رسانه

حامد بهداد نامزد بهترین بازیگر مرد در یک جشنواره اسپانیایی شد

حامد بهداد نامزد بهترین بازیگر مرد در یک جشنواره اسپانیایی شد

حامد بهداد در اسپانیا نامزد شد

حامد بهداد پس از کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌های شانگهای و آنتالیا، به جایزه ایمجین ایندیا در اسپانیا چشم دوخته است.

 فیلم “قصر شیرین” ساخته رضا میرکریمی در سه شاخه بهترین بازیگر مرد، فیلمنامه و موسیقی متن نامزد کسب جایزه از جشنواره فیلم “ایمجین ایندیا” در کشور اسپانیا شد.

 در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم “ایمجین ایندیا” که از تاریخ ۲۴ سپتامبر تا ۸ اکتبر (۳ تا ۱۷ مهر) برگزار می شود فیلم “قصر شیرین” در شاخه های بهترین بازیگر مرد (حامد بهداد)، بهترین فیلمنامه (محسن قرایی و محمد داودی) و بهترین موسیقی متن (امین هنرمند) نامزد دریافت جایزه است.

فیلم “قصر شیرین” پیش از این جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم شانگهای، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین المللی شرق و غرب اورنبورگ، دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه منتقدان در جشنواره فیلمهای هنری “باتومی” گرجستان و جایزه بهترین کارگردانی و بازیگر مرد (حامد بهداد) جشنواره آنتالیا ترکیه را کسب کرده و در سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیپاسیفیک نیز در شاخه بهترین فیلمنامه (محسن قرایی و محمد داوودی) نامزد کسب جایزه بود.

حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی خواجه‌پاشا و زهیر یاری بازیگران فیلم “قصر شیرین” هستند.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا