیاری از آنها به نظر می رسد؟

هویج – هیچ چیز دیگری به غیر از یک برآمدگی پررنگ ، نارنجی و کمی مخروطی وجود ندارد که یک بینی قانع کننده برای عروسک شما ایجاد کند.

در زیر تصاویری از آدم برفی را با هم میبینیم:

میخوای یه آدم برفی درست کنی؟به همراه تصاویر

ساخت آدم برفی
 ساخت آدم برفی

میخوای یه آدم برفی درست کنی؟به همراه تصاویر

ساخت آدم برفی
ساخت آدم برفی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا