ریپورتاژ

تبادل در اینستاگرام چیست ؟ فرق تبادل با تبلیغات اینستاگرام

تبادل در اینستاگرام چیست ؟ فرق تبادل با تبلیغات اینستاگرام

چکیده : افزایش فالوور اینستاگرام به روش های مختلفی انجام میشود از جمله روش های افزایش فالوور اینستاگرام تبادل می باشد . تبادل در اینستاگرام شیوه منحصر به فرد و بدون هزینه ای می باشد که به سرعت تعداد فالوور ها را افزایش می دهد ، اما ما قصد داریم راهکار افزایش فالوور اینستاگرام به شیوه تبادل را به صورت کامل بررسی کرده و تفاوت کامل آن با تبلیغات اینستاگرام را بررسی کنیم .

 

شبکه بزرگ و اجتماعی اینستاگرام صفحه بزرگی است که در سالهای اخیر فعالیت خود و در این بازه زمانی کوتاه نسبت به سایر برنامه ها توانسته است رشد شگرف و بی نظیری داشته باشد .

برنامه اینستاگرام به دلیل ایجاد فرصت شغلی مناسب برای تمامی افراد بدون هیچ گونه محدودیتی توانسته است رضایت شمار فراوانی از افراد را جلب کند و با همین روند تعداد افراد اضافه شده به آن در حال افزایش می باشد .

مهم ترین فاکتور پیشرفت در اینستاگرام تعداد فالوور ها می باشد ، در واقع افرادی که یک صفحه یا همان پیج را دنبال می کنند فالوور نامیده میشوند ، تعداد این فالوور ها به قدری برای تمامی بیزنس ها ، اینفلوئنسر ها ، بلاگر ها ، ادمین ها و… اهمیت دارد که تمامی این افراد و مدیران مختلف به دنبال چاره ای برای افزایش تعداد آن هستند و هدف اصلی آنها افزایش فالوور می باشد .

افزایش فالوور اینستاگرام به روش های مختلفی انجام میشود از جمله روش های افزایش فالوور اینستاگرام تبادل می باشد . تبادل در اینستاگرام شیوه منحصر به فرد و بدون هزینه ای می باشد که به سرعت تعداد فالوور ها را افزایش می دهد ، اما ما قصد داریم راهکار افزایش فالوور اینستا به شیوه تبادل را به صورت کامل بررسی کرده و تفاوت کامل آن با تبلیغات اینستاگرام را بررسی کنیم .

 تبادل در اینستاگرام

معنی تبادل در اینستاگرام چیست ؟

تبادل در لغت در معنی داد و ستد با همان رد و بدل کردن می باشد و می توان از این کلمه در بسیاری از حوزه ها استفاده کرد ، این برنامه در فضای اینستاگرام نیز معنی دارد و از جمله شیوه های رایج برای افزایش فالوور می باشد .

تبادل در اینستاگرام ما بین دو الی چند پیج انجام میشود و هدف از آن جذب دنبال کننده می باشد ، معمولا افرادی که در یک حوزه فعالیت می کنند تبادل را انجام می دهند اما هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و لزوما قرار نیست با پیج های همکار آن را انجام بدهید ، حتی می توانید با اکانت ها و صفحه های مرتبط با مخاطب هدف خود که بسیار بازدهی خوبی دارد برای جذب فالوور کمک بگیرید .

تبادل در اینستاگرام با گذاشتن استوری یا پست  انجام میشود و در این پست و استوری شما پیجی که با آن تبادل انجام داده آید را به فالوور های خود معرفی می کنید تا کاربران وارد آن شده و صفحه مد نظر را فالو کنند .

 

تفاوت تبادل با تبلیغات اینستاگرام چیست ؟

از جمله سوالات رایج که بسیاری از افراد در پی یافتن پاسخ آن هستند که تفاوت تبادل با تبلیغات در چیست و کدام یک مفید تر است ! باید بگوییم که نمی توان دقیق گفت کدام یک سودمند تر است چرا که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و بسیار مفید هستند اما تفاوت های کلی با هم دارند .

اولین و شاید مهم ترین تفاوت تبادل با تبلیغات در هزینه آن دو است ، انجام تبادل اینستاگرام بدون هیچ هزینه ای انجام میشود و این مورد برای افرادی که بودجه کمی دارند و در ابتدای مسیر قرار دارند بسیار مناسب تر است ، تبلیغات عکس تبادل است و برای انجام آن باید هزینه تقبل کنید و مقدار آن بسته به پیجی که انتخاب می کنید متفاوت است ، پیج های بزرگ تر و میلیونی ممکن است چندین میلیون بابت انجام تبلیغات از شما بگیرند .

 

 تبادل در اینستاگرام

مزایای انجام تبادل اینستاگرام

تبادل اینستاگرام روش پر مخاطبی می باشد و افراد فراوانی به کمک آن فالوور های خود را افزایش می دهند چرا که این روش مزایای فراوانی برای انجام دهنده های آن دارد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد .

 

تبلیغات رایگان

آیا انجام تبادل در اینستاگرام نیازی به هزینه دارد ؟ خیر انجام تبادل در اینستاگرام به هیچ گونه هزینه ای نیاز ندارد و به راحتی می توان تنها با ایجاد یک پوستر یا کلیپ جذاب فالوور به دست آورد در واقع انجام تبادل دو سر سود است .

 

بی ضرر بودن

انجام تبادل در اینستاگرام بسیار مفید است چرا که سبب افزایش تعداد فالوور شما میشود ، اما حتی اگر در نظر بگیریم به هیچ عنوان بازدهی برای شما نداشته باشد هیچ ضرری نیز برای شما نخواهد داشت .

 

افزایش فالوور بدون هزینه

همان طور که مشاهده کردید تبلیغات روشی است که برای رسیدن به فالوور شما باید هزینه تقبل کنید اما در روش تبادل به هیچ عنوان نیازی به دادن هزینه نیست و شما می توانید بدون هزینه صاحب فالوور های رایگان شوید.

 

زمان مناسب برای انجام تبادل در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید با انجام تبادل اینستاگرام به تعداد بالایی از فالوور ها برسید ابتدا باید مقدمات این کار را چیده و فعالیت هایی انجام دهید و در ادامه تبادل خود را انجام دهید .

 

در زمان فعالیت بیشتر مخاطبان تبادل را انجام دهید

زمان انجام تبادل در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد ، نباید در هر زمان از روز تبادل خود را به اشتراک گذاشته و انجام دهید ابتدا باید بدانید که در کدام یک از ساعات شبانه روز کاربران بیشترین فعالیت را دارند و در همان موقع محتوا را به اشتراک بگذارید ‌.

برای اینکه رفتار کاربران خود را به صورت کامل تحلیل کنید می توانید به کمک بخش اینسایت اینستاگرام حتی روزهایی که کاربران شما و دنبال کننده ها بیشترین فعالیت را داشته اند شناسایی کرده و سپس تبادل خود را انجام دهید .

 

پروفایل خود را تکمیل کنید

عامل بسیار مهمی که در جذب فالوور  نقش دارد پروفایل و اطلاعات بیو می باشد ، برای اینکه بتوانید از این تبادل بیشترین بازدهی را کسب نمایید باید طراحی دقیقی داشته باشید .

در قسمت بیو خود اطلاعات خود از قبیل نام ، نوع پیج ، تفاوت شما با سایر صفحه هات و خدمات ارائه شده در پیج را بنویسید و اگر لینک خاصی ازجمله وب سایت دارید در آن قرار دهید .

قسمت هایلایت خود را با سوال های رایج و پرسش های خاص پر کنید و برای جلب اعتماد کاربران جدید می توانید نمونه رضایت ها را قرار دهید .

 

برای انجام تبادل در اینستاگرام به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

 

 تبادل در اینستاگرام

لازم است قبل از انجام تبادل در اینستاگرام به یک سری نکاتی توجه کنید که انجام آنها بسیار اهمیت دارد

حتما توجه کنید که انتخاب پیج هم سطح  بسیار مهم می باشد ، اختلاف سطح پیجی که با آن وارد تبادل میشوید حداکثر حدود ۲۰ درصد باشد و نباید بیشتر از آن اختلافی وجود داشته باشد ، برای مثال انجام تبادل یک پیج که حدود ۱۰ هزار فالوور دارد با یک صفحه هزار نفره درست نیست چرا در آن صورت پیج بزرگ تر از این تبادل فالوور بیشتری بدست نمی آورد و حتی ممکن است صفحه بزرگ تر درخواست شما را رد کند .

حتما در روزی که تبادل را انجام می دهید فعالیت بیشتری در پیج خود داشته باشید ، و استوری های مفید و جذاب همراه با پست با کیفیت متناسب با نیاز مخاطب طراحی کنید به ویژه اگر این پست بر اساس ترند های اخیر باشد می تواند بازدهی بالایی داشته باشد ، همچنین از آنجایی که قلب هر پیج استوری آن است تعداد بازید استوری بیشتر از پست خواهد بود برای همین سعی کنید نظر مخاطب را در این بخش جذب کنید .

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

منبع : https://techtip.ir/

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا