موسیقی

بردار متجاوز برترین رپر زن تاریخ :نیکی میناژ

نیکی میناژ رپر معروف امریکایی به اتهام تجاوز به دختر ۱۱ ساله ی همسرش به ۲۵ سال زندان محکوم شد.
نیکی میناژ که اولین هنرمند زنی بود که در لیست شبکه ام تی وی  (برای جذاب‌ترین خوانندگان هیپ پاپ) قرار گرفت.

 

نیکی میناژ

اونیکا تانیا ماراژا ( Onika Tanya Maraj) (متولد: ۸ دسامبر ۱۹۸۹) که با نام هنری  نیکی میناژ شناخته می‌شود، خواننده ، ترانه سرا ، و بازیگر  است. وی در سنت جیمز و توباگو به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. شهرت وی در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و هم‌زمان با انتشار چند تا از اهنگ‌هایش رقم خورد.
نیویورک تایمز در خصوص این خواننده ی ۳۷ ساله ، میناژ گفته است که وی تأثیرگذارترین رپر زن در تمام زمان‌هاست.از جمله مجلات مهمی مثل بیلبورد ،کمپلکس و فوربس به نیکی لقب برترین رپر زن تاریخ را دادن آهنگ‌های رپ وی همچنین بخاطر ریتم‌های سریع و استفاده از لهجه‌های خاصی چون نوعی لهجه انگلیسی از سایر آهنگ‌های رپ متمایز است. سبک لباس پوشیدن او نیز بخاطر استفاده از رنگ‌های مختلف بسیار متمایز و شناخته شده‌است. او در سال ۲۰۱۷ برندهٔ جایزه Fashion Rebel نیز شده‌است.
میناژ اولین خواننده زن رپی است که در لیست پادشاهان پول هیپ‌هاپ، که توسط مجله فوربز منتشر می‌شود قرار گرفت. وی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در این لیست جای گرفت زمانی که در ماه می ۲۰۱۰ تا می ۲۰۱۱ موفق به کسب درآمدی ۶٫۵ میلیون دلاری شد.
حال بردار این رپر بلند آوازه جلانی ماراج که در سال ۲۰۱۵ به جرم آزار و اذیت جنسی دختر همسرش محکوم شده بود اکنون در دادگاه تجدید نظر نیز گناه کار شناخته شد.

نیکی میناژ
جلانی بردار میناژ ابتدا این موضوع را انکار میکرد ادعا کرده بود که این داستان واقعیت ندارد و توسط ذهن مادر کودک ساخته شده است که بتواند مبلغ ۲۵ میلیون دلار از او بگیرند ولی چندى بعد اعتراف کرد که این کار عمدی نبوده و بخاطر اینکه تحت تاثیر مشروبات الکی بوده به دختر همسرش نزدیک شده.
این دختر که اکنون ۱۶ سال دارد در دادگاه گفت که احساس وحشتناکی دارد و پس از این اتفاق تصمیم به خودکشی گرفته.
ولی پس از گذشته سالها از پرونده اعتراض و درخواست عفو و بخشش جلانی و وکیلش دادگاه او را به گذراندن ۲۵ سال حبس و پرداخت غرامت محکوم کرد.
از زمان پخش شدن این خبر تا کنون خواهر آن یعنی رپر مشهور نیکی میناژ هنوز واکنشی نسبت به این قصیه نشان نداده است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا