روانشناسی

این کارها عشق شوهرتان را به شما نشان میدهد

همه ما خانمها عاشق این هستیم که همسرمان عشقش را به ما ابراز کند اما آقایان برای ابراز دوست داشتنشان ممکن است کارهای مختلفی را انجام دهند تا اینکه صریحا بخواهند عشقشان را ابراز کنند. در اینجا ۱۰ علامتی که نشان دهنده عشق شوهرتان به شما است را آورده ایم البته که عشق و نحوه ابراز آن بسیار گسترده است.

رفتارهای عاشقانه آقایان برای همسرشان

۱-او وقت و بی وقت به شما پیامک می فرستد.

اگر همسرتان به شما پیام می دهد بدون اینکه شما ابتدا به او پیامک ارسال کنید، این معمولاً نشانه خوبی است. اگر متن های او تصادفی و فقط برای سرگرمی و بدون هیچ چیز جدی به نظر می رسند، این نیز نشان دهنده خوبی است که او شما دوست دارد . این می تواند به این معنی باشد که شما بدون دلیل وارد ذهن او شده اید و او می خواهد چیزی را با شما به اشتراک بگذارد. این بدان معناست که او بدون تلاش به شما فکر می کند و می خواهد کاری کند که شما لبخند بزنید.

۲-او بدون دلیل به شما هدیه میدهد.

هر زمان که شخصی به شما هدیه ای بدون مناسبت می دهد، معمولاً به این معنی است که آن شخص به شما اهمیت می دهد. اگر شوهرتان این کار را انجام دهد، معمولاً به این معنی است که او به شما فکر می‌کند و می‌خواست چیزی به شما بدهد یا چیزی را دید و بلافاصله فکر کرد که آن را دوست دارید. به خاطر داشته باشید، اینها نباید هدایای بزرگی باشند. شاید او فقط نمی خواهد دست خالی به خانه بیاید و می خواهد چیزی به شما بدهد تا شما را خوشحال کند.

۳- او هدایای مناسب را به شما می دهد.

این فقط هدیه دادن نیست که مهم است، بلکه گاهی اوقات دریافت هدیه مناسب می تواند به شما بگوید که او عشق شما است. اگر مردی چیزی را به شما بدهد که یا چیزی که دوست دارید، این یک شرط مطمئن است که تصادفی اتفاق نیفتاده است. این اتفاق به این دلیل رخ داد که آن مرد به شما فکر می کند و زمان خود را صرف فکر کردن در مورد آنچه ممکن است به عنوان هدیه بپسندید می گذراند.

رفتارهای عاشقانه

۴- او چیزهایی را که به او می گویید دنبال می کند.

اگر به مردی در مورد اتفاق مهمی بگویید، او همیشه از شما می پرسد که چگونه اتفاق افتاده است. صادقانه بگویم، حتی لازم نیست چیزی به این مهمی باشد. هر زمان که مردی در مورد چیزی که به او گفتید پیگیری می کند، به این معنی است که او در واقع به شما گوش می دهد و به شما فکر می کند.

۶-او همیشه از کنار شما بودن خوشحال است.

می دانم که این کمی واضح به نظر می رسد، اما وقتی مردی همیشه از دیدن شما هیجان زده است، معمولاً به این معنی است که او انتظار دیدن شما را داشته است. او مشتاقانه منتظر آن بود و خوشحال است دوباره کنار یکدیگر هستید.

۷-صادقانه با شما رفتار میکند.

مردهایی که عاشق همسرشان هستند ، با او یکرو و صادق هستند.از کلک و دور زدن همرشان دوری میکنند.در موقعیت های مختلف زندگی با شما روراست هستند از دروغ گفتن در زندگی پرهیز میکنند.شما به این مردها خیلی میتوانید اعتماد کنید.

۸-احترام شما را در مقابل دیگران حفظ میکنند.

مرد هایی که عاشق زنان هستند همیشه سعی میکنند او را در هر جمعی که هستند محترمانه صدا بزنند ، با احترام با او برخورد کنند تا دیگران هم متوجه چگونه رفتار کردن با همسرش بشوند.این آقایان اگر اشتباهی هم از همسرشان ببینند در جمع ظاهرشان را حفظ میکنند و در هنگام خلوت درباره رفتار اشتباه همسرشان با او گفتگو میکنند.

۹-مرد هایی که عاشق همسرشان هستند،فرزندانشان را هم بسیار دوست دارند.

شاید اصطلاح مرد خانواده دوست را زیاد شنیده باشید اینگونه مردها هم عاشق زنشان هستند و هم وقتی میدانند مادرها چگونه به فرزندشان عشق می ورزند ، عاشق فرزندانشان هم هستند. چون میدانند با خوشحال کردن بچه ها ، مادرها هم خوشحال میشوند و همه از زندگی در کنار هم لذت میبرند.

رفتارهای عاشقانه

۱۰-در کارها نظر شما را جویا میشود.

او دو پیشنهاد کاری در دست دارد. ممکن است واضح باشد که کدام یک را انتخاب کند، اما قبل از اینکه نظر شما را جویا نشود تصمیم نمیگیرد . به آنچه شما می گویید گوش میدهد. برای نظر شما ارزش زیاد قائل است . اگر هم بخواهد کارش را با نظر خودش انجام دهد با نظر پرسی از شما میخواهد به یک اجماع خوب برسد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا