رسانه

بازی دیوید بکهام در فصل ششم پیکی بلایندرز

بازی دیوید بکهام در فصل ششم پیکی بلایندرز

حضور دیوید بکهام در سریال پرطرفدار پیکی بلایندرز

فعلا همه چیز در حد شایعه است اما جذاب خواهد بود اگر ستاره خوش‌تیپ و خوش‌پوش دنیای فوتبال به سریال پیکی بلایندرز بپیوندد.

طرفداران سریال پیکی بلایندرز برای تماشای فصل ۶ این مجموعه پرطرفدار که هم اکنون در حال ساخت است آماده می شوند، اما شایعاتی در مورد احتمال حضور دیوید بکام، ستاره بزرگ فوتبال انگلیس در این فصل نیز شنیده شده است.

سازندگان این مجموعه مجبور شدند فیلمبرداری در اوایل سال جاری به دلیل بیماری همه گیر کرونا به تعویق بیندازند.

با برقرار شدن حالت قرنطینه در سراسر دنیا، شرایط فیلمبرداری دیگر مهیا نبود، اما حالا امکان آن دوباره برقرار شده است.

با این حال تاریخ انتشار ششمین فصل این سریال درام یکی مشخص نشده و هواداران بی صبرانه منتظر تماشای دوباره این مجموعه هستند.

 افراد مشهوری از جمله ساموئل ال جکسون، جان تری، جولیا رابرتز، اسنوپ داگ و برد پیت برای حضور در این سریال ابراز آمادگی کرده‌اند و اخباری در مورد احتمال حضور دیوید بکام نیز مطرح شده است.

استیو نایت، کارگردان سریال در این رابطه گفت: “بسیاری از افراد مشهور تماس گرفته و برای شرکت در این سریال ابراز آمادگی کرده اند. ممکن است در فصل ششم کمی شرایط را برای حضور بازیگران و افراد مشهور در پیکی بلایندرز مهیا کنیم. مدیر برنامه ام با من تماس گرفت و مدعی شد قرارداد اسناپ داگ، خواننده مشهور به لندن سفر کند، او می خواهد با دو نفر ملاقات کند و تو یکی از آنها هستی.”

پس بدین ترتیب استیو نایت نامی از دیوید بکام برای احتمال نقش آفرینی در این سریال نیاورد، اما بی شک حضور او اهمیت بسیار زیادی برای هواداران مشترک این سریال و البته فوق ستاره محبوب انگلیسی خواهد داشت.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 1   میانگین: 3/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا