رسانه

جیمز باند سابق، آخرین تفنگدار شد

جیمز باند سابق، آخرین تفنگدار شد

جیمز باند سابق در نقش آخرین تفنگدار

پیرس برازنان برای بازی در فیلمی به کارگردانی تیری لوان اعلام آمادگی کرد.

 پیرس برازنان در فیلمی با عنوان “‌آخرین تفنگدار” به کارگردانی تیری لوان، سازنده “میکیبو و من” بازی می‌کند.

این فیلم که با الهام از یک داستان واقعی ساخته می‌شود برازنان را در نقش شخصیتی به نام آرتی کرافورد تصویر می‌کند. وی از کهنه‌سربازهای جنگ دوم جهانی است و در شمال ایرلند در یک خانه سالمندان زندگی می‌کند. وی که به تازگی همسرش را از دست داده در هفتادو پنجمین سالگرد پیاده‌سازی نیرو در نرماندی که به عنوان “روز D” به یادآورده می‌شود، تصمیم می‌گیرد از این خانه فرار کند و سفری را تا فرانسه انجام دهد تا برای آخرین بار نسبت به این رویداد ادای احترام به جای آورد.

 این فیلم که با بودجه “سینمای ایرلند شمالی” ساخته می‌شود، بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم کوین فیتزپاتریک شکل می‌گیرد.

مارک هافمن که تهیه‌کننده “مریخی” و نامزد اسکار است از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود.

تولید این فیلم زمستان امسال در ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند شروع می‌شود. استیون واربِک آهنگساز اسکاری سازنده موسیقی متن “شکسپیر عاشق” با این پروژه همکاری می‌کند.

کارگردان این پروژه ضمن ابراز خوشوقتی از ملحق شدن برازنان به این فیلم گفت از وقتی فیلمنامه کوین را خوانده آن را داستانی جذاب یافته که دل و جان را گرما می‌بخشد. وی افزود: این فیلمنامه موجب می‌شود کارگردان به دنبال نشان دادن قدرت و درامی شخصیت محور باشد که توازن بین قلب و آلام آن را همراه دارد. این فیلم ادای احترامی است به همه آنهایی که بهای جنگ را پرداخت کردند و چیزی است که برای هر سنی، در جهان تاثیرگذار خواهد بود.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا