رسانه

شوخی جنجالی مجری معروف در مراسم گلدن گلوب

شوخی جنجالی مجری معروف در مراسم گلدن گلوب

اولین واکنش مجری گلدن گلوب به شوخی‌های جنجال برانگیزش

ریکی جرویز درباره مونولوگ جنجالی‌اش در گلدن گلوب می‌گوید: مردم از تزویر خسته شده بودند.

از مونولوگ جنجال‌برانگیز جرویز در گلدن گلوب نزدیک به شش ماه می‌گذرد. در آن مراسم مجری به برندگان توصیه می‌کرد که فقط جوایز خود را بگیرند و گورشان را گم کنند، یا وقتی که با “لئوناردو دی‌کاپریو” و فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” شوخی کرد و آن را به “پرنس اندرو” وصل کرد، دوربین‌ها چهره‌ی “تام هنکس” را شکار کردند که به نظر می‌رسید از شنیدن این شوخی‌ها احساس ناخوشایندی دارد.

جرویز به تازگی در مصاحبه با “یاهو” می‌گوید هنکس آنگونه که مخاطبین در خانه تصور می‌کنند معذب نشده است: “فکر نمی‌کنم او با آنچه داشتم می‌گفتم مخالف بود. به نظرم پیش خود فکر می‌کرد: “ای وای، دارد تند می‌رود. اشکالی پیش نمی‌آید؟””

جرویز اضافه می‌کند که از آن شب تاکنون با ستاره‌ی “فارست گامپ” گفتگو نکرده است. هنکس در گلدن گلوب گذشته جایزه‌ی افتخاری “سسیل بی. دمیل” را دریافت کرد. جرویز می‌گوید: “فکر نمی‌کنم او دلخور شده باشد. اما از طرفی وقتی با “لئوناردو دی‌کاپرو” شوخی کردم، او واقعاً خندید، مردم هم دوست داشتند! مردم خیلی دوست دارند که یک سلبریتی واکنش نشان دهد: “مچم را گرفتی.””

جرویز در مورد اینکه چرا توصیه‌اش به برندگان گلدن گلوب برای پرهیز از سخنرانی‌های سیاسی با استقبال مخاطبین همراه شد می‌گوید‌: “به گمانم علتش این بود که مردم خسته شده بودند از اینکه می‌دیدند میلیونرها برای‌شان نطق می‌کنند که [برای مثال] بازیافت را جدی بگیرند در حالی که خودشان با جت شخصی سفر می‌کنند. بنابراین فکر می‌کنم مردم از تزویر خسته شده بودند.”

جرویز اخیراً تأیید کرد که سریال “آخرت” او برای نت‌فلیکس با فصل سوم به پایان خواهد رسید.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا