ریپورتاژ

تماشای فیلم ترسناک جیغ ۶ (scream) در فیلیمو

وقت آن است که از ترس جیغ بکشید! فیلم جیغ ۶ سرگرم‌کننده‌تر و هوشمندانه‌تر از نسخه های قبلی این مجموعه فیلم ترسناک است و هنوز چیزی از پخش آن نگذشته، طرفداران زیادی دست و پا کرده است.

تماشای فیلم ترسناک جیغ 6 (scream) در فیلیمو

قاتل نقابدار دوباره برگشته تا بچه ها را شکار کند. جدیدترین قسمت سری فیلم های جیغ، با بازی جنا اورتگا؛ بازیگر مشهور و جوان سریال ونزدی آمده تا قوی تر از سابق ظاهر شود. این فیلم رازآلود، پر از معما و صحنه های هیجان انگیز و البته ترسناک است؛ درست همان چیزی که طرفداران این فیلم منتظر آن بودند. در ادامه این مطلب ضمن معرفی قسمت جدید جیغ، آن را بررسی کرده و خلاصه داستان و ماجراهای قاتل نقابدار را می خوانیم؛ پس با ما همراه باشید.

فیلم جیغ ۶؛ آخرین بازمانده از سری فیلم های جیغ

فیلم Scream 6، فیلمی است با تاریخچه قوی از سری فیلم های جیغ و داستان های قاتل نقابدارش. فیلم جیغ ۶ موفق شده داستانی سرگرم‌کننده و واقعاً ترسناک را روایت کند که طرفداران آن بتوانند سال‌های آینده دوباره آن را تماشا کنند.

۱۲۲ دقیقه این فیلم، نسخه کاملی از یک فیلم کلاسیک اسلشر است. بدین معنی که هویت قاتل نقابدار برای بیننده فاش نمی شود و در نهایت فیلم برای تماشاچی رازآلود و مخوف است. به علاوه پرداخت خوب داستان و صحنه ها و جلوه های ویژه آن باعث شده تا هیچ کمبودی در ضربات چاقو، فریاد، وحشت و ترسیدن احساس نشود! می توان گفت همه چیز برای جیغ کشیدن از ترس آماده است!

تایلر ژیلت و مت بتینلی اولپین، کارگردانان این فیلم سینمایی ترسناک، به خوبی از پس میراث فیلم جیغ برآمده اند. با ورود بازیگران تازه نفسی همچون جنا اورتگا؛ بازیگر مشهور و جوان سریال ونزدی و بازنویسی مدرن تر از فیلمنامه های سابق؛ می توان فیلم جیغ ۶ را یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۳ خواند. در جدیدترین قسمت سری فیلم های جیغ، نه تنها اصالت نسخه های قبلی به قوت خود باقیست، بلکه بیننده به هیچ عنوان احساس تکراری و کلیشه ای بودن داستان نداشته و تا پایان این فیلم رازآلود در جای خود میخکوب می شود.

فیلم جیغ 6؛ بازگشت قاتل نقابدار

کارگردان این فیلم به خوبی بیننده را از سرگرمی و ترس و وحشت بی نیاز می کند. در یکی از برجسته ترین سکانس ها، قاتل نقاب دار گروهی از شخصیت های فیلم را دنبال می ‌کند. او چند نفر را انتخاب می ‌کند، اما از میان این گروه تنها سه نفر موفق می‌ شوند خود را در اتاقی پنهان کرده و با کمک همسایه و یک نردبان، فرصتی پیدا می ‌کنند تا به مکان امنی بروند. در این صحنه پر تنش و اضطراب، ثمره همکاری بی نظیر گروه نویسندگان و کارگردانان این فیلم ترسناک به خوبی دیده می شود. نوعی سکانس مهیج که باعث می ‌شود تماشاگر نفس خود را حبس کرده و ببیند آیا شخصیت های فیلم از پس آن برمی‌آیند یا خیر!

یکی دیگر از صحنه های ناب فیلم سینمایی جیغ ۶، زمانی رخ می دهد که یکی از شخصیت های اصلی متوجه می شود که در قطاری شلوغ به چهره قاتل خیره شده و ارتباط چشمی برقرار کرده و در همین نقطه از دفاع از خود درمانده می شود. در نهایت باید گفت فیلم جیغ ۲۰۲۳، فیلمی با ژانر ترسناک و دلهره آور است که می تواند شما را تا رسیدن تیتراژ پایانی سرگرم کند! پس اگر می خواهید از تماشای یک فیلم ترسناک با بالاترین کیفیت لذت ببرید، فیلم سینمایی جیغ ۶ را از فیلیمو تماشا و یا با بهترین کیفیت دانلود کنید.

فیلم جیغ ۶؛ بازگشت قاتل نقابدار

با گذشت یک سال از فیلم جیغ ۵، فیلم جیغ ۶ اکران و آماده تماشا است. در آخرین قسمت از سری فیلم های جیغ می بینیم که سام، تارا، چاد و میندی با بازی ملیسا باررا، اورتگا، میسون گودینگ وجاسمین ساوی براون؛ از جهنم وودزبورو خارج شده اند.

همه آنها به روش خاص خود با آسیب ها و صدمات روحی سابق دست و پنجه نرم می کنند، اما در نهایت در این قسمت تلاش آنها برای شروع زندگی جدید به بن بست می رسد. این بار قاتل نقابدار معروف برای پایان دادن به همه چیز بازگشته است و این گروه چهار نفره، با مبارزه برای نجات زندگی خود و دیگران دست و پنجه نرم می کنند. در این قسمت از فیلم جیغ شاهد فرار، مبارزه، معما و سردرگمی های این گروه چهارنفره و ماجراجویی آن ها برای نجات یکدیگر هستیم.

فیلم جیغ 6

در آخر

قاتل نقابدار برگشته تا فیلم جیغ ۶ را به خانه ها بیاورد. این فیلم در ژانر ترسناک، آخرین و جدیدترین نسخه از سری فیلم های جیغ است که تاکنون با اقبال عمومی زیادی مواجه شده است. فیلمنامه‌ای درخور طرفداران این مجموعه فیلم ترسناک که یک سال تمام منتظر پخش قسمت جدید آن بودند. اگر شما هم طرفدار پر و پا قرص فیلم های ترسناک یا این قاتل نقابدار هستید، پیشنهاد میکنیم این فیلم جذاب را در وبسایت فیلیمو مشاهده کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا