پزشکی

بهترین چای برای کاهش وزن

بهترین چای برای کاهش وزن

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بهترین چای برای کاهش وزن)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

نوشیدن چای برای کاهش وزن می تواند یک روش عالی برای تکمیل محدودیت های رژیم غذایی و رژیم ورزشی باشد .. چای بر اساس نحوه خشک و تهیه انواع مختلفی دارد ، اما بیشتر چای واقعی از گیاه Camellia sinensis ، بومی آسیا ، در چین و هند است. چای یک نوشیدنی بسیار قدرتمند است ، زیرا می تواند به بسیاری از نگرانی های مختلف سلامتی ، از سلامت قلب تا سطح انرژی و کاهش وزن کمک کند! در این مطلب چایی ها را به شما میگوییم که با نوشیدن آنها لاغر میشوید.

بهترین چای برای کاهش وزن

۱-چای سبز

این نوع محبوب چای دارای مقادیر بالایی از فلاونوئیدها ، کافئین و آنتی اکسیدان های دیگر است که به عنوان تحریک کننده متابولیسم بدن شناخته می شوند. این می تواند به سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی کمک کند ، که می تواند در هنگام کاهش وزن همراه با رژیم غذایی سالم و ورزش منظم به کاهش وزن کمک کند.

۲-چای سیاه

شاید رایج ترین نوع چای در قفسه های اکثر افراد ، چای سیاه نام های مختلفی داشته باشد و دارای کافئین و همچنین سایر ترکیبات تحریک کننده متابولیسم باشد. این می تواند به چربی سوزی منفعل بدن کمک کند ، به این معنی که حتی در هنگام ورزش نمی توانید کالری و چربی بیشتری بسوزانید.

۳-چای اولانگ

کاتچین ها و ترکیبات پلی فنلی موجود در این چای به مقدار زیاد قادر به بهبود توانایی بدن در متابولیسم سلول های چربی هستند ، به این معنی که می توانید چربی ها را سریعتر بسوزانید. علاوه بر این ، این چای با کاهش فشار خون ، یکی از عوامل موثر در اختلال متابولیک ، که می تواند به کاهش وزن کمک کند ، ارتباط دارد.

بهترین چای برای کاهش وزن
بهترین چای برای کاهش وزن

۴-چای سفید و لاغر شدن

این چای چشمگیر کاهش وزن به دو روش مختلف به کاهش وزن کمک می کند. چای سفید با چای های سیاه و سبز کمی متفاوت است زیرا از جذب چربی در بدن جلوگیری می کند و در عین حال توانایی بدن برای چربی سوزی را که مصرف می کند نیز بهبود می بخشد. این مزیت مضاعف چای سفید ، آن را به یکی از بهترین چای های لاغری تبدیل می کند که اگر در کاهش وزن خود جدی هستید می توانید امتحان کنید.

۵-چای رویبوس

این چای به روشی منحصر به فرد برای کمک به کاهش وزن عمل می کند. اول از همه ، رویبوس هورمون های موجود در بدن را سرکوب می کند که احساس گرسنگی شما را تحریک می کنند. این می تواند میان وعده و پرخوری را کاهش دهد ، که در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. اثرات فشار خون و کاهش کلسترول این چای نیز وجود دارد که می تواند به بهبود سلامت کلی شما کمک کند.

۶-چای زنجبیلی

این چای گیاهی به دلیل خصوصیات گرم کنندگی و همچنین خاصیت تحریک متابولیسم مشهور است. مطالعات ثابت کرده است که مصرف منظم این چای به دلیل توانایی آن در تقویت گردش خون و افزایش چربی سوزی و همچنین بهبود جذب مواد مغذی ، می تواند در کاهش وزن کمک کند.

بهترین چای برای کاهش وزن
بهترین چای برای کاهش وزن

۷-چای Hibiscus

مواردی وجود دارد که ادعا می کنند چای گیاه هیبیسکوس می تواند اشتها را سرکوب کند و شیرینی آن باعث سهولت در خوردن غذا می شود ، بنابراین کالری دریافتی شما کاهش یافته و به کاهش وزن کمک می کند.

۸-چای زردچوبه و کاهش وزن

زردچوبه همچنین یکی از قوی ترین ادویه های جهان است که می تواند متابولیسم را تحریک کند ، هضم را بهبود بخشد و گردش خون را تقویت کند. همه اینها با توانایی آن در بدن برای کمک به سوخت و ساز موثرتر چربی همراه است.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا