جالبه ؛)منتخب

قایق آرامش رو روی دریای ذهنت پارو بزن؛ ۶ اپلیکیشن مدیتیشن برای کاهش استرس و خواب بهتر

اپلیکیشن‌ها می ‌توانند ابزاری بسیار مفید برای کاهش استرس و بهبود خواب باشند. ما در این مطلب ۶ اپلیکیشن مفید برای کاهش استرس و بهبود خواب را معرفی کرده‌ایم.

حالا وقت استراحت کردن است. از این روش استفاده کنید. شش‌هایتان را با هوا پر کنید و آن را آرام آرام بیرون بدهید. به آرامی و با آرامش اینکار را انجام دهید. به زبانی دیگر وقت آن است که به چیز دیگری به جز شبکه‌های اجتماعی، اخبار و اینکه باید فردا صبح زود برای کار سخت آماده شویم، فکر کنیم. راه به آرامش رسیدن آسان نیست اما دانلود یک اپلیکیشن مدیتیشن مانند این ۶ برنامه شاید به شما کمک کند. اگر عادات سالم بسازید و در تمام طول روز با حالت روحی خود سازگاری داشته باشید، می‌توانید احساس استرس کمتری داشته باشید و بهتر بخوابید. البته دغدغه داشتن چیز معمول و متداولی است.

۱. Headspace

برای مبتدیان که نیاز به شروع و پیدا کردن مسیر مدیتیشن دارند.

این برنامه از شما می‌خواهد روزانه چند دقیقه را برای مدیتیشن صرف کنید، این مدیتیشن ممکن است برای تمرکز، ورزش، خواب یا چیزای بیشتر باشد. این مسئله باعث می‌شود تا یک روال ساده برای شما فراهم شود تا با استفاده از گزینه‌های مدیتیشن کوتاه یا SOS در زمان‌هایی که اضطراب بالایی دارید، اضطرابتان را کم کنید. رابط کاری این برنامه بسیار ساده است و آن ‌را برای مبتدیان مدیتیشن تبدیل به برنامه‌ای عالی می‌کند.

۲. Calm

مناسب برای خوابی خوب و آرام

این برنامه، یک برنامه مدیتیشن است که با استفاده از ویژگی (Sleep Stories) خواب بهتری را به شما ارائه می‌دهد، این برنامه با پخش آهنگ‌های آرام کننده هنگامی که به رختخواب می‌روید کار خود را شروع می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه تکنیک‌های تنفس، تنظیمات متفاوتی برای ارتقای «عزت نفس» و «روابط» در طول روز است که به راحتی می‌تواند در روزتان جایش را پیدا کند. اما مهم‌ترین بخش آن مربوط به خواب است.

۳. ۱۰% Happier

دستور‌العمل‌هایی از بهترین‌ها

این برنامه بهترین کارشناسان مدیتیشن را جمع آوری کرده و با همکاری مربیان و متخصصان مورد احترام دوره‌هایی را به وجود آورده که اصول اولیه مدیتیشن را تدریس می‌کند. این مسئله به خودی خود کامل بودن این برنامه را تایید می‌کند. اگر شما در مورد ذهنتان و اتفاقات درون آن دغدغه دارید این بهترین برنامه برای شماست.

۴. Aura

برای مراقبه‌ای با هزینه کم

این برنامه در ابتدا از شما می‌پرسد چه حسی دارید. سپس یک جلسه مدیتیشن هدایت شده به مدت سه دقیقه را پیشنهاد می‌دهد تا به طور خاص برای یک روز به مشکل شما پاسخ دهد. ویژگی‌های دیگر این برنامه هدایت زندگی، داستان‌گویی و موزیک است. می‌توانید خلق و خوی خود را تنظیم کرده و حتی برای یادآوری تنفس درست هشدار بگذارید. اگر لازم داشته باشید گورهی از کاربران و معلمان برای پشتیبانی گروهی وجود دارند. همه این ویژگی‌ها مجانی است. ( حق عضویت به شما اجازه می‌دهد تا تمام روز به مراقبه‌ها دسترسی داشته باشید).

۵. Stop, Breathe & Think Kids

برای کودکانتان

تمام خانواده را در حالی که مدیتیشن می‌کنید، درگیر کنید. بچه ها نیز می‌توانند در برخی از تمرین‌های ذهنی حضور داشته باشند. از طریق ماموریت‌ها و بازی‌های این برنامه، آنها یاد می‌گیرند چگونه احساسات خود را ارزیابی کنند و آرامش و تمرکز بر تنفس داشته باشند. این مسئله مانند مراقبه است، درحالی‌که سرگرم کننده نیز هست. این برنامه همچنین یک برنامه مدیتیشن عالی برای بزرگسالان نیز  ایجاد می‌کند که روزنوشت نگاری را تشویق می‌کند، باعث الهام بخشی روزمره می‌شود و همه این‌ها را در یک فرمت پیام برای شما بازگو می کند.

۶. Mindfulness Daily

برای کسانی که دنبال تنظیم کردن اهداف هستند.

اگر اهداف واضحی دارید و به برنامه‌ریزی نیاز دارید، این برنامه را دانلود کنید. هر روز برنامه شامل یک هدف صبحگاهی،  میان‌گاهی  و تمرینات ذهنی شبانه است که باعث می‌شود یک روال روزانه آسان به وجود آورد. یادآوری روزانه‌تان را تنظیم کنید تا روی روال باقی بمانید. (در نسخه آزمایشی مربوط به اندروید است).

در ادامه شما را به مطالعه مطلبی مرتبط در وبسایت مجله اینترنتی ایران فان مجله اینترنتی ایران فان دعوت می کنیم:

http://www.www.iranfunmag.com/%d9%86%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8%db%8c%d8%af%d8%9f%d8%9b-6-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a8%db%8c/

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
بامیلو بلاگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا