سرگرمی :)منتخب

نظرسنجی + شارژ رایگان؛ مجله اینترنتی ایران فان را ارزیابی کنید، جایزه بگیرید

۱۹ اسفند ۱۳۹۵ بود که مجله سرگرمی مجله اینترنتی ایران فان فعالیت خود را با این نام آغاز کرد و فردا (۱۹ اسفند)، این سایت ۳ ساله می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم مروری بر اهدافمان در ۳ سالگی سایت داشته باشم و درآخر نظرسنجی ای را با شما مطرح کنیم که همه شرکت‌کنندگان برنده آن خواهند بود!

مجله اینترنتی ایران فانِ خوب!

سال گذشته پیشرفت زیادی کردیم و با اینکه هدفمان کسب درآمد نبود، توانستیم هزینه‌های میزبانی، تبلیغات و… سایت را از تبلیغات تامین کنیم. به یاد می‌آوریم روز هایی را که لطیفه هایی با ترجمه اختصاصی در سایت قرار می‌دادیم تا روز هایی که می‌توانستید آخرین آهنگ ها و نرم‌افزار هارا از مجله اینترنتی ایران فان دریافت کنید. شما چه چیزی از مجله اینترنتی ایران فان به یاد دارید؟

امسال با هدفی نو آمده ایم؛ آمده ایم تا صدای شمارا به گوش دیگران برسانیم! امسال قصد راه اندازه شبکه اجتماعی ای به نام «نویسه من» را داریم که تمامی کاربران امکان به اشتراک گذاری داستان، شعر، دلنوشته، انشا و… خود در این سایت خواهند داشت.

تنها دلگرمی ما نظرات شماست؛ لطفا ما را از آن دریغ نکنید!

لوگوی جدید

نظر شما درباره لوگوی جدید و قدیمی سایت ما چیست؟

لوگوی قدیمی

 

حالا نظر شما درباره این وبگاه چیست؟ لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برنده کد تخفیف فروشگاه آنلاین بگ استایل و شارژ رایگان تلفن همراه شوید.

 

[contact-form-7 id=”2696″ title=”rate”]
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا