سرگرمی :)

همه چیز درباره سریال بسیار پر طرفدار این روزها،سریال بازی مرکب

بازی مرکب (به کره ای: 오징어 게임 ؛ RR: Ojing-eo Geim) یک سریال بسیار پرطرفدار در جهان است که ساخته کشور کره جنوبی است. این فیلم که توسط هوانگ دونگ هیوک نوشته و کارگردانی می شود ، لی یونگ جائه ، پارک هه سو ، وای ها جون ، یونگ هو یون ، او یئونگ سو ، هئو سونگ تائه ، آنوپام تریپاتی و کیم جو ریونگ بازیگران اصلی آن هستند. سریال بازی مرکب در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ در سراسر جهان منتشر شد. خالا ببینیم داستان بازی مرکب چیست ؟

داستان سریال بازی مرکب چیست؟

این مجموعه حول مسابقه ای می چرخد ​​که در آن ۴۵۶ بازیکن ، که همگی از قشرهای مختلف جامعه هستند اما در یک موضوع باهم مشترک اند و آن هم بدهکار بودن است ، و در صورت برنده شدن ۴۵٫۶ میلیارد پوند بدست می آورند.

 هوانگ این ایده را بر اساس مشکلات اقتصادی خود در اوایل زندگی و همچنین اختلاف طبقاتی در کره جنوبی دیده می شد ساخته است. اگرچه او فیلم نامه آن در سال ۲۰۰۹ نوشته بود ، اما نتوانست یک شرکت تولید کننده برای تأمین هزینه این ایده پیدا کند تا اینکه Netflix در سال ۲۰۱۹ به عنوان بخشی از تلاش خود برای توسعه برنامه های برنامه نویسی خارجی خود علاقه مند به توزیع این فیلم شد. هوانگ تمام ۹ قسمت را خودش نوشت و کارگردانی کرد.

سریال بازی مرکب با استقبال منتقدان روبرو شد و توجه بین المللی و جهانی را به خود جلب کرد. در عرض یک هفته پس از انتشار ، این برنامه یکی از پربیننده ترین برنامه های Netflix در چندین بازار منطقه ای شد. در ۱۷ روز اول انتشار ، بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده را به خود جلب کرد.

داستان سریال بازی مرکببررسی اجمالی داستان سریال بازی مرکب

سئونگ گی هون ، راننده مطلقه و بدهکار ، برای بازی در یک سری بازی های کودکانه دعوت شده است تا بتواند جایزه نقدی زیادی دریافت کند. با پذیرش این پیشنهاد ، او به مکانی نامعلوم منتقل می شود و در آنجا خود را در بین ۴۵۵ بازیکن دیگر می بیند که آنها نیز به شدت بدهکار هستند. بازیکنان مجبور به پوشیدن لباس های سبز هستند و تحت مراقبت های محافظ نقاب دار با لباس های خاص  تحت مراقبت قرار می گیرند و بازی ها تحت نظارت تیم Front Man هستند که ماسک مشکی و لباس مشکی بر تن دارد. بازیکنان به زودی متوجه می شوند که باخت منجر به مرگ آنها می شود و هر مرگ ۱۰۰ میلیون پوند به جایزه بالقوه ۴۵٫۶ میلیارد پوند اضافه می کند.

بازیگران و شخصیت ها بازی مرکب

لی یونگ جائه در نقش سئونگ گی هون  ، راننده و معتاد به قمار ، او با مادرش زندگی می کند و برای حمایت مالی از دخترش تلاش می کند. او در بازی شرکت می کند تا بدهی های فراوان خود را تسویه کند و ثابت کند که از نظر مالی دارای ثبات است تا بتواند حضانت دخترش را قبل از عزیمت به ایالات متحده با مادر و ناپدری اش دریافت کند.

پارک هائه سو در نقش چو سانگ وو  رئیس تیم سرمایه گذاری در یک شرکت اوراق بهادار ، او از گی هون کوچکتر است و دانشجوی با استعدادی بود. که در دانشگاه ملی سئول تحصیل کرده بود ، اما اکنون به دلیل سرقت پول از مشتریانش تحت تعقیب پلیس است. او میلیاردها بدهی داشت و حتی به جای مادرش رهن گذاشته بود.

سریال بازی مرکبWi Ha-joon در نقش Hwang Jun-hoیک افسر پلیس که به عنوان نگهبان برای پیدا کردن برادر گمشده خود وارد بازی می شود.

یونگ هو-یون در نقش کانگ سائ بایوک یک مهاجم کره شمالی که برای بازیابی یک کارگزار وارد بازی می شود تا اعضای بازمانده خانواده خود را پیدا کند.

O Yeong-su در نقش Oh Il-nam  یک مرد مسن با تومور مغزی که بازی را ترجیح می دهد نه انتظار برای مرگ .

هئو سونگ تائه در نقش جانگ دئوک سو گانگستری که برای تسویه بدهی های عظیم خود وارد بازی می شود.

آنوپام تریپاتی در نقش عبدالعلی کارگر خارجی از پاکستان ، که پس از امتناع کارفرما از پرداخت ماهانه حقوق به خانواده اش وارد بازی می شود.

کیم جو-ریونگ در نقش هان می نیو  زنی اسرارآمیز که ادعا می کند یک مادر فقیر است.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا