ریپورتاژ

شستن سنگ کف خانه – کف سابی سنگ آسانسور – شرکت کف سابی

شستن سنگ کف خانه

شستن سنگ کف خانه توسط گروه ساب زنی و سنگ سابی انجام می شود و این خدمات برای از بین بردن لکه ها و کثیفی ها صورت می پذیرد. و البته که ساختمان ها سنگ کف خانه آنها بسیار مهم است و همین امر موجب شده است تا فرآیند ساب زنی و سنگ سابی به صورتی باشد تا عیب و ایرادهای سطح برطرف گردد.

زمانی که سطح سنگ کف خانه دارای عیب و ایرادهایی از قبیل :

پستی و بلندی هایی که نیاز است از سطح سنگ های داخل خانه برطرف گردد می توان با استفاده از دستگاه های ساب زنی و کف سابی این خدمات را انجام داد.

در صورتی که شکستگی های ریز و همچنین لکه و کثیفی هایی بر روی سطح سنگ خانه باشد می توان با استفاده از شستن سنگ کف خانه این موارد را برطرف و سطح را به حالت کاملا شفاف و براق تبدیل کرد.

اگر بر روی سطح در اثر ریخته شدن موادی از قبیل سرکه ، جوهر نمک ، آبلیمو ، چای ، قهوه و … ریخته شده باشد که بر روی سطح سنگ لکه ایجاد شده باشد می توان با استفاده از ساب زنی و کف سابی اصولی سطح سنگ را به حالت اولیه و چه بسا تمیز تر بتدیل کرد.

اگر بر روی سطح سنگ ها ملات ساختمانی و رنگ ریخته شده باشد می توان با استفاده از کف سابی این موارد را برطرف کرد.

مواقعی که سطح سنگ ها را بخواهید همرنگ سازی و اپوکسی جهت زیبایی و زیباتر شدن سطح سنگ ها استفاده کنید می توان با استفاده از این خدمات ساب زنی و کف سابی استفاده کرد.

از موارد بالا برای شستن کف خانه گفته شد و می توان گفت که اگر به صورت اصولی و درست رعایت گردد باعث می شود که سطح کف خانه ها تمیز و براق گردد.

کف سابی سنگ آسانسور

ساب زنی و کف سابی سنگ آسانسور ها از دیگر خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی می باشد که باعث شده است که همکاران ما کار ساب زدن سطح سنگ های آسانسور را انجام دهند و با توجه به این که سطح سنگ آسانسور ها بسیار حساس است چرا که در اکثر مواقع از سنگ های آنتیک و قیمتی برای سطح آسانسور ها استفاده می شود چرا که زیبایی چندبرابری را به آپارتمان و ساختمان می دهد.

کف سابی سنگ آسانسور

با توجه به اینکه آسانسور ساختمان از پررفت‌وامدترین قسمت های ساختمان می باشد و همین امر موجب می گردد که سطح کف آسانسور دچار کثیفی و لکه های گردد و البته این موضوع را هم باید عنوان کرد که در ساختمانهای مسکونی در برخی مواقع ساکنین برای حمل زباله ها از آسانسور استفاده می کنند و با توجه به رعایت نکردن برخی از ساکنین ساختمان ممکن است که از زباله ساختمان ها آبی چکه کند که این موجب می گردد در اثر رفت و آمد ها این لکه ها به مرور زیبایی سطح سنگ را از بین ببرد که نیاز صورت می گیرد که خدمات کف سابی انجام گیرد.

زمانی که شما سطح کف آسانسور را کفسابی انجام می دهید باید بدانید برای برخی از آسانسورها این خدمات با استفاده از دستگاههای ساب زن دستی انجام می گیرد ولی این موضوع را هم می‌توان عنوان کرد که اگر فضای کابین آسانسور بزرگ باشد می توان از دستگاه های ساب زنی بزرگ استفاده کرد و همچنین این در برخی مواقع ممکن است که آسانسور را برای چند ساعت غیرفعال گردد تا خدمات ساب زنی و کف سابی با آرامش بر روی سطح سنگ آسانسور انجام شود و سپس بعد از کف سابی می توان آسانسو را فعال کرد تا ساکنین ساختمان از آن استفاده کنند.

شرکت کف سابی

شرکت کف سابی برادران اجاقی یکی از بهترین و بزرگ ترین گروه ساب زنی و کف سابی در سطح ایران می باشد و همکاران ما تخصص کافی برای انجام کلیه خدمات ساب زنی و کف سابی را دارند و همچنین اگر بخواهیم این موضوع را هم عنوان کنیم که شرکت کف سابی چه وظایفی دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

انجام خدمات به صورت کاملا صحیح و اصولی و همچنین به درست ترین شکل ممکن باید سطح تمیز و عیب و ایراد سطح از بین برود.

فرد ساب زن و کف ساب باید با تجربه باشد و نوع سطح را بشناسد تا بتواند نسبت به نوع سطح از لقمه ساب های مخصوص به سطح استفاده کند که سطح دچار کثیفی و آسیب نشود.

البته که باید فرد کف ساب پایبند به حرف و قول هایی که جهت تمیز کردن سطح می دهد داشته باشد و همین امر موجب شده است تا متقاضیان درخواست شکایت کنند و در برخی مواقع که با ما صحبت می کنند پشت تلفن اعلام می کنند که خواهش می کنیم نسبت به قول و قرار هایی که اعلام می کنید پایبند باشد و ما با کمال متانت حرف آنها را قبول و تاکید می کنیم که نسبت به قول و قرارها پایبند هستیم.

شرکت کف سابی

فرد کف ساب باید بسیار تمیز باشد چرا که سطح را به صورت کاملا تمیز و بدور از عاری و کثیفی تحویل دهد و همچنین این موضوع را هم باید اعلام کنیم که ما در مجموعه پس از ساب زنی و کف سابی سطح را به صورت تمیز تحویل می دهیم و تمامی پساب های جمع شده را از سطح تمیز کرده و سپس سطح مورد نظر را تحویل می دهیم.

البته که موارد گفته شده از وظایف فرد کف ساب و شرکت کف سابی است و گروه ساب زنی باید متعهد نسبت به تمامی موارد گفته شده باشند و البته که این موارد بسیار مهم است و نیاز است تا سطح بدون عیب و ایراد تحویل مشتری داده شود تا متقاضی راضی از خدمات صورت گرفته باشد. هدف ما در مجموعه برادران اجاقی جلب رضایت متقاضیان می باشد.

ما در مجموعه برادران اجاقی برای انجام خدمات کف سابی و ساب زنی به بهترین شکل ممکن کار را انجام می دهیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره ۰۹۳۵۱۵۵۵۰۱۶ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما به صورت کاملا رایگان و نحوه انجام خدمات به شما توضیحاتی را ارائه دهند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا