پزشکی

رفلاکس معده را با چند فرمول گیاهی درمان کنید

از آزاردهنده ترین مشکلات گواراشی ایجاد رفلاکس معده است. این نوع مشکل در اغلب مردم وجود دارد و خیلی ها بدون توجه به آن به فعالیت های خود ادامه می دهند. رفلاکس معده وقتی رخ می‌دهد که اسید معده به سمت مری حرکت می‌کند و معمولا علامت رایج سوزش سر دل هم همراه با آن است که با برخی دارو‌های خانگی می‌تواند رفلاکس معده را تسکین بخشد.

چای بابونه برای تسکین رفلاکس معده اسید معده قبل از خواب، بسیار مناسب است و چای بابونه را باید نیم ساعت قبل از خواب بنوشبد، این چای معمولا به نام جای آرام بخش شناخته شده و خواب آور است.

چای بابونه به کاهش التهاب و تورم و التهاب معده کمک می‌کند تا تعادل اسیدیته معده برای سلامت روده حفظ برای چالش بابونه می‌توانید از گل خشک ان استفاده کرد.

اگر رفلاکس معده دارید شب‌های به سمت چپ، بخوابید چرا که در این صورت اسید معده کمتر ترشح می‌شود و اسفنکتر معده دچار چالش نمی‌شود و اسید معده به مری بر نمی‌گردد و توصیه می‌شود که افراد مبتلا به رفلاکس معده به سمت چپ بخواند تا گرفتار عوارض این بیماری نشوند.

در ایجاد رفلاکس معده چندین فاکتور دخیل هستند. یکی از آن ها مواد غذایی مورد مصرف است، گوجه فرنگی، موادغذایی پرچرب و غذا‌های سرخ شده، الکل و کافئین، مرکبات، نعناع، سیر و پیاز و شکلات همه جزء موادغذایی هستند که موجب افزایش رفلاکس معده می‌شوند.

آدامس می‌تواند به کاهش رفلاکس معده به دلیل کمک می‌کند تا بدن شما بزاق بیشتری تولید کند و توصیه می‌شود که را آدامس به مدت ٣٠ دقیقه پس از غذا مصرف کنید و بجوید تا اسید معده شما کاهش پیدا کند.

سرکه سیب کمک می‌کند تا عوارض رفلاکس معده و ترشح اضافی اسید معده کاهش و تسکین پیدا کند و کار‌ای تا دو قاشق سرکه سیب را با یک فنجان آب ترکیب کنید و دو تا سه بار در طول روز یا قبل از وعده‌های غذایی این نوشیدن طبیعی ضد رفلاکس را بنوشید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا