ریپورتاژ

راهنمای خرید تشک فنری

راهنمای خرید تشک فنری

تشک به عنوان بخش بزرگی از بستر به شمار می رود که از گذشته تاکنون همواره در حال تغییرات زیادی می باشد تا در بهترین نمونه طراحی و ارائه گردد. تاریخچه استفاده از تشک از دوره های باستان تا کنون روایت دارد. بررسی در یافته های باستان شناسان باعث تایید این موضوع شده است. تنها تفاوت آن استفاده از متریال های متفاوت در دوره های مختلف بوده است. انسان های کهن از تشک های دست ساز استفاده می کردند.این موضوع نشان دهنده استفاده ی بشر از محصولات مختلف برای خواب باکیفیت و آسوده استفاده می کرده است. در حال حاضر محصولات مختلفی برای دست یابی ببه این خواب مفید تولید می شوند که در این میان می توان به باکس تخت خواب، تشک زست نیز اشاره داشت.

راهنمای خرید تشک فنری

تشک فنری بهتره یا طبی

حتما وقتی قصد خرید تشک را دارید برایتان سوال خواهد شد که تشک فنری مناسب است یا تشک طبی ؟ تشک طبی بر خلاف تشک فنری، بدون هیچگونه فنر بوده که همین امر عدم انتقال حرکت در سایر بخش های تشک خواهد شد. همچنین تشک های طبی معمولا در مقابل تشک فنری دارای عمر بالاتری می باشند . مواد مصرف شده در تشک مهم ترین ویژگی این تشک ها محسوب می شود چرا که هر چه مواد مورد استفاده در این تشک ها بهتر باشد، منجر به پشتیبانی بالاتر و افزایش طول عمر تشک می گردد.تشک های طبی معمولا سفت تر از تشک های فنری خواهند بود و این ویژگی موجب کاهش بدن درد و کرختی بدن در زمان خواب می شود و از نظر پزشکی نیزبرای مواردی همچون دیسک و مشکلات ستون ها بهترین انتخاب خواهد بود.

مزایای خرید باکس تخت خواب

همانطور که می دانید موارد زیادی تحت عنوان کالای خواب به فروش م یرسد. این محصولات همواره از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند که در این میان باکس تخت خواب محبوبیت ویژه ای را به خود اختصاص داده است. به طور کلی برای خرید همه ی محصولات ویژگی منحصر به فردی دارند که باکس تخت خواب از این موضوع مستثتی نیست. تخت باکس به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می شود که دارای اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه برخوردار می باشد. دلایل محبوبیت تخت باکس استفاده ی آن ها در هتل ها می باشد که علت آن می تواند راحتی و اشغال فضای کم باشد.

قیمت مناسب نسبت به سرویس خواب

قابلیت بهره برداری از تنوع رنگ و پارچه و همراستایی با دکوراسیون از ویژگی هایی است که در قیمت آن موثر خواهد بود.

یک پارچه بودن سازه باکس

حمل و نقل راحتی دارند

دارای ارتفاع بلند (به نسبت تخت)

تشک به دلیل صلب بودن باکس و پوشش تمام زیر تشک عمر بسیار بالاتری خواهند داشت

اشغال فضای کم

این ویژگی و مزایاها دلیل برای استفاده در هتل ‌ها شده است. شایان ذکر است این موضوع تنها مربوط به مصارف هتل نمی باشد بلکه و در بین مصرف کنندگان خانگی نیز محبوبیت زیادی کسب کرده است. شما می توانید به آسانی یک تخت باکس بخرید و به راحتی از آن بهره مند شوید نه نیاز به نصب دارد و نه سختی حمل و نقل و نه خرابی و نه سروصدای و جابه جایی کف تخت و… همه این موارد همواره بر محبوببیت این محصول می افزاید.

کاربرد تشک زست

شرکت زست از تولیدکننده های انواع تشک ‌های طبی به شمار می رود. این مجموعه دارای سال‌ها سابقه بوده که با بهره مندی از آخرین تکنولوژی‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک ‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می کند. وجود تنوع بالایی که در تولید این محصولات وجود دارد، افراد می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید انواع آن کنند. در حال حاضر نمایندگی رسمی تشک زست در ایران فعالیت می کند. شما می توانید بر حسب نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمایید.

کاربرد تشک زست

ویژگی تشک زست

کنترل کیفی

در جهت تولید یک تشک زست می بایست تا کنترل های کیفی زیادی صورت گیرد چرا که هیچ چیز اندازه خواب اهمیت نخواهد داشت.

خواب راحت با علم روز

این مجموعه همواره سعی دارد تا با برخورداری از علم روز تشک های زست را آپ گرید نماید. علم روز برای داشتن خواب بهتر کمک می کند.

کیفیت بی همتا

اهمیت کیفیت خواب، هیچ چیز به اندازه یک خواب راحت نمی تواند روز شما را بسازد و به کل روز انرژی بدهد.

تنوع گسترده

این مجموعه انواع محصولات زست را با تنوعی بیش از ۲۰ مدل تشک در مدل های مختلف و کاربرد متفاوت ارائه می نماید.

ویژگی تشک زست

تشک یک بسته پارچه ای بوده که موادهای ارتجاعی و نرم در داخل آن باعث تفاوت آن با تشک معمولی شده است. امروزه تنوع بالای انواع آن باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه کرده است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می کنند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 4/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا