روانشناسی

داستان زندگی سخنران انگیزشی نیک وویچیچ

زندگی نیک وویچیچ داستانی دلگرم کننده است که ارزش به اشتراک گذاری دارد. او به طور طبیعی بدون دست و پا به دنیا آمد. این مایه تاسف است و در بیشتر مواقع می تواند بسیار افسرده کننده باشد. با این حال، زندگی بدون دست و پا، برای او، نماد شکست نیست، بلکه یک پیروزی از زندگی است که سرنوشت آن امکانات بی حد و حصر است. داستان الهام‌بخش نیک وویچیچ زندگی دیگران را تغییر داده بود و تا این لحظه او به این کار ادامه می‌دهد.

نیک وویچیچ

نیک وویسیچ در ۴ دسامبر ۱۹۸۲ در ملبورن استرالیا به دنیا آمد و بزرگ شد، بدون دست و پا – یک اختلال مادرزادی نادر به نام “فوکوملیا”. مادرش، دوسانکا وویچیچ، یک پرستار اطفال بود، در حالی که پدرش، بوریسلاو وویچیچ، مدیر بازرگانی بود. همچنین مادرش که یک ماما بود، بهترین کاری را که هر مادری باید انجام دهد، انجام داده بود. با این حال نیک در حین زایمان، بدون پا و دست به دنیا آمد، اما آن‌ها نمی‌دانستند، پسرشان روزی پیام امید خواهد بود و زندگی میلیون‌ها انسان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نیک تلاش کرد و یاد گرفت که حتی با دست ها و پاهای ناهنجار کارها را انجام دهد. او اولین دانش آموز معلولی بود که اجازه تحصیل در یک مدرسه عادی در استرالیا را گرفت. با این حال همچنان به او می خندیدند، و او را متفاوت می دانستند. زندگی برای نیک ناعادلانه بود که وقتی او تنها هشت سال داشت، به فکر خودکشی بود.

داستان زندگی نیک وویچیچ

زندگی نیک وویچیچ یک نبرد دائمی برای پذیرش خود و غم و اندوه بود، اما مادرش به او فهماند که نقص او یک الهام کامل برای دیگران است. نقطه عطف زندگی او بود که مادرش مقاله ای از یک روزنامه به او نشان داد در مورد مردی که حتی با ناتوانی هنوز هم خوشحال است. نیک فهمید که زندگی بدون دست و پا به معنای زندگی بدون هدف نیست.

نیک وویچیچ در سن هفده سالگی این شانس را داشت که در گروه مذهبی سخنرانی کند. نیک جوان با دوستانی آشنا شد که او را برای ادامه سفر تشویق کردند. با لطف خدا و پشتکار نیک، او در بیست و یک سالگی از دانشگاه گریفیث با دو رشته در رشته مالی و حسابداری فارغ التحصیل شد.

داستان زندگی نیک وویچیچ

ایمان و عشق غیرقابل توقف

 امروز، نیک وویچیچ یک نویسنده، مبشر، و سخنران انگیزشی پرفروش در سراسر جهان است، حتی بدون دست و پا. داستان خارق العاده او مرهم ناامیدی و منادی عشق و ایمان غیرقابل توقف است. درست همانطور که پدرش به او می گفت: “تو یک هدیه هستی، فقط با بسته بندی متفاوتی.” نیک با بیش از ۶ میلیون نفر هوادار در ۵۷ کشور، پیام امید خود  را از طریق زندگی خود به اشتراک گذاشت.

ازدواج نیک وویچیچ

نیک وویچیچ با کانای میهارا ازدواج کرد و آنها صاحب یک پسر سالم شدند که نامش را کیوشی جیمز گذاشتند و سپس پسر دومش را دژان لوی گذاشتند. و چند سال بعد هم صاحب ۲ فرزند دختر شدند. در سال ۲۰۱۵، نیک جایزه معتبری را به عنوان “جوان استرالیایی سال” به دلیل تلاش خود در روشن کردن ایمان و امید دیگران دریافت کرد. او معتقد است که اگر نگرش خود را تغییر دهید، می توانید زندگی خود را تغییر دهید.

او چندین کتاب منتشر کرد، از جمله زندگی بدون محدودیت: الهام از یک زندگی مسخره خوب (۲۰۱۰)، توقف ناپذیر: قدرت باورنکردنی ایمان در عمل (۲۰۱۳)، عشق بدون محدودیت (۲۰۱۶)، و بسیاری دیگر. او همچنین در یک فیلم کوتاه به نام سیرک پروانه ای بازی کرد.

از طریق سخنرانی‌های انگیزشی، رویدادهای زنده و منابع الهام‌بخش، زندگی نیک وویچیچ «مردی بدون دست و پا» همچنان داستانی دل‌گرم‌کننده باقی خواهد ماند که ارزش به اشتراک‌گذاری برای صدها نسل آینده را دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا