پزشکی

بهترین راه حل های خلاص شدن از خارش موی سر

خارش موی سر یکی از کلافه کننده ترین مشکلات است اما برخی از افراد بر این باورند که اگر موهای سرتان میخارد صد در صد خوب موهایتان را تمیز نکرده اید .
در حالی که این مشکل دلایل دیگری هم دارد که با شناخت انها راحت تر میتوانید از شر خارش خلاص شوید .خارش موی سر

مهم ترین دلیل های خارش موی سر چیست ؟

رایج ترین موضوعی که وجود دارد و شما هم میدانید وجود شوره سر است که میتواند سبب خارش های بسیار فراوان شود و شما را اذیت کند.
اگر موهایتان به خارش افتاد در همان نگاه اول به یاد شوره و موضوعاتی از این قبیل نباشید بلکه حتی ممکن است دلیل این مشکل یک سری حساسیت های بسیار ساده باشد که به راحتی قابل حل است .
اما این به این معنا نیست که با مشاهده کردن این موضوع به فکر نباشید و به پزشک مراجعه نکنید چون حتی ممکن است خارش به دلیل وجود قارچ های کچلی نیز باشد که این موضوع افتضاح است .
خشکی موهای سر و کف سرتان نیز میتواند از دلایل باشد که با نرم کننده های مختلف به راحتی قابل حل است .

خارش موی سر

برای درمان خارش موی سر چکار کنم ؟

حال دلایل را متوجه شدید باید به دنبال درمان باشید چون اگر دیر برای درمان اقدام کنید ممکن است اسیب های جدی ای برایتان به وجود اورد که خود این موضوع میتواند اهمیت بالایی داشته باشد .
اولین راه حل که میتواند تقریبا معجزه کند استفاده کردن از روغن زیتون است که میتوانید به موهای خود بزید و پس از چند ساعت بشوری .
شاید این موضوع برایتان مسخره به نظر بیاید و باور نکنید اما میتوانید امتحان کنید که تنها برای چند روز استرس را از خود دور کنید چون استرس نیز یکی  از دلایل این مشکل و دوری از استرس یکی از درمان های این مشکل است .

خارش موی سر

روش خانگی برای درمان خارش موی سر

اب و سرکه را تهیه کنید و سپس روی موهای خودذ بزنید .
پس از چند ساعت به همراه شامپو این ماسک را از روی سر خود پاک کنید و تمیز کنید که حتی این عملیات را میتوانید با جوش شیرین نیز انجام دهید چون میتواند کمک یزرگی کند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا