رسانه

زوج های هالیوودی که در یک فیلم عاشق همدیگر شدند

زوج های هالیوودی که در یک فیلم عاشق همدیگر شدند

زوج طلایی هالیوود دوباره به هم رسیدند

بن استیلر اپیزود نخست سریال کمدی “صحرای بالا” که پاتریشا آرکت نقش اصلی‌اش را برعهده دارد را کارگردانی می‌کند.

 پاتریشا آرکت و بن استیلر به مشارکت خلاقانه خود ادامه خواهند داد.

آرکت قرار است بازیگر نقش اول را در یک سریال کمدی به نام “صحرای بالا” برای اپل تی‌وی‌پلاس برعهده بگیرد. بن استیلر نیز نخستین اپیزود این سریال را کارگردانی می‌کند. هر ۲ نفر تهیه‌کننده اجرایی سریالی خواهند بود که غول تکنولوژی دستور ساخت آن را داده است.

 “صحرای بالا” حول محور شخصیت پگی با نقش‌آفرینی آرکت می‌گردد که قبلا معتاد بوده و تصمیم می‌گیرد بعد از مرگ مادر دوست‌داشتنی‌اش زندگی خود را از نو آغاز کند. او با مادرش در یک شهر کوچک صحرایی به نام یوکا ولی در کالیفرنیا زندگی می‌کند. پگی تصمیم می‌گیرد کارآگاه خصوصی بشود و به این ترتیب زندگی‌اش کاملاً تغییر می‌کند.

به این ترتیب این سریال، که توسط ننسی فایشمن، کیتی فورد و جنیفر هوپ خلق شده، سومین سریال (و همچنین دومین سریال اپل) است که در آن آرکت و استیلر با هم کار می‌کنند. هر ۲ نفر برای سریال “فرار از دانمورا” محصول شوتایم نامزد دریافت جایزه امی شدند و آرکت برای بازیگری و استیلر برای کارگردانی این نامزدی را کسب کردند.

آنها همچنین در سریال تریلر “جدایی” محصول اپل که داستان آن در محیط کار به وقوع می‌پیوندد، همین نقش‌ها را بر عهده دارند: آرکت نقش اول است، استیلر کارگردانی می‌کند و هر ۲ تهیه‌کننده اجرایی هستند.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا