ریپورتاژ

فروشگاه طوطی سانان تهران طوطی

فروشگاه طوطی سانان تهران طوطی

طوطی سانان از جمله پرندگان محبوب خانگی هستند، که از گذشته تا به امروز سهم بزرگی در لحظات شاد و لذت بخش صاحبان خود داشته اند. از آنجایی که تکثیر و پرورش این پرندگان مستلزم موادغذایی، مکمل و همینطور لوازم جانبی است. تهران طوطی با ارائه کلیه ملزومات طوطی سانان و خدمات به شهروندان سعی در سهولت و اطمینان در امر خرید جهت این پرندگان دوست داشتنی داشته است. فروشگاه اینترنتی تهران طوطی (https://tehrantooti.com) تمام کالاهای مربوط به طوطی سانان را با بهترین کیفیت و قیمت کاملا مناسب جهت رضایتمندی همراهان خود عرضه کرده است.

محصولات مورد نیاز طوطی سانان در تهران طوطی

هدف اصلی این فروشگاه ارائه محصولات با کیفیت و اصل جهت سلامت، رشد و شادابی روزمره طوطی سانان است. همین امر باعث شده برندهای معروف و محبوب را در جمله محصولات خود قرار دهد.

  1. سرلاک طوطی
  2. غذای طوطی
  3. مکمل پرنده
  4. لوازم طوطی

سرلاک طوطی

به دلیل آنکه یکی از مهمترین مواد غذایی در بدو تولد جوجه طوطی سانان به شمار می‌آید؛ قبل از خوراندن به جوجه حتماً باید از اصل و مرغوب بودن این ماده غذایی اطمینان حاصل نمایید. چرا که در غیر اینصورت چینه دان جوجه طوطی به دلیل ته نشین شدن سرلاک، باکتریایی شده و ممکن است مرگ جوجه را نیز به همراه داشته باشد.

سرلاک طوطی

حتماً سعی شود علاوه بر تهیه سرلاک مرغوب، تمام موارد بهداشتی و نگهداری جوجه طوطی رعایت شود تا روند رشد کامل و سلامتی را داشته باشد. به عنوان مثال:

  • هیچوقت سرلاک مانده از وعده‌های قبلی را به جوجه نخورانید.
  • از سرنگ تمیز و ظروف سرامیکی جهت خوراندن به جوجه و تهیه سرلاک استفاده کنید.
  • سعی کنید بعد از هر وعده غذایی اطراف نوک را با دستمال تمیز کنید.
  • جهت تست اصل و سالم بودن سرلاک، مقداری از سرلاک را با آب گرمی که بالای۴۵ درجه دما دارد مخلوط کنید تا یکدست شود. حدود ۳۰ دقیقه به آن زمان دهید. اگر سرلاک از آب جدا شد و در ته ظرف ته نشین شد؛ بدانید سرلاک تقلبی و نامرغوب است.

مکمل پرنده

یکی از واجبات در نگهداری و مراقبت بهداشتی از طوطی سانان و پرندگان است، که شامل: مولتی ویتامین‌ها و پروبیوتیک‌ها میشود.

  • مولتی ویتامین‌ها: جهت تامین ویتامین‌های مورد نیاز پرنده است که، پرنده با زندگی در طبیعت آنها را به دست می‌آورد. اما هنگامی که پرنده به صورت دستی بزرگ میشود جهت برطرف کردن مشکلاتی چون: ضعف، استرس، کدر شدن پرها و یا افزایش اشتها، هضم بهتر غذا و جذب بالای آن از مولتی ویتامین‌ها به صورت قطره‌های محلول در آب استفاده می شود. هرچند که مصرف مولتی ویتامین‌ها باید اصولی و با شناخت کامل پرنده صورت گیرد. چراکه در غیر این صورت موجب پیدایش عوارض زیادی در پرنده نیز می‌گردد.
  • پروبیوتیک‌ها: بدن پرندگان نیز مانند سایر موجودات دارای باکتری‌های مفید است. مقدار باکتری مفید بدن پرنده با قرار گرفتن در شرایط مختلف کاسته و یا ضعیف می شود. پروبیوتیک‌ها با وجود منابع غنی از باکتری‌های مفید باعث بازسازی آنان و در نهایت بازسازی و سلامت روده پرنده می گردند. از جمله مواقعی که می توان از پروبیوتیک‌ها استفاده کرد زمان‌هایی است که پرنده دچار تنش، فرار، بیماری، تغییرات محیطی و غیره شده است.

لوازم طوطی

علاوه بر سرلاک و مکمل‌ها، پرندگان نیازمند مکان مناسب جهت زندگی و همینطور ابزارهایی برای تفریح نیز هستند. این لوازم شامل:

  1. قفس
  2. اسباب بازی
  3. آشیانه چوبی
  4. ظروف آب و دانخوری
  5. استند چوبی

و غیره می باشد. انتخاب هر کدام در وهله اول به شناخت کامل از پرنده، نوع و خرید از فروشگاه‌های مطمئن و معتبر بستگی دارد. چرا که تعلل در انتخاب هر کدام بیماری، استرس و تنش را در پرنده ایجاد میکند.

شایان ذکر است، هنگام تهیه قفس حتما به جثه پرنده خود دقت کنید. به دلیل اینکه پرنده نیاز دارد براحتی در قفس حرکت کند و نباید سایز قفس به نحوی باشد که پرنده با هرحرکت به دیواره‌های قفس برخورد کند.

نکته دیگر اینکه، قفس طوری انتخاب شود که قابلیت نصب لانه در خارج قفس فراهم باشد؛ تا فضای قفس جهت حرکت و پرواز پرنده محدود نگردد.

درخصوص اسباب بازی‌ها نیز باید خاطرنشان کرد. وجود اسباب بازی‌های قدیمی باعث افسردگی پرنده خواهد شد. چه بهتر است به خوبی علایق پرنده را شناسایی کرده و اسباب بازی مورد علاقه پرنده را تهیه نمایید. به عنوان مثال اسباب بازی‌های چوبی رنگی جز محبوبترین سرگرم کننده‌ها برای طوطی‌ها محسوب می شوند.

برندهای معتبر تولیدکننده مواد غذایی طوطی سانان

 ارائه دهنده بهترین و معتبرترین برندهای جهان در خصوص ملزومات طوطی سانان است از جمله این برندها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیتاکوس
  • هاگن
  • ورسلاگا
  • اگزکت
  • راف
  • پادوان

تهران طوطی با ارائه و ارسال آسان نیازهای طوطی سانان در تمام نقاط کشور، خرید مطمئن و لذت بخش را برای کاربران خود مهیا کرده است. محصولات تهران طوطی با کیفیت عالی و از برندهای معتبر و معروف، با قیمتی کاملا مناسب و رقابتی ارائه شده‌اند. فروشگاه اینترنتی تهران طوطی علاوه بر موارد گفته شده، ارائه عادلانه طوطی سانان و واگذاری این پرندگان محبوب را نیز امکان پذیر ساخته است و همیشه در تلاش بر حمایت از تولیدکنندگان، تکثیر کنندگان و پرورش دهندگان این صنعت است.

منبع: 

 

 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا