ریپورتاژ

وبلاگ نویسی از زبان شرکت طراحی سایت در قزوین

بحت وبلاگ نویسی به تنهایی جای گفت و گوی زیادی دارد. ولاگ نویسی یکی از قدرتمند ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال در دسترس است. در واقع وبلاگ  ، خانه ای برای انواع  محتوا شامل  متن و تصویر  و فایل صوتی و فیلم است. وبلاگ عملا فقط  ابزاری برای کمک  به مدیریت صفحات  خاصی از وب سایت است .

قدرت یک وبلاگ کسب و کار  که به خوبی اجرا شده  ، در افزایش آگاهی  افراد از شرکت و برند و کارمندان  فروش و محصولات  و خدمات است. وقتی اینها به خوبی انجام شود، وبلاگ کسب و کار  به بخش بزرگی از فرآیند  بازاریابی تان تبدیل می شود.اگر به درستی انجام نشود  آن وقت وبلاگ بی نتیجه  و نتیجه تلاشتان  هیچ خواهد بود.

اگر چه باید همیشه  سفر مشتری  را در نظر بگیرید، هدف اصلی وبلاگ شما ایجاد  آگاهی  و جذب افراد است  که در نهایت به مخاطب  و خریدار تبدیل می شوند. البته در زمینه های دیگر محتوا ، ایجاد پیشنهاد های کلی و تخفیف بالا برای محتوا بسیار مهم است.هدف وبلاگ نتیجه دهی آنی نیست.

بازاریابی یعنی زمان بندی  پیشنهاد هایی که به مشتریان  می دهید . محتوای وبلاگ یکی از پیشنهاد های  بدو ورود است که می تواند به مشتریان  بی تفاوتی بدهید  که درباره شما و شرکتتان  چیزی نمی دانند. اما محتوا چیزی است  که از طریق ایمیل و رسانه های  اجتماعی  و ترافیک های پولی  هم می توانید به افراد  و حتی بهترین مشتریان تان ارائه دهید تا کسب و کارتان  را پیش نظر افراد نگه دارد  و ارزش بیشتری را تامین کند .

 طراحی سایت در قزوین

همکاری با تیم تولید کننده محتوا از زبان شرکت طراحی سایت در قزوین :

به منظور تولید محتوایی که برای وبلاگ اهمیت  زیادی دارد ، احتمالا به یک تیم تولید کننده محتوا  احتیاج پیدا می کنید نویسنده خارج از شرکت یعنی نویسنده  ای که کارمند شما نیست  و برای وبلاگتان  محتوا تولید می کند . این محتوا ها معمولا مقاله است؛ اما می تواند به صورت فایل صوتی  و ویدئو و عکس هم باشدو به خدمت گرفتن نویسندگان  محتوای خارج از شرکت ، مشتریان احتمالی زیادی جذب می کند  و برای وبلاگ اعتبار کسب و می کند  و دسترسی وبلاگ را افزایش می دهد. به خصوص اگر تولید کنندگان محتوا از افراد تاثیر گذار باشند ، یعنی تاثیری بیشتر از میانگین در حوزه خود داشته  باشند. آن ها معمولا از روش های  خودشان پیروی می کنند  و با افراد تاثیر گذار  در رسانه های اجتماعی  یا کاربران  یا اتحادیه آن صنعت  در ارتباط اند.

دسترسی به تولید کنندگان محتوا از زبان شرکت طراحی سایت در قزوین :

بعد از یافتن تولید کنندگان محتوای مورد نظرتان باید به نحوی به آنها دسترسی پیدا کنید.یادتان باشد که نویسندگان خارج از شرکت  فقط به دو دلیل با  شما کار می کنند: پول یا دیده شدن (یا هردو)

روند کار کردن با نویسندگانی که به کسب  درآمد کار می کنند، آسان تر است:یک چک  به آنها می دهید و محتوا تولید می کنند. هرچه برای نوشتن محتوا ، به دانش بیشتر  و خاص تری نیاز باشد، هزینه بیشتری دارد. این همان قاعده عرضه و تقاضا می باشد. اگر نمی دانید نرخ نویسندگی چقدر است  می توانید به سایت های تولید محتوا سری بزنید.

به جر پول ، وعده دیگری که می توانید  به نویسندگان خارج از شرکت بدهید قرار گرفتن در معرض دید است. اگر وبلاگتان ترافیک بالا  یا نرخ اشتراک زیاد  یا کامنت های بیشماری دارد ، این اطلاعات را با نویسندگان  به اشتراک بگذارید.با این کار می توانید از انتظار مالی نویسنده کم کنید . در واقع بعد از اینکه وبلاگتان  به حد مطلوب رسید ، نیازی به وعده مالی نیست. خود نویسندگان به خاطر این نرخ  بازدید به شما مراجعه خواهند کرد.

یادتان باشد بازدیدی که نویسنده  برای شما ایجاد می کند  بر هزینه کار او می افزاید. هرچه دنبال کنندگان واعتبار بیشتری  برای سایتتان به ارمغان بیاورد.دستمزدش بیشتر می شود.

شما می توانید ب مراجعه به سایت توتو وب کلیه مقاله های مربوط به صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را مشاهده کنید.

توتو وب ارائه دهنده خدمات و محصولات: طراحی سایت ، میزبانی وب اشتراکی (هاست)، سرور اختصاصی، سرور مجازی ، دامنه، نگهداری و پشتیبانی سایت و..   در قزوین

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا