خبر

معرفی کامل فیلم سینمایی سرخپوست + دانلود

فیلم سینمایی سرخپوست با بازی تحسین شده نوید محمد زاده یکی از کاندید های انتخابی در جشنوار فیلم فجر بود که مورد تشویق بسیاری از اهلی سینما قرار گرفت .

این فیلم سینمایی در سال ۱۳۴۷ روایت میشود جایی که قرار است یک زندان محل خود را تغییر دهد که درگیر حوادث ویژه خود می شود.

سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند…

این خلاصه داستان فیلم سینمایی سرخپوست می باشد که اطلاعات بیشتر آن را در زیر با هم مرور می کنیم :

فیلم سرخپوست
فیلم سرخپوست

عوامل تولید کننده

  • کارگردان: نیماجاویدی
  • فیلمنامه‌نویس: نیماجاویدی
  • تهیه‌کننده: مجیدمطلبی
  • بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی و …

نیما جاویدی بعد از ساخت فیلم «ملبورن» سراغ ساخت فیلمی با حال و هوای متفاوتی رفت. فیلم «ملبورن» در یک لوکیشن ثابت ساخته شد.

قصه فیلم، قصه‌ای تازه‌ بود اما قوی نبودن فیلمنامه باعث شده بود تا فیلم، درقسمت‌هایی حوصله مخاطب را سرببرد. فیلم «سرخپوست» یک پیشرفت چندپله‌ای برای نیماجاویدی به حساب می‌آید.

اولین چیزی که این فیلم را تبدیل به یک فیلم خوب می‌کند فضاسازی بی‌نقص فیلم است. فضاسازی فیلم، واقعا حال و هوای یک زندان را به مخاطب منتقل می‌کند. در فیلم «سرخپوست» همه چیز از فیلم‌برداری و موسیقی گرفته تا بازی‌ها دست به دست هم دادند تا یک فیلم خوب به‌وجود بیاید.

تنها نقطه ضعف فیلم، فیلمنامه آن است. فیلمنامه در ابتدا خوب پیش می‌رود اما در به‌وجود آوردن رابطه عشقی میان سرگرد جاهد و مددکار زن زیاد موفق نیست. در پایان فیلم هم بر عشق میان این دو تاکید می‌شود درحالی‌که رابطه عشقی آن‌ها خوب از آب درنیامده و همین موضوع، پایان فیلم را نه چندان دلچسب کرده است.

فیلم «سرخپوست» ضعف‌هایی دارد اما باز هم یکی از فیلم‌های مهم امسال به حساب می‌آید.

سرخ‌پوست برای نخستین بار، روز جمعه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷(۱ فوریه ۲۰۱۹)، در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ در سینماهای سراسر کشور اکران شد. سرخ‌پوست اکنون چهارمین فیلم پرفروش غیرکمدی تاریخ سینمای ایران است.

لینک ویکی پدیا فیلم سینمایی سرخپوست : برای مشاهده کلیک کنید

تاریخ عرضه در شبکه نمایش خانگی؟

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه فیلم سرخپوست مشخص نشده ولی متاسفانه مثل همیشه یک نسخه پرده ایی و بی کیفیت از این فیلم در اینترنت پخش شده که کیفیت فوق العاده بدی دارد .

مجله اینترنتی ایران فان به محض انتشار این فیلم زیبا در شبکه نمایش خانگی دانلود این فیلم را به صورت قانونی برای شما فراهم خواهد کرد .

 

دانلود قانونی کیفیت ۷۲۰ کلیک کنید

دانلود قانونی همه کیفیت ها کلیک کنید

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا