ریپورتاژ

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس، سامسونگ و لنوو

پیش از اینکه اقدام به خرید لپ تاپ کنید، باید میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید را بسنجید و سپس طبق آن شروع به انتخاب یک برند معتبر و شناخته شده را کنید، چراکه امروزه به دلیل وجود تنوع در برند ها و محصولات، افراد سردرگم می شوند که برای کدام یک از این لپ تاپ ها هزینه کنند. بنابراین به این منظور ما در اینجا قصد داریم شما را با ۳ برند معتبر و ابر قدرت با نام های لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ سامسونگ و لپ تاپ لنوو آشنا کنیم. هر یک از این برند ها دارای لپ تاپ هایی با رده های بالا و پایین زیادی هستند که ممکن است شما را در انتخاب یکی از آن ها سردرگم کنند. بنابراین با مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس، سامسونگ و لنوو در خدمت شما عزیزان هستیم. پس در ادامه با ما همراه باشید… .

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس

شرکت ASUSTeK Computer Inc.، که تحت عنوان ASUS شناخته می‌شود، یک برند بین‌المللی تایوانی تولید کننده‌ی سخت‌افزار های کامپیوتری و لوازم الکترونیک است که در سال ۱۹۸۹ در این کشور تأسیس شد. این برند، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سخت‌افزارهای کامپیوتری در دنیا است. محصولات ایسوس شامل کامپیوترهای رومیزی، لوازم جانبی PC، لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند، تبلت و دستگاه‌های هیبریدی است. این شرکت، گوشی‌های هوشمند اندرویدی مجهز به پردازنده‌های اینتل و کوالکام تولید می‌کند.

اما باید به چه نکاتی در رابطه با خرید لپ تاپ ایسوس توجه کنیم؟ لپ تاپ‌های این برند، به عملکرد بهینه با ضعیف‌ترین مشخصات مشهور هستند. بسیاری از لپ تاپ‌های ایسوس، با وجود قیمت پایین و مشخصاتی که روی کاغذ، ضعیف به نظر می‌رسند، عملکرد بهینه و قابل قبولی دارند. از دیگر ویژگی‌های برند ایسوس این است که محصولاتی در محدوده‌ی قیمتی گسترده تولید می‌کند و بنابراین، بودجه‌ی شما به هر میزان که باشد، همیشه یک لپ تاپ ایسوس متناسب با بودجه‌ی شما در بازار وجود دارد.

این برند با سه دهه سابقه در بازار لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی، خود را به عنوان یک برند با کیفیت و محبوب، مطرح کرده است. لپ تاپ‌های ایسوس بسیار با دوام و مطمئن هستند. این برند، علاوه بر لپ تاپ‌های اقتصادی برای انجام کارهای روزمره، لپ تاپ‌های گیمینگ نیز تولید می‌کند. دیگر مشخصه‌ی لپ تاپ ایسوس، قدرت پردازش بسیار بالا و انجام کارهای سنگین با سرعت‌های بالا در زمان‌های طولانی است. به علاوه، گزینه‌های سفارشی‌سازی لپ تاپ‌های این برند تایوانی، خیلی زیاد است.

بهترین لپ تاپ های سامسونگمعرفی بهترین لپ تاپ های سامسونگ

سامسونگ یک محصول کره‌ای است که در زمینه‌ی تولید لوازم الکترونیکی از گوشی هوشمند گرفته تا تلویزیون، اسپلیت، یخچال-فریزر و لپ تاپ، یکی از شناخته شده‌ترین برندها در سطح جهان است. با وجود محبوبیت این برند، به ویژه در بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، لپ تاپ سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردار نیست. لپ تاپ‌های پیشین سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت پایین و باتری کم ظرفیت خود، طرفداران چندانی نداشتند. با این حال، لپ تاپ‌های جدید این برند کره‌ای، بهتر از مدل‌های پیشین هستند و مدل‌هایی مثل ATIV Book 9 و ATIV Book 9 Plus از مشخصاتی عالی و طراحی بسیار خوبی برخوردارند.

با اینکه تعداد مدل‌های لپ تاپ سامسونگ خیلی زیاد نیست ولی این برند نیز همانند ایسوس، لپ تاپ‌های اقتصادی، لپ تاپ‌های میان-رده و لپ تاپ‌های گیمینگ می‌سازد. فقدان نوآوری و طراحی ضعیف از نقاط ضعف برند لپ تاپ سامسونگ هستند. لپ تاپ‌های سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر مانند لنوو، ایسوس، اچ پی و چندین برند مطرح دیگر، خیلی عقب‌تر هستند. شاید لپ تاپ‌های سامسونگ به خوبی دیگر برندهای موجود در بازار نباشند ولی تنوع قیمتی خوبی دارند و اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی برای انجام کارهای روزمره هستید، سامسونگ می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

 معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو

گل سرسبد برندهای لپ تاپ که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، برند لنوو است. این برند کار خود را در سال ۱۹۸۸ در هنگ کنگ شروع کرد و به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی لپ تاپ در چین تبدیل شد. این برند پیش از سال ۲۰۰۴ به نام Legend Holdings شناخته می‌شد و در سال ۲۰۰۵، برند IBM را نیز تأسیس کرد.

لپ تاپ لنوو یکی از بهترین برندهای لپ تاپ در دنیا و شاید در بسیاری از جنبه‌ها، بهترین برند لپ تاپ در جهان است. لپ تاپ‌های این برند هنگ کنگی، باتری‌های بسیار خوب، قدرت پردازشی بسیار بالا و کیفیتی بسیار عالی دارند. لپ تاپ‌های قدرتمند لنوو، بسیار با دوام و قابل اطمینان می‌باشند. لنوو هر مدل جدیدی را که به بازار عرضه می‌کند، همراه با نوآوری بوده و بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ دنیا را نیز تولید می‌کند. با اینکه قیمت این لپ تاپ‌ها نسبتاً بالا است ولی حتماً ارزش هر ریالی را که برای خرید لپ تاپ لنوو می‌پردازید، خواهد داشت.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم به یک نتیجه کلی برسیم، باید بگوییم که اگر برای شما قیمت بسیار مهم است، باید به سمت انتخاب یکی از لپ تاپ های ایسوس بروید، چراکه ایسوس اکثرا با تولید و عرضه لپ تاپ های به صرفه و نسبتا با کیفیت می تواند نیاز های روزمره و عادی شما از لپ تاپ را برطرف کند، اما در صورتی که به کیفیت بیشتر از قیمت اهمیت می دهید و به دنبال یک لپ تاپ عالی برای گیمینگ یا کار های گرافیکی سنگین هستید بهترین کار انتخاب لپ تاپ از برند هایی همچون سامسونگ و لنوو است که ما در این مطلب بهترین مدل ها را برایتان گلچین کردیم تا بتوانید در انتخاب یک لپ تاپ مناسب موفق شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری مهرنیوز

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 4/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا