سرگرمی :)

گشتی در توییت های احمدی نژاد؛ از«چت با کاربران» تا «تبریک قهرمانی باشگاه بیسبال آمریکا!»

محمود احمدی نژاد، رییس جمهور دولت نهم و دهم، از زمان رد صلاحیت برای حضور در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان و شدت گرفتن تراژدی محاکمه بقایی و مشایی، به یکی از جریان های مخالف دولت و برخی سیاست ها تبدیل شده که اکنون در کانال تلگرام و توییتر، به صورت متنی، تصویری و ویدیویی فعالیت های بسیار دارد. او که در دوران صدراتش، به دیپلماسی عمومی اعتقاد داشت، امروزه بهترین تریبون را فضای مجازی می داند تا اندیشه ها و دیدگاه هایش را درباره هر مساله ای که فکر کنید، منتشر کند.

کانال تلگرام احمدی نژاد این روزها حدود ۲۳۰ هزار دنبال کننده دارد و صفحه توییتر فارسی زبانش نیز، بیش از ۱۳ هزار نفر. البته صفحه توییتر انگلیسی زبان محمود احمدی نژاد، بیش از ۷۴ هزار دنبال کننده دارد.

توییتر

صفحه رسمی توییتر انگلیسی زبان محمود احمدی نژاد

او از ژانویه ۲۰۱۷ میلادی وارد این شبکه متن محور محبوب سیاسیون و فعالان اجتماعی ایران و جهان شد و تا کنون بیش از ۱ هزار توییت را به اشتراک گذاشته است که بخشی به زبان فارسی و بخشی به انگلیسی است. یعنی متوسط به صورت روزانه وی ۳ توییت در صفحه اش منتشر کرد که البته خیلی مشخص نیست که به صورت مستقیم توسط وی نوشته می شود یا توسط ادمین اداره می شود.  اگر چه متون انگلیسی آن، با توجه به شناختی که از سطح زبان انگلیسی روسای جمهور ایران در  ۴۰ سال اخیر داریم، کار او نیست، اما سبب شده تا با تگ کردن برخی صفحات پر بیننده، جنجال آفرین شود.

تصویر توییت جنجالی صفحه محمود احمدی نژاد در توییتر که قهرمانی تیم رد ساکس شهر بوستون را در مسابقات بیسبال آمریکا تبریک گفت و هزاران لایک و کامنت دریافت کرد

توییت های او و فعالیتش در این شبکه از  نظر برخی، در شان یک رییس دولت نیست. چرا که او گاها با برخی از کاربران این شبکه اجتماعی، درباره موضوعات معلومی و سطحی،‌چت می کند یا مطالبی را منتشر می کند که شگفت انگیز است که نمونه اش را در عکس زیر مشاهده می کنید.

تصویر چت های صفحه توییتر رسمی احمدی نژاد با کاربران

صفحه او چند روز پیش، قهرمانی یکی از باشگاه های بیسبال در امریکا را تبریک گفت! تبریکی که با تگ کردن صفحه رسمی توییتر این باشگاه همراه شد و سیلی از انتقادات هواداران این باشگاه بیسبال را به دنبال اورد و بستر طنز  کاربران ایرانی توییتر شد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا