مد و زیبایی

مدل مو فر زنانه

مدل مو فر زنانه

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((مدل مو فر زنانه)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

*این مطلب در اسفند ماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

 ۳ ماسک موی طبیعی برای موهای فر

این ۳ ماسک موی طبیعی برای موهای فر را امتحان کنید تا موهای نرم و براق داشته باشید.
برای شروع، موهای فر طبیعی نیاز به نگهداری بیشتری دارند. برای افزایش تلاش، مستعد وز و خشکی است. چنین عواملی منجر به از دست دادن حالت فرها، کشیده شدن موها و شکافته شدن موها می شود. اما، شما می توانید این مشکلات را با برخی مواد طبیعی که به راحتی در خانه پیدا می شوند، برطرف کنید!

در اینجا ۳ ماسک موی کاملا طبیعی برای موهای مجعد آورده شده است:

۱٫ ماسک برای موهای فر، موز و ماست

هم موز و هم ماست آبرسانی عمیقی دارند. برای موهای مجعد، بیشتر از هر نوع موی دیگری، مرطوب ماندن اهمیت دارد، زیرا خشکی می تواند موها را کهنه به نظر برساند. از طرفی موهای مجعدی که به خوبی هیدراته شده اند حجیم به نظر می رسند.

این ماسک مو همچنین می تواند از دو شاخه شدن انتهای مو جلوگیری کرده و موهای آسیب دیده را جوان کند.

برای تهیه این ماسک مو، یک عدد موز را له کرده و با یک فنجان ماست مخلوط کنید. این ماسک مو موز و ماست را روی موهای خود بمالید، از ریشه شروع کنید و طول موها را بپوشانید. اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم و شامپوی ملایم بشویید.

۲٫ماسک عسل و تخم مرغ برای موهای مجعد

تخم مرغ نه تنها مرطوب کننده است، بلکه حاوی پروتئین هایی است که می تواند با افزایش قدرت و اطمینان از دوری کردن شما از مشکلات رایج مو مانند ریزش مو، مفید باشد. از طرف دیگر، عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که به این معنی است که رطوبت را حفظ می کند و به موهای شما درخشندگی بسیار مورد نیاز می دهد.

برای تهیه این ماسک مو، ابتدا باید سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کنید. می توانید این کار را با ایجاد یک تراشه کوچک در پوسته تخم مرغ و ریختن سفیده تخم مرغ در یک کاسه انجام دهید. سپس یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید. هر دو ماده را با همزن بزنید تا به درستی مخلوط شوند. این ماسک مو را به موهایتان بزنید. صبر کنید تا خشک شود. ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بیشتر طول نمی کشد. سپس آن را با آب گرم و شامپوی ملایم بشویید.

۳٫ آب برنج و آووکادو ماسکی عالی برای موهای فر

اعتقاد بر این است که اینوزیتول، که جزء آب برنج است، قادر است به مو نفوذ کند و هر گونه آسیب را ترمیم کند. علاوه بر این، آووکادو نه تنها بسیار آبرسان است، بلکه حاوی دوز سالم ویتامین B کمپلکس است که به رشد مو کمک می کند. این ماسک مو به موهای شما کمک می کند تا سلامتی خود را بازیابند و مشخص تر شوند.

برای تهیه این ماسک مو نصف آووکادو را له کنید. یک فنجان برنج را در دو لیوان آب خیس کنید. این مخلوط را الک کنید تا دانه های برنج از آب خارج شود. پوره آووکادو را به آب برنج اضافه کنید. آن را روی پوست سر و پوست سر خود بمالید. بگذارید ۲۰ تا ۲۵ دقیقه روی موهایتان بماند و سپس آن را با آب گرم و شامپوی ملایم بشویید.

مدل مو فر زنانه
مدل مو فر زنانه
 فر ریز
فر ریز
 مو فر
مو فر
مدل مو فر دخترانه
مدل مو فر دخترانه
مدل مو فر
مدل مو فر دخترانه
مدل مو فر
مدل مو فر
 مو فر زنانه
مدل مو فر زنانه
مدل مو فر زنانه
مدل مو فر زنانه
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا