ریپورتاژ

مجموعه سازه لوکس مجری تخصصی نماشویی ساختمان

برای نماشویی ساختمان روش های مختلفی وجود دارد. این روشها معمولاً به چند ماه انجام می‌شوند یکی به وسیله داربست یکی به وسیله بالابر ها و یکی هم به وسیله طناب یا به اصطلاح راپل. وسایلی هم که در شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود مختلف است این امکانات مانند دستگاه واترجت یا دستگاه سندبلاست برای نماهای سنگی و انواع شیشه شوی ها و دستگاه های واترجت مخصوص برای نماهای شیشه ای است.

نماهای شیشه ای معمولاً راحت ترین قسمت کار هستند اما در همان ها هم گاهی پیش می آید که ی که روی شیشه قرار دارد بسیار سفت و سخت است و به این راحتی‌ها پاک نمی‌شود. در این موارد هم یکی از کارهایی که انجام می‌شود این است که از محلول های اسیدی یا شوینده ها برای رفع جرم روی شیشه استفاده می‌شود. در نماهای سنگی هم به همین صورت است. بسیاری از اوقات روی نمای سنگی ساختمان جرم‌های دیده می‌شود که برای رفع آنها مجبور هستیم در وهله اول از مواد اسیدی شوینده و واترجت استفاده کنیم و اگر این اتفاق افتاد و هنوز جرم بر جای خود بود از سندبلاست استفاده می شود.

اگر نمای سنگی یا شیشه ی آجری ساختمان شما نیاز به شستشو دارد کافی است که کلمه سازه لوکس را در اینترنت جستجو کرده و وارد سایت سازه لوکس شوید و آنجا راه های ارتباطی و تماس با مجموعه سازه لوکس در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بعد از اینکه با مجموعه سازه لوکس تماس گرفتید کارشناسی از سوی این مجموعه برای بازبینی کار شما فرستاده خواهد شد و در اسرع وقت و با بهترین قیمت ممکن کار شما را انجام خواهند داد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا