رسانه

“خوشگل‌ها”/ همبازی‌های من قربانی نگاه جنسی می‌شوند

“خوشگل‌ها”/ همبازی‌های من قربانی نگاه جنسی می‌شوند

انتقاد تند خانم بازیگر از "خوشگل‌ها"/ همبازی‌های من قربانی نگاه جنسی می‌شوند

دایر که در سریال “چیزهای عجیب” نقش شخصیت نانسی ویلر را بازی می‌کند، در مصاحبه با ایندیپندنت می‌گوید هم‌بازیان جوان‌ترش اغلب قربانی نگاه جنسی‌ می‌شوند.

 نت‌فلیکس هفته گذشته با انتشار پوسترهایی برای فیلم “خوشگل‌ها” جنجال آفرید. هرچند “چیزهای عجیب” سریال پربیننده‌ این شبکه رفتار شایسته‌ای با شخصیت‌های نوجوانش دارد، اما “ناتالیا دایر” به تازگی مدعی شده است که نت‌فلیکس همیشه اینگونه عمل نمی‌کند.

دایر که در این سریال نقش شخصیت “نانسی ویلر” را بازی می‌کند، در مصاحبه با “ایندیپندنت” می‌گوید هم‌بازیان جوان‌ترش اغلب قربانی نگاه جنسی‌ می‌شوند. “میلی بابی براون” و “فین وولفهارد” از جمله این بازیگران‌اند.

دایر می‌گوید:‌ “لایه‌های بسیار زیادی وجود دارد. عموماً احساس می‌کنم که [شبکه] بیش از حد نگاه جنسی به این شخصیت‌ها دارد. احساس می‌کنم باید از بازیگران کوچک‌تر از خودم محافظت کنم هرچند که آن‌ها دیگر کودک نیستند، نوجوانند. انسان‌های فوق‌العاده‌ای‌اند اما باید در شرایطی باورنکردنی بزرگ شوند. به عنوان کسی که ترجیح می‌دهد در معرض دید نباشد، احساس می‌کنم که نباید کاری به کسی داشت – مگر اینکه بخواهید در مورد کارشان یا آنچه آن‌ها تمایل دارند صحبت کنید.”

 دایر در مورد نگاه جنسی به بازیگران جوان‌تر می‌گوید: “مشکل بسیار پیچیده و سختی است.” و سپس اضافه می‌کند: “یک مشکل فرهنگی است، علت بزرگ‌تری باید در پس آن باشد. فقط اجازه دهید مردم همان‌گونه که هستند باشند، بی‌آنکه قضاوتی در کار باشد.”

دایر اغلب از قرار گرفتن در کانون توجه در رسانه‌ها گریزان است و سعی می‌کند در بازاریابی “چیزهای عجیب” و فیلم‌هایش مشارکت نکند. او می‌گوید:‌ “با خود می‌گویم:‌ “می‌خواهم برای خرید شیر به مغازه بروم، نمی‌خواهم هر جایی که می‌روم از من عکس بگیرند.” هواداران همه‌جا هستند. کنار آمدن با این مسئله آسان نیست.”

فصل چهارم “چیزهای عجیب” در سال ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا