ریپورتاژ

لیست بهترین شرکت های سئو

برون سپاری خدمات سئو، از رایج ترین و البته هوشمندانه ترین تصمیمات کسب و کارهای آنلاین است. اما با وجود شرکت های متنوع و زیادی که در حال حاضر خدمات سئو را ارائه می دهند، این سؤال پیش می آید که بهترین شرکت های سئو کدام اند؟ چطور از بین این شرکت ها بهترین گزینه را برای سئو کسب و کارمان انتخاب کنیم؟ ما اینجاییم تا شما را با ۵ تا از بهترین شرکت های سئو آشنا کنیم و شما را در جریان روند انتخاب بهترین گزینه برای شروع همکاری قرار دهیم. پس همراه ما باشید.

بهترین شرکت های سئو

شرکت های سئو

با در نظر گرفتن سوابق کاری و میزان رضایت کاربران، می توانیم ۵ شرکت زیر را از بهترین تیم سئو حال حاضر بدانیم.

۱/ شرکت ریراکو

شرکت Riracoseo فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده و در حال حاضر خدماتی چندجانبه را در حوزه های طراحی سایت، طراحی لندینگ پیج، طراحی گرافیک و مدیریت پیج های اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می دهد. خدمات سئو این شرکت نیز به طور اختصاصی توسط یکی از زیرمجموعه های آن، یعنی “ریراکو سئو” ارائه می شود.

خدمات سئو ریراکو شامل خدمات جامع سئو، تولید محتوا، راه اندازی و مدیریت کمپین های رپورتاژ، مشاوره و آنالیز سئو است. کار با وب سایت های مگامال، طبیعت، پاژن، نانوسیل و … در حوزه طراحی سایت و … از سوابق این شرکت است.

۲/ شرکت سئو ۲۴

شرکت Seo24 عضوی از مجموعه Web24 است که از سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه نیز توأمان در چند حوزه سئو، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و توسعه وب اپلیکیشن فعالیت می کند. همکاری با پروژه های داخلی و خارجی، از سوابق ارزشمند این شرکت محسوب می شود.

۳/ شرکت وبسیما

Websima یکی دیگر از قدیمی ترین شرکت های سئو به شمار می رود که حدوداً از سال ۱۳۹۰ مشغول به فعالیت است. سئو و بهینه سازی سایت ها، طراحی سایت، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری و برگزاری دوره های آموزشی پیرامون وب از خدماتی است که این مجموعه ارائه می دهد.

۴/ شرکت ایران وب لایف

Iranweblife نیز یکی از بهترین شرکت های سئو حال حاضر است که می توانید برای طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی، عکاسی و … با آن همکاری کنید. سئو سایت های پاکسان و فوراور ایران، از نمونه کارهای این مجموعه است.

۵/ شرکت نوین

تیم شرکت Novin از بیش از ۳۰ متخصص تشکیل شده که خدماتی را در زمینه سئو، طراحی سایت، بازاریابی دیجیتال، راه اندازی تلفن گویا و … ارائه می دهند. پرتال، دیدوگرام و نوین ویپ جزو کسب و کارهایی هستند که با این شرکت همکاری می کنند.

چگونه بهترین شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

 

چگونه بهترین شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

همه می دانیم که پیشرفت تجارت شما وابسته به نمایش خدمات شما در دنیای مجازی است و سئو کلید دستیابی به این هدف ارزشمند است. اما به یاد داشته باشید که نباید در بررسی و انتخاب بهترین شرکت های سئو عجله داشته باشید. در عوض اول چند فاکتور را برای خود لیست کنید و به ترتیب این فاکتورها را چک کنید. در غیر این صورت احتمالاً مسیری را شروع می کنید که نتیجه آن می تواند فقط هزینه هایتان را هدر دهد و به سایتتان صدمه های جدی بزند.

اما چگونه می توانیم گزینه مناسب کسب و کار خود را پیدا کنیم؟ در ادامه باهم می بینیم.

۱/ نمونه کارها را با دقت بررسی کنید

هیچ چیزی به اندازه نمونه کارها نمی تواند قدرت و پیشینه یک شرکت را روشن کند. بنابراین قبل از هر چیزی، سابقه و نمونه کارهای شرکت های سئو را بررسی کنید. ببینید با چند کسب و کار همکاری داشته اند و درصد رضایت مشتریان از آنها چه قدر است.

یادتان باشد که در حالت ایدئال، باید به دنبال شرکت هایی باشید که در حال حاضر هم با کسب و کارهایی همکاری دارند؛ نه آنهایی که آخرین نمونه کارشان مربوط به یک سال پیش است. به علاوه بیشتر روی نمونه کارهایی تمرکز کنید که به حوزه کاری شما نزدیک تر اند. مثلاً اگر یک سایت آموزشی دارید، نمونه کارهای آموزشی بهترین شرکت های سئو را بررسی کنید. در این صورت دقیقاً می توانید آینده همکاری با این شرکت را تصور کنید.

اما شاید بپرسید که در این مرحله چه فاکتورهایی را باید با دقت بیشتری بررسی کنیم؟ قطعاً وقتی صحبت از سئوست، رتبه بندی و میزان ترافیک سایت هایی که با این شرکت همکاری داشته اند در اولویت قرار دارند. اما این که این شرکت چه قدر توانسته برای آن کسب و کار سرنخ تولید کند، چه قدر به افزایش نرخ تبدیل آن کمک کرده و فاکتورهای این چنینی (که برای کسب و کار شما هم ارزشمند هستند) را هم بررسی کنید تا مطمئن شوید خدمات این شرکت تک بعدی نیست.

لازم به ذکر است که بعضی از شرکت های سئو نمی توانند نام سایت هایی که با آنها همکاری داشته اند را در اختیار شما قرار دهند (به دلیل محرمانگی اطلاعات)؛ اما می توانید از آنها بخواهید که حداقل گزارشی از وضعیت این سایت ها ارائه دهند.

۲/ در هزینه ها صرفه جویی نکنید

وقتی به دنبال بهترین شرکت های سئو هستید، به دنبال ارزان ترین گزینه نباشید! معمولاً همکاری با شرکت هایی که تعرفه آنها پایین تر از نرخ معمول بازار است ریسک هایی را برای کسب و کارتان خواهد داشت. ریسک هایی مثل لینک سازی مبهم، تولید محتواهای ضعیف و … که نه تنها سئو سایت را ارتقا نمی دهند؛ بلکه حتی ممکن است آسیب هایی جدی به دامنه شما وارد شود که جبران آن مستلزم هزینه و وقت بسیار بیشتری است. البته هر تعرفه بالایی هم لزوماً به معنی خدمات باکیفیت نیست! بلکه این کیفیت خدمات است که باید تعیین کننده باشد.

۳/ از کیفیت پشتیبانی شرکت مطمئن شوید

 

بهترین شرکت های سئو

پشتیبانی یک شرکت سئو، به تنهایی می تواند یک تجربه شیرین یا تلخ برای شما بسازد. در همکاری با تیم سئو، بارها باید با پشتیبانی ارتباط بگیرید؛ از جمله مراحلِ:

  • هماهنگی های اولیه
  • شروع جدی پروژه
  • پیگیری های پروژه

حالا اگر با پاسخگویی ضعیف یا مبهمی طرف باشید، قطعاً پروژه در مسیر درستی پیش نخواهد رفت. بنابراین از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکتی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید.

نکته:

یکی از مراحلی که به نوعی جزو خدمات پشتیبانی شرکت های سئو محسوب می شود، ارائه گزارش از روند پروژه است. شما به عنوان کارفرما این حق را دارید که در جریان کارهایی که در جهت سئو انجام می شود و نتایجی که داشته اند قرار بگیرید. بنابراین دقت کنید که ارائه گزارش (معمولاً به صورت ماهانه) نیز حتماً جزو شرکت مد نظر باشد.

۴/ خود را به مکان جغرافیایی محدود نکنید

شاید برای انتخاب شرکت سئو مناسب خود، موقعیت جغرافیایی آن را در هم در نظر بگیرید؛ اما یادتان باشد که هرگز موقعیت مکانی را در اولویت قرار ندهید. اولین و آخرین چیزی که باید برای شما مهم باشد، کیفیت خدمات این مجموعه است. اگر شرکتی را پیدا کردید که از نظر خدمات بر دیگران برتری داشت، اما به شما نزدیک نبود، نگران نباشید! در دنیای دیجیتال امروزی نیازی به ملاقات حضوری با تیم سئو ندارید. می توانید تمام هماهنگی ها را از طریق پلتفرم های ارتباطی انجام دهید.

۵/ مطمئن شوید تمام اقدامات در حوزه سئو کلاه سفید خواهند بود

 

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه شامل اقداماتی است که قوانین گوگل را دور می زند. اگر گوگل متوجه شود که در سایتی از این نوع سئو استفاده شده (که احتمال آن بسیار زیاد است)، آن سایت را جریمه می کند.

شرکت های زیادی هستند که یا برای راحت کردن کارشان یا برای نتیجه گرفتن سریع تر، وارد حیطه سئو کلاه سیاه می شود. اما این توصیه اکید ما به شماست؛ هرگز به سراغ این شرکت ها نروید! چراکه خطرات جدی برای دامنه شما خواهد داشت و حتی ممکن است گوگل آن را پنالتی کند (یعنی از لیست سایت های خود خارج کند). جبران این خطاها نیازمند هزینه های زیادی است که گاهی به نتیجه هم نمی رسد و سایت را نجات نمی دهد.

بنابراین قبل از شروع همکاری با هر یک از بهترین شرکت های سئو، مطمئن شوید که تمام اقدامات آنها در حوزه سئو کلاه سفید و بی خطر باشند.

دریافت خدمات سئو ایمن، مقرون به صرفه و سریع از ریراکو

ریراکو سابقه همکاری با بیش از ۵۰۰ کسب و کار را داشته و نتیجه این همکاری ها نیز رضایت حداکثری کارفرماها بوده است. یکی از امتیازات ریراکو این است که خدمات خود را در دسته های مختلفی گروه بندی کرده تا استراتژی هایی را دقیقاً مطابق با نیازهای شما ارائه دهد. سئو سایت چندزبانه، جوملایی، وردپرسی، شرکتی، فروشگاهی و … از انواع سئو این مجموعه هستند.

لازم است اشاره کنیم که اگر در هر یک از شهرهای داخل ایران یا حتی خارج ایران هستید، هیچ محدودیتی برای همکاری با ریراکو نخواهید داشت. چراکه تمامی ارتباطات و جلسات این مجموعه با شما، در بستر آنلاین خواهد بود.

از طرف دیگر می توانید از بابت اطلاع از روند کاری سئو سایت خود، آسوده خاطر باشد. ریراکو گزارش هایی جامع را به صورت ماهانه به شما ارائه می دهد تا از تمامی جزئیات مراحل و نتایج به دست آمده آگاه باشید.

برای شروع همکاری با ریراکو، می توانید اطلاعات خود را در فرم مربوط به مشاوره سئو این مجموعه وارد کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواند گرفت و شما را برای انتخاب بهترین خدمات و پلن ها راهنمایی خواهند کرد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا