ریپورتاژ

معرفی انواع روش های پیکرتراشی در سال ۱۴۰۱

معرفی انواع روش های پیکرتراشی در سال ۱۴۰۱

لیپوماتیک یکی از روش های لاغری است که در آن می توانید به سرعت از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید. در این روش نیازی به ایجاد برش در شکم یا ناحیه مورد نظر نیست. زیرا با ایجاد سوراخ میله ای وارد ناحیه مورد نظر شده و چربی اضافی را از بین می برد. یکی از مهمترین مزایای لیپوماتیک توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران این است که می توان از چربی برداشته شده برای سایر قسمت های بدن استفاده کرد. بنابراین، اگر می خواهید سایر قسمت های بدن را با چربی های سازگار با بدن خود شکل دهید، لیپوماتیک روش خوبی خواهد بود.

بهترین روش های پیکرتراشی

لیپوماتیک یکی از روش های لاغری است که در آن می توانید به سرعت از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید. در این روش نیازی به ایجاد برش در شکم یا ناحیه مورد نظر نیست زیرا با ایجاد سوراخ میله ای وارد ناحیه مورد نظر شده و چربی اضافی را از بین می برد. یکی از مهمترین مزایای لیپوماتیک این است که می توان از چربی برداشته شده برای سایر قسمت های بدن استفاده کرد. بنابراین، اگر می خواهید سایر قسمت های بدن را با چربی های سازگار با بدن خود شکل دهید، لیپوماتیک روش خوبی خواهد بود. بنابراین، اگر واجد شرایط این جراحی هستید، لیپوساکشن بهترین روش مجسمه سازی بدن خواهد بود.

بهترین روش های پیکرتراشی

پیکرتراشی با لیپوست : لیپوساکشن یکی دیگر از روش های پیکرتراشی بدن است. برای انجام این جراحی از تکنیک های T.L.A و ارتعاش جایگزین استفاده می شود. در نتیجه چربی ها به طور یکنواخت از بدن خارج می شوند. بنابراین امکان چربی سوزی در حین جراحی وجود ندارد. در این روش نیز مانند لیپوماتیک، چربی با خیال راحت برداشته می شود و می توان از آن برای تزریق به سایر نقاط بدن استفاده کرد.

تفاوت لیپوست و لیپوماتیک چیست؟

احتمالاً برای شما سوال پیش آمده است که تفاوت بین  لیپوست و لیپوماتیک چیست؟ به طور کلی می توان گفت که لیپوساکشن شکل پیشرفته لیپوماتیک است. در نتیجه میزان چربی برداشته شده در روش لیپوساکشن بیشتر بوده و عوارض کمتری را به دنبال دارد.
کاهش چربی های اضافه بدن با لیپوساکشن : اساس این روش جذب چربی اضافی بدن است. در لیپوساکشن یک برش کوچک در ناحیه ایجاد می شود و سپس با استفاده از لوله ای به نام کانولا که به دستگاه ساکشن متصل می شود، چربی برداشته می شود. در نظر داشته باشید که این روش فقط برای کاهش چربی استفاده می شود و نه برای برداشتن و ترمیم پوست اضافی در ناحیه مورد نظر. چربی هایی که در این روش از بدن خارج می شوند به دلیل بی کیفیتی برای تزریق به سایر نقاط بدن مناسب نیستند.
سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدید ترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی ، سلامتی و زیبایی است ، تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند . بنابراین تبلیغات در سایت پزشک برای پزشکان ، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه های پزشکی و زیبایی می تواند کاملا هدفمند باشد .

تفاوت لیپوست و لیپوماتیک چیست؟

لاغری با لیزر لیپولیز : جراحی لاغری با لیپولیز به دو صورت انجام می شود. روش اول استفاده از لیزر (امواج مافوق صوت) و تزریق مایع است. در روش تزریق مایع، مایع از طریق یک برش کوچک وارد بدن می شود و سپس چربی از طریق کبد خارج می شود. مقدار مایع مورد نیاز بر اساس وزن و شرایط جسمانی فرد تزریق می شود در این روش به دلیل اینکه چربی استخراج شده به صورت مایع است، نمی توان از این چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن استفاده کرد. روش دوم که لیزر لیپولیز نام دارد از امواج برای گرم کردن سلول های چربی استفاده می کند.
اگر قصد انجام پیکرتراشی توسط بهترین دکتر پیکرتراشی را دارید و می خواهید بدانید که هزینه پیکرتراشی چقدر است ؟ در سایت پزشکا می توانید در این باره اطلاعات کافی را به درست آورید .

کاندیدای مناسب برای انجام جراحی لاغری

برای انجام هر یک از روش های فوق برای جراحی لاغری شرایط خاصی وجود دارد. باید با یک متخصص مشورت کنید تا متوجه شوید. اما الزامات کلی برای انجام هر یک از جراحی های فوق عبارتند از:
⦁ عدم استعمال دخانیات
⦁ عدم ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت
⦁ عدم ابتلا به افسردگی
⦁ ابتلا به یکی از بیماری‌هایی که به دلیل اضافه وزن ایجاد شده
⦁ پایبندی به یک رژیم غذایی و ورزشی

معرفی انواع روش های پیکرتراشی در سال 1401

بهترین دکتر پیکرتراشی

انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران برای انجام این عمل بسیار دشوار است. زیرا در ایران پزشکان مجرب و حرفه ای زیادی وجود دارند که پیکرتراشی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. بنابراین با کمی تحقیق لیستی از پزشکان سرشناس فعال در این زمینه تهیه کنید و یکی را انتخاب کنید. عوارض پیکرتراشی بسیار محدود است و بیمار یک شبه از بیمارستان مرخص می شود. سوراخ هایی که جراح برای تخلیه چربی روی پوست بیمار ایجاد می کند در دو روز بسته می شود و تورم و کبودی ایجاد شده پس از یک هفته به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به جراحی پیکرتراشی خود توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی پیکرتراشی دارد ، انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران توسط سایت پزشکا به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 2   میانگین: 3.5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا