رسانه

درددل‌های احمدرضا معتمدی در بستر بیماری

درددل‌های احمدرضا معتمدی در بستر بیماری

این کارگردان با اشاره به اینکه بر اثر سته مغزی نیمی قادر به تحریک نیست، افزود: باید فیزیوتراپی انجام بدهم ولی در این کشور سطح سیستم‌های فیزیوتراپی خیلی پایین است

احمدرضا معتمدی کارگردان باسابقه سینما عنوان کرد که به دلیل سکته مغزی نزدیک به یک سال است که قادر به حرکت نیست.

احمدرضا معتمدی کارگردان سینما که روز گذشته ۲۷ آبان ماه خبر بیماری او پس از نزدیک به یک سال رسانه‌ای شد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یک سال گذشته و خیلی عجیب است که الان رسانه‌ها پیگیر حالم شده‌اند. اصحاب رسانه هم که باید خبررسانی می‌کردند تازه خبردار شده‌اند!

وی در تشریح وضعیت خود افزود: اوایل دی ماه سال گذشته سکته مغزی کردم، نصف بدنم فلج شده و به همین ترتیب دچار معضلاتی شده‌ام البته خیلی دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. بدنم دچار گرفتگی هایی شده و این مشکل برطرف نشده است.

معتمدی ادامه داد: راه رفتنم دچار مشکل شده و به طور کلی بستری هستم اصلاً در طول این یک سال به طور کامل بستری بوده‌ام.

کارگردان «سوتفاهم» اظهار کرد: مغز از کار افتاده و باید بدن فعالیت کند. من باید فیزیوتراپی انجام بدهم ولی در این کشور سطح سیستم‌های فیزیوتراپی خیلی پایین است و نمی تواند پاسخگو باشد. این سیستم باید مغز را به حرکت دربیاورد اما قادر به انجام این کار نیست به همین ترتیب رفته رفته ماهیچه ها خشک می شود و این امر جزو عوارض بد سکته مغزی است.

وی در پایان درباره دلایل این اتفاق گفت: واقعاً برای این موضوع چه عواملی بیاورم؟ بگویم که من را اذیت می‌کردند؟ بالاخره هر کسی در حوزه و شغل خود یک سری مشکلات دارد.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا