خبر

زندگی خصوصی خبرنگار همرا با جواد ظریف چیست ؟

خبرنگار همراه جواد ظریف این روز ها اسمی است که خیلی از زبان اطرافیان خود ممکن است شنیده باشید و یا حتی از طریق فضای مجازی .
این سوالی است که برای هر کسی پیش میاید که ایا این موضوع شابعه است و یا خیر و اگر هست داستان از چه قرار بوده که ما در این متن برای شما توضیح خواهیم داد .
خبرنگار همراه جواد ظریف

جریان خبرنگار جواد ظریف

یکی از خبرنگارانی که همراه با تیم وزیر امور خارجه کشور به سوید رفته بود همانجا ماند !
این موضوع عجیب سر تیتر بسیاری از روزنامه ها و اخبار مجازی است که این موضوع را به طور کامل در بعضی از انها شرح نداده اند .
اما جالب اینجاست که خبری که منتشر شده است از پناهده شدن این خبرنگار خبر میرساند .
به گفته ی تیم خبرنگاری جریان از این قرار بوده است که در یک تایم مشخصی خبرنگاران موضف بوده اند که در ون اماده باشند تا به دیدار اقای ظریف بروند اما بعد از نیم ساعتی که منتظر میشوند و میبینند که اقای فاضل نیست حرکت میکنند به سمت دیدار اما با این تفاوت که چند نفری را میگذارند تا اگر اقای فاضل برگشت اطلاع دهند .
اما جناب فاضل تا بعد از مصاحبه هم برنگشتند و طبق بیاناتی که وجود دارد افراد زیادی برای این جرکت ناپسند ایشان مطالبی را منتشر کردند  .

خبرنگار همراه جواد ظریف

اینده ی خبرنگار همراه جواد ظریف چگونه است ؟

این خبرنگار رسوایی های زیادی به جای گذاشت و عده ی زیادی هستند که از این کار شکایت دارند .
همچنین گفته شده است که این خبرنگار حتی بارها اقدامات ناپسندانه ی دیگری هم کرده بوده که برای نمونه روزنامه کیهان پشیمان است که چرا همان موضع در رابطه با این موضوع پیگیری نکرده است .
اما اقای فاضل در صفحه ی مجازی خود اعلام کرد که هر کسی حق دارد در رابطه با اینده ی خودش تصمیم گیری کند و هیچ کس از اینده خبر ندارد …

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا