مد و زیبایی

درباره میکروبلندینگ بیشتر بدانید

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ شکلی از آرایش نیمه دائمی است که با استفاده از یک ابزار دستی (نه ماشینی) یکبار مصرف که با سوزن های بسیار ظریفی شبیه به شکل تیغه (ما آن را میکروبلید می نامیم) انجام می شود تا با دست هر مو را بکشید و همزمان رنگدانه را در پوست بکارید.

میکروبلیدینگ چگونه انجام می شود؟

هر رشته موی جدید که توسط یک هنرمند ترسیم می‌شود، برای شبیه‌سازی موهای طبیعی ابروهای مشتری و ترکیب یکپارچه آن با ابروهای موجود برای افزودن رنگ و پر شدن و در نتیجه ظاهری بسیار طبیعی است. فرآیند میکروبلیدینگ اگر به درستی انجام شود،  تضمین می‌کند که شکل، ظاهر سفارشی طراحی می‌کنیم که چهره و شخصیت شما را تکمیل می‌کند.

میکروبلیدینگ برای چه کسانی مناسب است؟

میکروبلیدینگ یک راه حل ایده آل برای مشتریانی است که ابروهای نازک یا ناهموار دارند و به دنبال طبیعی ترین نتایج هستند. با این حال، همه کاندیدای مناسب برای میکروبلیدینگ نیستند و عناصر مختلفی مانند وضعیت پوست و سلامتی باید در نظر گرفته شوند.

میکروبلیدینگ برای مشتریانی با پوست نرمال و منافذ کوچک مناسب است. وجود چربی در پوست می تواند باعث گسترش و تار شدن مو برای میکروبلیدینگ شود، بنابراین هرچه پوست مشتری کمتر چرب باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت.

میکروبلیدینگ برای چه کسانی مناسب است؟آیا تکنیک ها و رویکردهای متفاوتی برای میکروبلیدینگ وجود دارد؟

بله، بیش از چند رویکرد مختلف برای میکروبلیدینگ وجود دارد. ابروهای ۱ بعدی وجود دارد، جایی که موها در یک جهت حرکت می کنند. ابروهای سه بعدی وجود دارد، جایی که موها در یک الگوی خاص در سراسر برآمدگی ابرو قرار می گیرند و جلوه ای سه بعدی ایجاد می کنند.

برای انجام میکروبلندینگ به چند جلسه نیاز دارم؟

میکرو معمولا به دو نوبت نیاز دارد تا تکمیل شود. تکنیک و هنر میکروبلیدینگ بسیار ظریف است و به همین دلیل نیاز به دو بار بازدید دارد تا اطمینان حاصل شود که تمام ضربه ها به طور مساوی از رنگدانه اشباع شده اند. نوبت دوم تاچ آپ مکمل نامیده می شود و ۶ تا ۸ هفته پس از قرار ملاقات اولیه پس از نشستن رنگدانه ها در پوست انجام می شود. در این جلسه مکمل، هنرمند هر گونه تنظیمات مورد نیاز را انجام می دهد و اطمینان حاصل می کند که هر ضربه مو دارای رنگ یکنواخت است.

چگونه از ابروهای میکروبلید مراقبت کنم؟

برای حفظ طراوت رنگ، پس از جلسات تکمیلی اولیه، ترمیم سالانه را توصیه می کنیم. محو شدن طبیعی ناشی از عوامل خارجی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و همچنین عوامل داخلی مانند تجزیه تدریجی رنگدانه ها به دلیل متابولیسم بدن شما از سیستم شما است. هر کس می تواند روند محو شدن را به طور متفاوتی تجربه کند و این واقعاً به نوع پوست و سبک زندگی بستگی دارد

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا