سرگرمی :)

چگونه لکه ها را از لباس های سفید پاک کنیم؟

تمیز کردن یقه لباس

اگر از یک روز گرم به راحتی عرق کنید یا مشغول انجام کارهای نامناسب باشید ، جلوگیری از ایجاد لکه در اثر لباس عرق سفید ممکن است دشوار باشد.  لباس های سفید مزایا و معایب خود را دارند ، اما بسیار راحت تر کثیف می شوند. بنابراین ، اگر لباس های سفید زرد و تیره دارید ، این یک نکته آسان و اقتصادی برای تمیز کردن یقه لباس ها به شما می دهد.

مواد اولیه:

۱ قاشق چایخوری مایع ظرفشویی
۳-۴ قاشق چایخوری پراکسید هیدروژن (۳٪)
۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین
مسواک ، اختیاری

ابتدا همه مواد را در یک کاسه مخلوط کرده و آنها را خوب هم بزنید تا یک شکل خمیر مانند ایجاد شود. پس از آن ، مخلوط را به لکه بمالید و مالش دهید. برای استفاده می توانید از یک برس کوچک و یا مسواک استفاده کنید.
بعد ، بعد از چند دقیقه استفاده از مخلوط ، آنها را درون ماشین لباسشوئی بیندازید و لباس ها را به طور معمول بشویید. نیازی به سفید کننده نیست.

در نتیجه ، این مخلوط باید کار کند و یک راه حل طبیعی عالی برای احیای لباس سفید شما از لکه های عرق زرد است.

تمیز کردن یقه لباسنحوه تمیز کردن بالش های تختخواب

بالش های تختخواب ممکن است با گذشت زمان زرد شوند و قرار است حداقل هر سه ماه یکبار شستشو داده شوند تا از شر چیزهایی مانند سلول های پوستی ، گرد و غبار ، رطوبت و روغن های بدن خلاص شوند.من سعی می کنم بالش هایم را با دو روبالش بپوشانم تا فضای داخلی آن تمیز بماند. با این حال ، من تمایل دارم بالش های خود را بیش از آنچه باید نگه دارم.در زیر آموزش تمیز کردن بالشت ها را برایتان گذاشته ایم .

مواد اولیه:

بالش های کثیف
جوش شیرین
پودر لباس شویی
روغنهای اساسی اسطوخودوس ، اختیاری

ابتدا با راه اندازی ماشین لباسشویی خود در دمای آب زیاد و دور بالا شروع کنید.در مرحله بعد ، یک بار کامل مواد شوینده لباس به آب جاری در ماشین لباسشوئی اضافه کنید. سپس ، ۱/۲ فنجان جوش شیرین را به شستشو اضافه کنید زیرا به رفع لکه ها و سفید شدن بالش کمک می کند. یکی از دو بالش را در ماشین لباسشوئی قرار دهید ، یکی از مواد شوینده و جوش شیرین اضافه شده است.
برای داشتن رایحه ای تازه و آرامش بخش ، حدود پنج قطره روغن اساسی اسطوخودوس به شستشو اضافه کنید. من عاشق روغنهای اساسی هستم و اسطوخودوس نیز رایحه ای آرامبخش است.انداختن آنها در ماشین لباسشوئی و خشک کن یک تمیز کردن ساده و آسان است.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا