سرگرمی :)

معرفی بهترین سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی

امروزه همه ما متوجه کاربرد بسیار زیاد زبان انگلیسی در زندگی روزانه مان هستیم ،از فعالیت در شبکه های اجتماعی ماند واتس آپ و اینستاگرام و تلگرام و … که نیازمند حداقل آشنایی با زبان انگلیسی هستند تا کسب اطلاعات از سایت های به روز خارجی و … . به دلیل همین نیازی که در جامعه ایرانی احساس میشود امروز در مجله اینترنی ایران فان بر آن شدیم تا یکی از بهترین سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم .

تاریخچه آموزش آنلاین در جهان

اصطلاح “آموزش الکترونیکی” از سال ۱۹۹۹ برای اولین بار در یک سمینار استفاده شد . کلمات دیگری مانند “یادگیری آنلاین” و “یادگیری مجازی” هم در این زمان شروع به ظهور کردند . با این وجود شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اشکال اولیه آموزش الکترونیکی از قرن نوزدهم میلادی وجود داشته است.

حتی مدت ها قبل از راه اندازی اینترنت ، دوره های آموزش از راه دور ارائه می شد تا دانش آموزان را در مورد موضوعات یا مهارت های خاص آموزش دهند. در سال ۱۸۴۰ ایزاک پیتمن از طریق نامه نگاری به دانش آموزان خود آموزش  می داد.

سپس ، در سال ۱۹۵۴ ، BF Skinner ، استاد دانشگاه هاروارد ، “ماشین آموزش” را اختراع کرد که به مدارس این امکان را می داد تا آموزش برنامه ریزی شده را برای دانش آموزان خود اجرا کنند . با این وجود در سال ۱۹۶۰ بود که اولین برنامه آموزشی مبتنی بر رایانه به جهان معرفی شد.

آموزش آنلاین زبانمزایای آموزش های آنلاین چیست؟

حرکت به سمت یادگیری آنلاین برای همه اقشار جامعه به خصوص طیف دانش آموزان و دانشجویان در طی همه گیری ویروس کرونا بسیار مشهود بود. حالا این آموزش های آنلاین چه مزیت هایی را برای مخاطبان خود دارند ؟ در ادامه مطلب با این مزایا آشنا میشویم:

۱-تنوع آموزش ها و دوره ها در آموزش آنلاین بسیار زیاد است :

 آیا می دانید تقریباً برای هر رشته و تخصصی که فکر می کنید را می توانید در دوره های آموزش آنلاین دنبال کنید؟ چه ریاضی و جبر باشد ، چه  زبان انگلیسی یا حتی زیست شناسی ، مدیریت و علوم اجتماعی و یا دوره های هنری و … امروزه به راحتی میتوانید آموزش های مربوط به رشته مورد علاقه تان را به صورت آنلاین فرا بگیرید.

۲-روش های متعدد برای برقراری ارتباط با استاد خود :

 نکته قابل توجه در مورد کلاس های آنلاین در مقابل کلاس های سنتی ، انعطاف پذیری شما برای برقراری ارتباط با استاد تان است . در آموزش های سنتی همیشه امکان ملاقات حضوری با استاد و معلم برایتان وجود ندارد اما در آموزش آنلاین ، شما به راحتی با یک ایمیل ، تماس تصویری و مکالمات تلفنی میتوانید با او در ارتباط و تعامل باشید.

۳-صرفه جویی در هزینه ها :

با استفاده از یادگیری آنلاین هزینه های سنتی مربوط به استفاده از فضای کلاس و رفت و آمد برایتان وجود ندارد. تا زمانی که سخت افزار و نرم افزار مناسب برای ورود به سیستم رایانه و تبلت خود را داشته میتوانید به راحتی از هزینه های جانبی و اضافی جلوگیری کنید. . در هزینه های بنزین و تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه صرفه جویی خواهید کرد ، اما مهمتر از همه ، کسب مدرک آنلاین در وقت شما صرفه جویی می کند یعنی شما می توانید به راحتی در منزل آموزش ببینید و کارهای دیگرتان را هم انجام دهید مثلا میتوانید همزمان هم به آموزش صوتی استادتان گوش دهید و هم آشپزی تان را انجام دهید .

مزایای آموزش آنلاین۴-شما می توانید محیط یادگیری خود را شخصی سازی کنید :

چه در خانه باشید ، چه در جاده و چه در خانه دوست تان ، می توانید اتاق مناسبی برای آموزش آنلاین  و انجام تکالیف درسی داشته باشید . دیگر لازم نیست محیط های شلوغ را تحمل کنید . یادگیری آنلاین فرصت های بهتری برای تمرکز با عدم حضور در کنار افراد دیگر را فراهم می کند .

۵-امکان انتخاب مربی یا استاد به دلخواه خودتان:

در آموزش های حضوری شما امکان انتخاب معلم و مربی بر اساس سلیقه و علاقه خود را ندارید اما در آموزش های آنلاین شما به راحتی میتوانید با چند ساعت بررسی سایت های مختلف و تخصصی در حوزه آموزش آنلاین ، استاد و معلم دلخواه تان را بیابید و حتی شما میتوانید بدون در نظر گرفتن بعد مسافت مثلا اگر در کرمان زندگی میکنید با فراگیری آموزش آنلاین از اساتید مجرب تهران بهره مند شوید در حالیکه در آموزش های حضوری امکان این اتفاق وجود نخواهد داشت.

معرفی سایت فرادرس ، بهترین سایت آموزش آنلاین در ایران

سایت فرادرس از قدیمی ترین وب سایت های آموزشی ایرانی است که بالغ بر ۱۰سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش های آنلاین دارد . شعار سایت از ابتدا (( دانش در دسترس همه ، همیشه و همه جا )) بوده است و طبق همین شعار هم تا به امروز پیش رفته است .

سایت آموزش آنلاین فرادرس با بیش از ۱۳۰۰ مدرس مجرب و کار آزموده در بسیاری از زمینه ها از جمله مهندسی برق ، مهندسی معماری ، هوش مصنوعی ، برنامه ریزی ، آموزش های مربوط به دروس دبیرستان و پیش دانشگاهی ، آموزش های مربوط به حوزه زبان های خارجه و هنر ، بورس و بازار سرمایه ، رباتیک ، اکسل و استارتاپ و کسب و کار و …  دارای دوره ها و آموزش های تخصصی بسیار خوب است و تمامی آموزش‌ها و خدمات این وبسایت ، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند .

نکته دیگر درباره سایت فرادرس درباره هزینه های شما دانش پژوهان گرامی است که بخشی از آموزش‌های فرادرس به صورت رایگان ارائه می‌شود ؛ و در کنار این بخش ، برای دانشجویانی که امکان پرداخت هزینه را ندارند ، بسته حمایتی هم در نظر گرفته شده است .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی با فرادرس

بخش آموزش آنلاین زبان انگلیسی در سایت فرادرس یکی از قدرتمندترین بخش های سایت با داشتن اساتید متخصص و مجرب است . در این بخش که از تنوع فراوانی برخوردار است مخاطب میتواند در موضوعات مختلفی مانند آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه ، آموزش خط تحریری انگلیسی ، آموزش مقاله نویسی در آزمون های زبان انگلیسی ، آشنایی با اشعار انگلیسی ، آموزش اصول و ارائه سخنرانی به زبان انگلیس و آموزش کاربردی نامه نگاری به انگلیسی و دهها موضوع دیگر به صورت آنلاین آموزش ببیند .

آموزش آنلاین زبان انگلیسیمثلا در قسمت آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سفر شما میتوانید با مشاهده یک آموزش ویدئویی ۳ ساعته و صرف هزینه کمتر از ۲۵۰۰۰ تومان ، دغدغه چگونه مکالمه انگلیسی در مسافرت های خارج از ایران را برای خودتان رفع کنید و از سفرتان لذت بیشتری ببرید .

و نمونه دیگر درباره بخش زبان های خارجه سایت فرادرس ، آموزش آنلاین اصول ارائه و سخنرانی به زبان انگلیسی است که بیش از ۷۰۰ نفر از دانش پژوهان عزیز با صرف هزینه کمتر از ۴۵۰۰۰ تومان و وقت تقریبی ۴ ساعته از این آموزش بهره مند شده اند.

ما امروز در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا آموزش های آنلاین و مزایای آن را برای شما تشریح کنیم ، اگر شما خواننده گرامی تجربه ای در خصوص این مدل از آموزش دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید .

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا